• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video
author image
Informer.rs

Novinar

03.03.2023

18:15

OVAJ NAPITAK JE SJAJAN AFRODIZIJAK! Terapeuti savetuju da ga popijete pre intimnog odnosa

Shutterstock

Ljubav

OVAJ NAPITAK JE SJAJAN AFRODIZIJAK! Terapeuti savetuju da ga popijete pre intimnog odnosa

Terapeut Melisa Stoun preporučuje da uvedete zeleni čaj u svoju rutinu pre intimnog odnosa i tako iskoristite njegove prednosti.

Zeleni čaj sadrži jedinjenja koja se nazivaju katehini koja doprinose boljem protoku krvi. Ovo može pomoći muškarcima da postignu i održe erekciju, a kod žena povećava uzbuđenje i vodi do dužeg i ugodnijeg iskustva, objasnila je Šarlot Džonson, stručnjak za intimne odnose i veze.

Foto: Shutterstock

Evo zašto treba piti zeleni čaj

Sa njom se slaže i koleginica Melisa Stoun, koja takođe veruje u mnoge pozitivne efekte ispijanja zelenog čaja pre vođenja ljubavi.

- Uopšteno govoreći, zeleni čaj je zaslužan za brojne zdravstvene beneficije, uključujući bolju cirkulaciju krvi, promoviše bolje varenje, poboljšanu funkciju mozga i smanjuje loš zadah, što može biti veoma korisno tokom intimnog odnosa - kaže Stoun, dodajući da pored gore navedenog, zeleni čaj je bogat antioksidansima, što je takođe veliki bonus.

- Iako ispijanje zelenog čaja ima mnoge zdravstvene prednosti, postoje i neki nedostaci, posebno ako ste osetljivi na kofein. Prekomerna konzumacija zelenog čaja može da poveća anksioznost, unese nemir i izazove poremećaje spavanja – primetila je Melisa Stoun.

- Preporučila bih vam da polako uvodite zeleni čaj u svoju rutinu ako želite da ga konzumirate neposredno pre seksualnog odnosa i tako iskoristite njegove prednosti - savetuje ona, a prenosi miimperfectlife.com.

Foto: Shutterstock

Zeleni čaj

Mnogi ga piju da izgube višak kilograma

Zeleni čaj je popularan zbog svojih navodnih svojstava sagorevanja masti i veruje se da stimuliše aktivnost hormona odgovornih za povećanje krvnog pritiska i otkucaja srca, primetio je dr Nik Fuler, stručnjak za istraživanje gojaznosti sa Univerziteta u Sidneju.

– Nekoliko studija je pokazalo da je efikasan u gubitku kilograma, ali ne značajno. Ljudi koji piju zeleni čaj izgubili su 1,3 kilograma u odnosu na one koji ga nisu pili, a više uspeha postigle su osobe koje su svakodnevno pile i manje kofeina – objasnio je on.

Odličan je za osvežavanje daha

Dr. Luis Erlih iz Sidneja u Australiji, zagovornik teorije o povezanosti oralne higijene sa sveukupnim blagostanjem svake osobe, obožava zeleni čaj jer je dobar za održavanje zdravlja desni, a istovremeno doprinosi svežijim dahom.

- Zeleni čaj je bogat flavonoidima koji unapređuju zdravlje, uključujući katehin, koji ima antioksidativno i antikancerogeno dejstvo u telu. Sa stanovišta oralnog zdravlja, pokazalo se da katehin zelenog čaja sprečava razvoj bakterija koje su odgovorne za oboljenje desni – objasnio je dr Erlih.

– Polifenoli iz zelenog čaja deluju i na dezodorisanje usne duplje, smanjujući količinu isparljivih sumpornih jedinjenja koja doprinose lošem zadahu – dodaje on.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set