Iz tela izbacuje otrove i podstiče imunitet: Napitak koji resetuje organizam
U samo 3 dana ovaj prirodni napitak može pokrenuti detoksikaciju tela, pročistiti creva i dati vam više energije, bez gladovanja i skupih preparata.
23.07.2025
13:40
Freepik.com
Zdravlje
Brz tempo života, stres i nepravilna ishrana ostavljaju trag na našem organizmu, a posebno na jetri i crevima - dva najvažnija "filtera" našeg tela.
Donosimo vam četiri napitka koja su jednostavna, ukusna i naučno potvrđena kao saveznici zdravlja.
Kefir je jedno od najstarijih prirodnih fermentisanih pića. Puna je probiotika, korisnih bakterija koje vraćaju ravnotežu crevne flore, olakšavaju varenje i jačaju imunitet.
Redovno konzumiranje kefira može pomoći u smanjenju nadutosti i upalnih procesa u crevima, kao i u boljoj apsorpciji hranljivih materija.
Prema istraživanju objavljenom u časopisu Frontiers in Microbiology (2022), kefir poboljšava otpornost crevne mikroflore i štiti organizam od štetnih mikroba.
Foto: Shuterstock
Zeleni čaj je poznat kao piće dugovečnosti i zdravlja. Bogat je antioksidansima koji smanjuju oštećenja ćelija jetre i pomažu u njenoj regeneraciji.
Sadrži supstancu EGCG, koja može pomoći kod masne jetre i u regulisanju masnoća u krvi. Redovno ispijanje zelenog čaja smanjuje upale i oksidativni stres u jetri.
Foto: Shutterstock
Jedno od najlakših, a najkorisnijih pića za početak dana. Voda s limunom pomaže telu da održi prirodnu ravnotežu kiselina i baza, podstiče varenje i pomaže jetri da se "probudi".
Limun je bogat vitaminom C i antioksidansima koji pomažu u razgradnji toksina i jačanju imuniteta. a prema nekim člancima, imunska kiselina i vitamin C imaju važnu ulogu u zaštiti ćelija jetre od oštećenja.
Kombuha je prirodni fermentisani napitak koji se pravi od čaja, šećera i kulture mikroorganizama. Bogata je probioticima i organskim kiselinama koje podstiču zdravu crevnu floru i pomažu jetri u detoksikaciji.
Ona može doprineti boljoj probavi, smanjenju nadutosti i većoj energiji.
Prema studiji objavljenoj u časopisu Antioxidants (2022), redovno konzumiranje kombuhe može smanjiti oksidativni stres i poboljšati funkciju jetre.
Foto: Shuterstock
Kefir, zeleni čaj, voda s limunom i kombuha - četiri jednostavna pića koja, ako ih redovno pijete, mogu napraviti veliku razliku.
Ona čiste, hrane i obnavljaju organizam iznutra, pomažući da jetra i creva rade punim kapacitetom.
Započnite dan zdravim napitkom i dajte telu ono što mu je najpotrebnije, prirodnu podršku i ravnotežu.
U samo 3 dana ovaj prirodni napitak može pokrenuti detoksikaciju tela, pročistiti creva i dati vam više energije, bez gladovanja i skupih preparata.
23.07.2025
13:40
Napitak od grejpfruta sa mandarinom čini čuda u skidanju masnih naslaga.
20.07.2025
16:20
Cikorija je poznata kao biljka koja deluje blagotvorno na organizam, jako podseća na kafu, a nema ni grama kofeina.
16.07.2025
09:40
Napitak od vode, peršuna i limuna postao je hit među onima koji žele da se reše nadutosti i viška kilograma za samo nekoliko dana.
28.06.2025
13:40
110. 08. 2026. u 16:30
210. 08. 2026. u 16:30
110. 08. 2026. u 13:28
210. 08. 2026. u 13:28
I nasilnik i ekstremista Miša Bačulov, poznat po uništavanju javnih zgrada u Novom Sadu nasilnih protesta, ima svog kandidata za poslanika na blokaderskoj listi.
10.08.2026
14:59
Doc. dr Milan Lazarević, direktor Univerzitetskog kliničkog centra Niš, napravio je potez koji je uzdrmao javnost, podneo je ostavku na jednu od najmoćnijih funkcija u gradu, mesto predsednika Odbora za imenovanje u Skupštini grada Niša.
