Autor: Beta/Informer.rs

14.10.2016

NEMA MU KRAJA! Naučnici otkrili da u svemiru ima čak dve hiljade milijardi i više galaksija!

Zanimljivosti

Prema najnovijoj naučnoj proceni u svemiru moguće ima hiljadu milijardi, ili čak dve hiljade milijardi i više galaksija,

Profesor astrofizike sa Univerziteta Notigem u Engleskoj Kristofer Konselis (Christopher Conselice) predvodio je medjunarodni tim koji je došao do ove zapanjujuće procene od 2.000 milijardi galaksija u svemiru.

Prethodno se procenjivalo da ih ima 100 ili 200 milijardi.

NIKADA NEĆEMO UPOZNATI MALE ZELENE! Britanski fizičar objasnio zašto je susret sa vanzemaljcima nemoguć!

Profesor Konselis kaže da ova nova procena pokazuje da ih ima najmanje deset puta više nego koliko je se prethodno verovalo.

U telefonskom intervjuu Konselis je rekao da je i sam bio iznenadjen rezultatima, da je očekivao da ima možda dva ili tri puta više galaksija, ali "10 puta više je dosta visoko" i moglo bi da se pokaže da je taj broj i veći.

Naučnici su zasnovali svoje prebrojavanje galaksija na pregledima svemira koje su već sproveli teleskop Habl spejs i zemaljske opservatorije. Oni su pretvorili slike u 3-D i koristili nove matematičke modele za novu procenu.

NA IVICI SUNČEVOG SISTEMA! Naučnici otkrili planetu čija godina traje 1.100 zemaljskih​

- Zaprepašćujuće je da nam ostaje još da proučimo više od 90 odsto galaksija u svemiru. Ko zna kakve zanimljive odlike ćemo naći kada pronadjemo ove galaksije sa novim generacijama teleskopa - rekao je Konselis u saopštenju.

Čak je i naučnicima teško da zamisle tako ogromne cifre. Konselis kaže da je 2.000 milijardi otprilike jednako broju sekunda u 1.000 prosečnih životnih vekova.

Njihovi nalazi objavljeni su u časopisu Astrofizikal džurnal (Astrophysical Journal).

(FOTO) USPELA NEMOGUĆA MISIJA! Sonda Rozeta posle 12 godina sletela na ledenu kometu!

Nastavljeni razgovori vlasti i opozicije o izbornim uslovima!

Nastavljeni razgovori vlasti i opozicije o izbornim uslovima!

U Skupštini Srbije nešto posle 13.00 časova počeo je sastanak predsednice Skupštine Srbije Ane Brnabić sa predstavnicima poslaničkih grupa, političkih stranaka nacionalnih manjina i udruženja, radi konsultacija oko obrazovanja radnih grupa za unapređenje izbornog procesa i uvid, kontrolu i reviziju Jedinstvenog biračkog spiska.

26.04.2024

Kragujevački opštinari dali krv!
Humanitarna akcija

Kragujevački opštinari dali krv!

Zaposleni u Gradskoj upravi Kragujevac danas su, u organizaciji Samostalnog sindikata GU organizovali prvu od dve godišnje akcije dobrovoljnog davalaštva krvi za potrebe Banke krvi Univerzitetskog kliničkog centra u ovom gradu.

26.04.2024