NAJGORI NEPRIJATELJI VITKE LINIJE! Ove namirnice jedemo svaki dan, a usporavaju nam METABOLIZAM
Kada ne možemo da skinemo kilograme ili proces mršavljenja ne ide zadovoljavajućim tokom, obično za to okrivimo usporen metabolizam
03.03.2021
10:30
Ljubav
Naime, nauka je dokazala da neke namirnice, koje često smatramo potpuno bezazlenim, mogu vremenom da naprave nepopravljivu štetu po vaše zdravlje.
Ako želite da ostanete zdravi, nauka savetuje da sledeće namirnice što pre i potpuno izbacite iz ishrane!
Iako vam možda deluje kako sočna slanina ili kobasica ponekad ne mogu da vam naškode, stručnjaci kažu drugačije."Slanina, kobasice i drugi prerađeni mesni proizvodi poput salame i parizera smatraju se karcinogenima klase 1", objašnjava internista Dejna Simpler iz Medicinskog centra Mersi u Baltimoru i dodaje:
"U proseku svake godine umre oko 50.000 ljudi od kancera uzrokovanog unosom crvenog mesa i mesnih prerađevina." Podsetimo, 2015. godine Svetska zdravstvena organizacija potvrdila je da mesen prerađevine mogu da uzrokuju rak.
Ako svake večeri pojdete neki dezert ili čokoladicu, postoji šansa da ozbiljno narušite svoje zdravlje. Sa ovakvom hranom, mozak jednostavno ne dobija puno energije, pa forsira telo da radi previše, stavljajući ga pod stres i preopterećenje na ćelijskom nivou, kaže neurolog Din Šerzaj.
Foto: Pixabay
I to nije jedina šteta koju ovakva hrana može da napravi.
- Kada unosite puno šećera, ćelije postaju otporne na insulin, što može dovesti do insulinske rezistencije, stanja koje dovodi do izbiljnog oštećenja ćelija koje uzimnaju šećer - objašnjava dr Šerzaj. Osim što je korak do dijabetesa, ovo stanje može da izazove i oštećenje arterija koje vode do mozga.
Ako jedete obroke podgrevane u plastičnim posudama, ne činite ništa dobro vašem zdravlju. Koliko god da je obrok zdrav, ako se zagreva u plastici, poješćete i štetna jedinjenja koja se otpuštaju prilikom zagrevanja u hranu, kaže nutricionista Ališa Galvin. Najopasnije jedinjenje je BPA.
Studija objavljena 2015. godine u stručnom časopisu Medicine u Baltimoru došla je do dokaza da BPA može da bude okidač za proizvodnju kancerogenih ćelija dojke i prostate.
Foto: Pixabay
Prepun praznih kalorija i najštetnijih ugljenih hidrata, uz to i pržen u dubokom ulju, ne čudi što je i svima omiljeni čips na ovom spisku.
- Uz velike količine najgorih ugljenih hidrata, sa čipsom unosite i ogromne količine masti i soli - kaže nutricionista Lisa Ričards, prenosi Eatthis. Zasićene masti i soli iz čipsa doprinose razvoju srčanih oboljenja, a redovnim konzumiranjem ćete se i vidno ugojiti.
Nije samo očigleno presoljena hrana jedini krivac za skok krvnog pritiska - isto može da učini i beli hleb. I dok većina zna da je beli hleb pun šećera i ugljenih hidrata, ono što mnogi ne shvataju jeste da ovaj proizvod sadrži i puno soli, što negativno utiče na krvni pritisak.
Jedna studija iz 2018. godine, objavljena u stručnom časopisu Nutrients, otkrila je da osobe koje jedu jednu ili više kriški belog hleba nedeljno imaju 39 odsto veći rizik od razvoja visokog krvnog pritiska u poređenju sa osovbama koje jedu beli hleb tri puta mesečno ili ređe.
Kada ne možemo da skinemo kilograme ili proces mršavljenja ne ide zadovoljavajućim tokom, obično za to okrivimo usporen metabolizam
03.03.2021
10:30
111. 08. 2026. u 07:56
211. 08. 2026. u 07:56
111. 08. 2026. u 07:00
211. 08. 2026. u 07:00
Hit snimak iz Kokinog Broda obišao je Srbiju nakon što je objavljen na zvaničnom Instagram profilu predsednika Aleksandra Vučića.
10.08.2026
22:30
Glavni urednik Informera Dragan J. Vučićević pokazao je u Kolegijumu naše televizije fotografiju koju su napravili pripadnici GOSI službe, a na kojoj se se vidi šta je u centru Beograda danas radio tajkun Dragan Đilas, dok je predsednik Aleksandar Vučić obilazio Srbiju i razgovarao sa narodom.
10.08.2026
23:06
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić rekao je danas da nikad ne mogu da budu rešeni baš svi problemi koje građani imaju, a potom otkrio šta je najveći problem Evrope, ali i naše zemlje, i zbog čega u stvari Stari kontinent zaostaje za Kinom i Amerikom.
