• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: krstarica/informer.rs

21.10.2020

16:11

Ovu grickalicu ŽENE ne bi smele da stave u usta! Ne mogu da stanu na jednom ZALOGAJU, A VEĆA KOLIČINA PRAVI PROBLEM!

Ljubav

Ovu grickalicu ŽENE ne bi smele da stave u usta! Ne mogu da stanu na jednom ZALOGAJU, A VEĆA KOLIČINA PRAVI PROBLEM!

Ovo preskočite...

Uz sve što se događa u vašem svakodnevnom životu, ponekad vam je stvarno potreban ta slana ili slatka užina. U takvim situacijama mnogi ne razmišljaju o tome koliko su grickalice u kojima uživaju zapravo nezdrave, a jedno istraživanje pokazalo je da žene imaju 15% veću verovatnoću da uživaju u (ne)zdravim zalogajima.

Ali, jeste li se ikada zapitali koja vrsta grickalica je najnezdraviji izbor za žene?

Sudeći prema mišljenju stručnjaka, to je čips od krompira i postoji dosta razloga zašto je upravo ova grickalica prilično problematična.

Foto: Pixabay

Za početak, gotovo je nemoguće pojesti samo jedan čips. Osim toga, jedno istraživanje s Harvarda pokazalo je da su ispitanici koji su jeli čips od krompira svake godine sve više dobijali na težini. Uz to, treba uzeti u obzir natrijum. Ne treba da vas čudi podatak da će svakodnevno konzumiranje slane hrane dovesti do nadutosti. Jedno istraživanje objavljeno u časopisu The American Journal of Gastroenterology čak je otkrilo da je nadutost češća kod onih koji su jeli hranu s visokim udelom natrijuma u poređenju s onima koji su jeli hranu s niskim udelom natrijuma. Kod žena je to dvostruki problem jer one se već moraju nositi s nadutošću zbog efekata koji nemaju veze s ishranom, poput ciklusa.

Jednostavno rečeno, višak soli koji biste konzumirali prečestim unosom čipsa nije idealan za vaše zdravlje, posebno kada je reč o vašem srcu. Postoji mnoštvo dokaza da je visok unos natrijuma povezan s većim rizikom od razvoja visokog krvnog pritiska. Iako ovo nije neposredna nuspojava jedenja čipsa, ako je vaša ishrana bogata solju koju jedete skoro svakodnevno, rizik od razvoja hipertenzije, moždanog udara, zatajenja srca, raka želuca i bolesti bubrega još je veći jer su ta stanja povezana s prekomernim unosom natrijuma. Imajte na umu, prema CDC-u, svaka četvrta smrt kod žena je rezultat bolesti srca, navodi Eat This, Not That.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Zastrašijuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini
Hronika

Zastrašijuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini

Nakon gotovo svakog masovnog zločina istražitelji pokušavaju da pronađu odgovor na isto pitanje - da li je tragedija mogla da bude sprečena? U mnogim slučajevima odgovor su pronašli među papirima, beleškama i zapisima koje su počinioci ostavili iza sebe.

08.06.2026

20:29

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set