Mlečna čokolada poznata je po visokom udelu šećera i stepenu masnoće.
Ipak, istraživači iz Brighama i Ženske bolnice u Bostonu u SAD-u posmatrali su prednosti uključivanja čokolade u ishranu.
Foto: Pixabay
Čokolada
Zabelžili su podatke 19 žena u postmenopauzi.
Kako bi testirali može li čokolada da pomogne u gubitku kilograma, svaka je žena pojela 100 g mlečne čokolade u roku od sat vremena nakon buđenja ili u roku od jednog sata nakon odlaska u krevet. Stručnjaci su zatim uporedili koliko se goje žena koje su jele čokoladu i one koje nisu.
Istraživanje koje je objavljeno u časopisu FASEB mogla bi biti olakšanje mnogim ženama koje žele smršati, ali ne žele da se odreknu čokolade.
Foto: Shutterstock
Čokolada
Konzumiranje čokolade ujutro ili uveče nije pokazalo razlike u težini, otkrili su istraživači. Takođe, objasnili su da čokolada može uticati na glad i apetit, kao i na spavanje.
Jedenje čokolade ujutro može biti od koristi kod sagorijevanja masti i moglo bi smanjiti količinu glukoze u krvi, rekli su isatraživači. Što se tiče uzimanja čokolade noću, rekli su da bi to moglo promeniti metabolizam i dovesti do boljeg i pravilnijeg spavanja.
Foto: unsplash.com
Čokolada
Istraživanje je trajalo 14 dana, a istraživači su rekli da su žene osim čokolade smele da jedu i bilo koju drugu hranu. U toku dva nedelje mogle su uzimati samo mlečnu čokoladu, ali i druge slatkiše i poslastice.
- Rezultati pokazuju da su žene, konzumirajući čokoladu, bile manje gladne i imale su manje želje za slatkim nego one koje nisu jele čokoladu, posebno kada su jele uveče. Štaviše, dnevna količina kortizola bila je niža kada se jela čokolada ujutro nego uveče - potvrđuju istraživači.
Zaštita koju će vakcina pružiti svakoj pojedinačnoj osobi, upravo je srazmerna jačini imuniteta. Svaki organizam posle vakcinacije proizvodi antitela. Da bi smo obezbedili što veći učinak vakcine, najvažnije je ojačati imuni sistem. Osim uravnotežene ishrane, bogate voćem i povrćem, fizičke aktivnosti, kvalitetnog sna i pozitivnog raspoloženja, veoma je važno unošenje neophodnih količina vitamina, minerala i drugih elemenata presudnih za imunitet. Unos minerala je najbolji putem hrane i pića. Takav unos je mnogo korisniji nego kada se koriste suplementi. Istovremeno, da bi snagu imunog sistema sačuvali za borbu protiv covida, bilo bi veoma dobro da se rešimo bilo kakvih drugih infekcija. Brojna istraživanja dokazuju da je mikro element jod, praktično nezamenljiv kao efikasno antibakterijsko i antivirusno sredstvo.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Zaštita koju će vakcina pružiti svakoj pojedinačnoj osobi, upravo je srazmerna jačini imuniteta. Svaki organizam posle vakcinacije proizvodi antitela. Da bi smo obezbedili što veći učinak vakcine, najvažnije je ojačati imuni sistem. Osim uravnotežene ishrane, bogate voćem i povrćem, fizičke aktivnosti, kvalitetnog sna i pozitivnog raspoloženja, veoma je važno unošenje neophodnih količina vitamina, minerala i drugih elemenata presudnih za imunitet. Unos minerala je najbolji putem hrane i pića. Takav unos je mnogo korisniji nego kada se koriste suplementi. Istovremeno, da bi snagu imunog sistema sačuvali za borbu protiv covida, bilo bi veoma dobro da se rešimo bilo kakvih drugih infekcija. Brojna istraživanja dokazuju da je mikro element jod, praktično nezamenljiv kao efikasno antibakterijsko i antivirusno sredstvo.
Gledalačko-obaveštajna služba Informera (GOSI) došla je do novog šok snimka sa blokaderskog plenuma u Nišu iz kog saznajemo kako funkcioniše blokaderska "demokratija" i kako su mažnjavane prljave zgubidanske pare.
U Frankfurtu je danas održan skup ProGlasa, tokom kojeg je došlo do incidenta u kojem je napadnut novinar Zoran Vicelarević. U publici je bila i Ana Drakulović, koja je nakon incidenta napustila skup.
Srbi širom Kosova i Metohije od ranih jutarnjih sati masovno su izlazili na izbore, a prizori iz srpskih sredina svedočili su o velikom odzivu građana koji žele da ostvare svoje biračko pravo i izaberu svoje istinske predstavnike u parlamentu u Prištini.
Profesor Filozofskog fakulteta Čedomir Antić bez dlake na jeziku komentarisao je predsednika Crne Gore Jakova Milatovića, iznoseći niz oštrih kritika na njegov račun i dovodeći u pitanje doslednost njegovih političkih stavova.
Blokaderski glumac Dragan Bjelogrlić, jedan od vođa antisrpskog Proglasa, zaputio se juče u Frankfurt. On je otišao u Nemačku gde je održana tribina Proglasa.
Organizator ProGlasovskih aktivnosti Dragan Vasiljević snimljen je pijan u Frankfurtu nakon što je u tom gradu na tribini ProGlasa napadnut novinar Zoran Vicelarević, kada je pokušao da postavi pitanje predstavnicima ProGlasa.
Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.
Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.
Pred nama je nedelja sa dva potpuno različita lica – tropski početak sedmice brzo će zameniti pljuskovi, grmljavina i pad temperature. Pogledajte detaljan raspored po danima.
Ivica Dačić na RTS-u otvorio je dušu o borbi za život. Iz petodnevne indukovane kome, kaže, spasili su ga jastuk iz manastira Tumane, a kasnije i Pojas Presvete Bogorodice!
Spektakularni prizori iz Amerike! Tradicionalni "SerbFest" okupio hiljade naših ljudi, a slika sa Nacionalnog mola u glavnom gradu SAD obišla je planetu.
Dok cene na moru divljaju, na Tenerifima je moguć brutalan popust! Pogledajte šta je ovaj turista dobio za manje od 5 evra tik uz obalu i sa pogledom na more.
Više od tri godine nakon masakra u Osnovnoj školi "Vladislav Ribnikar", jedno pitanje i dalje ne prestaje da zanima javnost - šta će biti sa Kostom K. kada napuni 18 godina, i da li će jednog dana napustiti ustanovu u kojoj se nalazi?
Ptice koje žive blizu linija ukrajinskog fronta počele su da grade gnezda koristeći optičke kablove sa dronova, piše Oleg Malčenko, viši istraživač u Institutu za arheografiju koji je trenutno na frontu.
Američki predsednik Donald Tramp izjavio je večeras da je američka vojska u pripravnosti, nakon što je Iran lansirao rakete na Izrael i pozvao Iran da obustavi napade i da se vrati za pregovarački sto.
Američki glumac Džejms Hendi poznat po ulogama u filmovima Top Gan: Maverik i Džumandži, izboden je na smrt u vlastitom domu u Los Anđelesu, saopštila je policija.
Pozorište lutaka "Pinokio" sa ponosom najavljuje premijeru predstave "Luna Luna Park", u režiji Fabricija Montekija, koja će se održati u subotu 6.juna u 19:00 časova.
Slaviša Čurović bio je protiv referenduma 2006. godine i odvajanja Crne Gore, a njegov stav nije podržala produkcijska kuća, te je zadala kukavički udarac!
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar