• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: novosti.rs/informer.rs

31.05.2020

13:38 >> 13:39

ŽELITE RAVAN STOMAK? Ovaj napitak je odličan za to! Plus reguliše PROBAVU, normalizuje PRITISAK...

Ljubav

ŽELITE RAVAN STOMAK? Ovaj napitak je odličan za to! Plus reguliše PROBAVU, normalizuje PRITISAK...

Mnogo je razloga zbog kojih bi trebalo svakodnevno konzumirati jogurt...

Ovaj mlečni napitak prijatnog ukusa je bogat vitaminima, kalijumom, cinkom i fosforom, reguliše probavu, dobar je za prevenciju visokog krvnog pritiska... Ali i da imamo ravan stomak.

RUČAK PRSTE DA POLIŽEŠ! Ratatuj, jelo iz Provanse! Zaljubite se u mirise i ukuse Mediterana!

SPREMITE SE ZA LETO! 5 super vežbi za se*si pozadinu! (FOTO)

Istraživači sa američkog univerziteta Tenesi došli su do zaključka da su osobe, koje su konzumirale 500 ml jogurta dnevno, u kombinaciji sa umanjenim unosom kalorija, izgubile 22 odsto više telesne težine i 81 procenat masnoća oko struka od onih koje ga nisu redovno pile.

Foto: Shutterstock

Nutricionista i autor navedene studije dr Majkl Zemel je istakao da konzumiranjem jogurta unosimo u organizam kalcijum koji nam signalizira manje lučenje kortizola (hormon stresa), što olakšava mršavljenje, dok aminokiseline pomažu u sagorevanju masnih naslaga.

Osim toga, rezultati istraživanja na Univerzitetu Kembridž ukazuju na to da dva tipa dobrih bakterija koja se obično nalaze u jogurtu mogu da smanje prisutnost faktora koji uzrokuju rak debelog creva. Ovaj napitak smanjuje kiselinu u crevima i pomaže u borbi protiv upala, što sve stvara "gostoljubivije" okruženje za korisne bakterije. 




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete
Showbiz

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete

Porodica popularnog grčkog pevača Konstantinosa Argirosa postala je bogatija za još jednog člana. Njegova supruga Aleksandra Nika porodila se 8. juna i na svet donela zdravu devojčicu, njihovo drugo dete.

10.06.2026

14:28

Džet set