• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: informer

13.02.2021

18:06

SMRŠAJTE LAKO UZ POMOĆ OVIH ŠEST NAPITAKA! Nutricionisti savetuju kako da skinemo kilažu na zdrav način!

Ljubav

SMRŠAJTE LAKO UZ POMOĆ OVIH ŠEST NAPITAKA! Nutricionisti savetuju kako da skinemo kilažu na zdrav način!

Ukoliko želite da budete u top formi, pored izbalansirane ishrane, mogu da vam pomognu i ovi napici

Ako pokušavate da smršate, osim pravilne ishrane, vrlo je važno i šta pijete, kažu nutricionisti. Hidratacija je ključna za mršavljenje, a mnogi to zanemaruju.

Nutricionisti su otkrili koji su to napici najbolji kao pomoć u mršavljenju. Ukoliko želite da liniju dovedete do savršenstva, birajte ove napitke:

1. Sokovi od povrća

Sokovi od povrća su odličan izvor kalijuma i vitamina C, ali imaju mnogo manje šećera od voćnih sokova. Osim toga, unećete i veliku količinu vlakana, a vlakna pomažu da digestivni trakt bolje radi.

2. Crni čaj

Crni čaj obiluje kofeinom, a on može pomoći u suzbijanju apetita. Dokazano je i da druga jedinjenja koja se nalaze u ovom čaju mogu da pomognu u procesu razgradnje masnih naslaga, kaže nutricionista Endru Vilson.

3. Kefir

Kefir je bogat probiotičkim laktobacilom koji pomažu da duže ostanemo siti. Ima nizak udeo masti i samo 100 kalorija po čaši. Jedna porcija ovog napitka ima čak 13 grama proteina. Odličan je probiotik, pa pogoduje crevima i ubrzava metablizam.

Foto: unsplash.com

Kefir je odličan probiotik

4. Zeleni čaj

Katehini u zelenom čaju imaju pozitivan efekat na sagorevanje kalorija. 

5. Sojino mleko 

Studija objavljena u Journal of American Dietetic Association otkrila je da su ljudi koji su pili sojino mleko skinuli kilograme brže, od onik koji nisu konzumirali ovaj napitak.

Druga studija iz 2012. godine otkrila je da su žene koje su pile čašu sojinog mleka tokom 4 nedelje prijavile značajno smanjenje obima struka. Nutricionisti napominju da sa ovim napitkom ipak ne treba preterivati.

6. Smuti sa borovnicama

Biće vam potrebno: 

Pola šolje bademovog mleka
Šaka borovnica
1 Banana
Malo vode




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Zastrašujuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini
Hronika

Zastrašujuće! "Spisak smrti" Koste K. nije jedini

Nakon gotovo svakog masovnog zločina istražitelji pokušavaju da pronađu odgovor na isto pitanje - da li je tragedija mogla da bude sprečena? U mnogim slučajevima odgovor su pronašli među papirima, beleškama i zapisima koje su počinioci ostavili iza sebe.

08.06.2026

20:29

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set