10.08.2026
20:48
Poslanik Srpske napredne stranke (SNS) Milenko Jovanov u nekoliko rečenica rasturio je nekadašnjeg predsednika Srbije Borisa Tadića, koji se na društvenoj mreži Iks ostrvio na šefa naše države Aleksandra Vučića i politiku vladajuće partije.
10.08.2026
21:23
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić boravio je danas na jugozapadu Srbije. On je posetu započeo u Prijepolju, a zatim je obišao veliki broj lokacija u Priboju i Novoj Varoši.
10.08.2026
07:00 >> 19:15
Želite da se kupate u kristalno čistoj vodi, u bazenu sa pogledom koji neumoljivo podseća na švajcarske Alpe i to za samo 250 dinara dnevno?
11.08.2026
08:00
Aleksandra Stefanović i Miloš Gvozdenović odlučili su da svoje sudbonosno "da" izgovore u Guči, prestonici trube, i to u Crkvi Svetog arhangela Gavrila, mestu koje je snažno povezano sa tradicijom i istorijom Dragačevskog sabora trubača.
10.08.2026
22:10
U Srbiji su trenutno aktivna 23 požara na otvorenom prostoru, a na njihovim lokacijama angažovani su svi raspoloživi ljudski i tehnički kapaciteti.
10.08.2026
21:43
Načelnik Sektora za vanredne situacije Luka Čaušić izjavio je danas da je situacija sa požarima u Deliblatskoj peščari trenutno mirnija i da su naselja za sada bezbedna, naročito naselje Šumarak koje je veoma bilo izloženo riziku od požara.
10.08.2026
21:30
Mazda 2 danas dolazi u dve verzije - klasičnoj benzinskoj i hibridnoj koja krije veliku tajnu: u suštini je prerušeni "tojota jaris".
10.08.2026
21:15
Na seoskom groblju u Uzićima u opštini Požega, gde joj počivaju roditelji, pre dva dana je, kako se saznaje, sahranjena Vera Pitulić (41), koju je u noći između 18. i 19. jula u gradu Kerolton u severnom predgrađu Dalasa u američkoj državi Teksas, prema tvrdnjama tamošnjih istražnih organa, ubio njen emotivni partner Doni Benedikt (38).
11.08.2026
08:00
Grupa od najmanje 50 stranih državljana, među kojima je najviše iz Ukrajine, privedena je u ponedeljak popodne u jednoj kući na Marezi, nadomak Podgorice.
11.08.2026
07:30
Goran Komazec (56) iz Beograda izgubio je život na plaži u Sartiju na Halkidikiju, pokušavajući da pomogne čoveku koga nije poznavao.
10.08.2026
23:25
Policija u Leskovcu uhapsila je V. V. (55) iz Novog Sada, zbog postoјanja osnova sumnje da јe izvršio krivično delo krađa u produženom traјanju.
11.08.2026
06:00
Smrtna kazna u Srbiji ukinuta je 2002. godine kada je veliki broj najsurovih i najmonstruoznijih ubica promenom zakona umesto pred streljačkim strojem završio u zatvoru na 40 godina.
10.08.2026
21:00
Predsednik Kolumbije Abelardo de la Esprijelja izjavio je da je u zemljotresu koji je pogodio severozapad Kolumbije, poginulo 111 ljudi, prenosi Skaj njuz.
10.08.2026
23:59
Prema vojnoj grupi Deep State, ruske snage ostvarile su napredak u sektoru Dobropilje, kod Suhecka.
10.08.2026
23:30
Iran traži ukidanje sankcija i odštetu zbog blokade Ormuskog moreuza, ali Tramp žestoko odbio zahtev Teherana!
10.08.2026
23:00
U Vrhovnoj radi bivšem ministru odbrane Mihailu Fedorovu predlažu da se prijavi u vojsku, izjavio je poslanik Jurij Kameljčuk.
10.08.2026
22:00
Nakon razgovora sa Avom Karabatić koja tvrdi da je pretučena od starne verenika, ona nam je poslala i fotografije na kojima se nalaze vidljive povrede na njenom licu i glavi.
10.08.2026
19:38
Redakcija Informera došla do informacije da je Ava Karabatić danas viđena u Urgentnom centru u Beogradu, gde je, prema saznanjima do kojih smo došli, potražila lekarsku pomoć zbog vidljivih povreda na glavi i licu, a ona nam je sve to i potvrdila.
10.08.2026
19:24
Muzička zvezda Jelena Karleuša oglasila se za Informer povodom otkazanog koncerta u Hrvatskoj i tom prilikom poslala oštru poruku.
10.08.2026
15:50
Aneli Ahmićn otvorila je dušu i otkrila da je u strahu da joj Asmin Durdžić ne otme ćerku Noru.
10.08.2026
23:36
Popularna voditeljka Jovana Jeremić oglasila se na svom Instagram profilu veoma emotivnom objavom posvećenom svom pokojnom ocu, koja je privukla veliku pažnju javnosti i mnoge ostavila bez teksta.
10.08.2026
22:50
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.