• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Magazin novosti

24.07.2021

11:04

EVO ŠTA ĆE SE DESITI sa vašim telom ako jedete tri porcije ŽITARICA DNEVNO

Ljubav

EVO ŠTA ĆE SE DESITI sa vašim telom ako jedete tri porcije ŽITARICA DNEVNO

Nedavna studija otkrila je da su ljudi koji su jeli tri porcije integralnih žitarica dnevno imali veće koristi od onih koji nisu

Ove prednosti su uključivale niži nivo šećera u krvi od onih koji nisu pojeli pune tri porcije. Učesnici koji su jeli više integralnih žitarica takođe su izvestili o smanjenom nivou krvnog pritiska.

Prisustvo dijetalnih vlakana u integralnim žitaricama može imati zasitni efekat, a magnezijum, kalijum i antioksidanti mogu da doprinesu snižavanju krvnog pritiska. Rastvorljiva vlakna, naročito, mogu imati blagotvorno dejstvo na skokove šećera u krvi posle obroka - objašnjava autor studije.

Foto: Pixabay

Ishrana sa žitaricama je dobra

Cele žitarice sadrže puno vlakana

Studije su pokazale korelaciju između odgovarajuće količine celih zrna i smanjene srčanih bolesti. Cela zrna i proizvodi od celog zrna sadrže vlakana i hranljive sastojake koji podržavaju naš sistem u celini.

Povećani unos može poboljšati varenje sa visokim sadržajem vlakana u celom zrnu koja deluju kao probiotik, hraneći crevne bakterije i održavajući floru zdravom.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

SJAJNE VESTI! Krov nad glavom za oko 12.000 mladih
Društvo

SJAJNE VESTI! Krov nad glavom za oko 12.000 mladih

Više od 7.000 mladih već je rešilo stambeno pitanje uz subvencionisane kredite za kupovinu prve nekretnine, a nakon proširenja garantne šeme za dodatnih 300 miliona evra, biće odobreno još najmanje 5.000 kredita, poručili su iz Ministarstva finansija.

09.06.2026

17:00

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set