10.08.2026
16:00
Svedoci smo da je ovo još jedan primer zastrašivanja novinara. Naime, našoj koleginici Nini Kuburović isečena je guma tokom noći, što je ozbiljno moglo da ugrozi njenu bezbednost.
10.08.2026
15:19
Goran Ješić, opozicioni lider i okoreli nasilnik iz Novog Sada, na društvenoj mreži Iks ponizio je pripadnike tzv. studentske liste.
10.08.2026
13:44
Svet ne prestaje da bruji o istorijskim porukama predsednika Srbije Aleksandra Vučića. Polymarket, jedna od najpoznatijih i najvećih svetskih platformi za tržišta predviđanja, ceo dan neprekidno citira i analizira izjave predsednika Srbije.
10.08.2026
12:55
Ivana iz Srbije, doživela je pravi pakao na letovanju u Grčkoj, kada je lokalni vozač udario njen auto kod Nikitija. U trenutku je ostala sama s decom, ali su joj u pomoć odmah pritekli sunarodnici i rešili problem.
10.08.2026
13:00
Kupovina sokova i piva uskoro bi mogla da nosi i mali dodatni trošak - kauciju od 10 do 15 dinara po ambalaži! Istovremeno, ta kaucija se u potpunosti vraća potrošaču kada praznu bocu ili limenku donese nazad u prodavnicu.
10.08.2026
11:30
Posle pakla koji je Srbiju držao u šaci s temperaturama do 42 stepena, Sedmica koja je pred nama donosi kratki predah, ali ne i pravi kraj vrućina, jer nam posle 15. avgusta stiže novi toplotni udar.
10.08.2026
16:00
Penzioner iz Niša Zoran Lazarević (77) ponovo je, osmi put zaredom, pobedio na takmičenju za najduže brkove
10.08.2026
15:55
U blizini autoputa kod Umčara danas je izbio požar.
10.08.2026
15:43
B.Ž. (54) iz jednog sela kod Ražnja mesec dana seksualno je uznemiravao devojčice od desetak godina da bi 7. avgusta bio uhapšen nakon što su roditelji maloletnica alarmirali policiju.
10.08.2026
15:13
Državljaninu Azerbejdžana R. Q. (47) danas je određeno zadržavanje zbog sumnje da je polno uznemiravao A.J. (30) na teritoriji opštine Zvezdara.
10.08.2026
13:55
Mađarsko pravosuđe pokrenulo je novu istragu protiv plaćenog ubice Čabe Dera, i to zbog pretnji smrću koje je uputio advokatu koji ga je godinama zastupao.
10.08.2026
14:28
Na auto-putu kroz Beograd, u blizini isključenja kod Dušanovca, dogodila se saobraćajna nezgoda.
10.08.2026
13:00
Tinejdžerka (18) nožem je kasno sinoć napala i isekla maloletnicu (15) u centru Beograda.
10.08.2026
15:34
10.08.2026
06:52 >> 13:00
Zemljotres snage 7,4 stepeni Rihterove skale pogodio je danas Kolumbiju, prema podacima Evropsko-mediteranskog seizmološkog zavoda.
10.08.2026
15:28
Iran ne smatra da je novi bezbednosni pakt Pakistana, Turske i Saudijske Arabije usmeren protiv Teherana, izjavio je portparol MSP Irana Esmail Bagei.
10.08.2026
15:15
Dogovor je postignut. Rusija predaje Siriji vojne baze Hmejmim i Tartus, biće pod civilnom upravom Damaska.
10.08.2026
14:38
U vojnom proizvodno-skladišnom objektu u blizini sela Belitsa u opštini Trjavna u Bugarskoj danas je došlo do eksplozije i požara zbog čega je evakuisano oko 300 radnika.
10.08.2026
13:50
Pevačica Arijana Grande objavila je novi album "Petal", a kontroverze oko nje već su počele da uzburkavaju svetsku javnost.
06.08.2026
13:59
Nakon skandala sa zastavom takozvane države Kosovo, pevačica Kejti Peri se uputila u Crnu Goru, tačnije Kotor.
04.08.2026
22:19
Supruga čuvenog srpskog pisca Borislava Pekića, Ljiljana Pekić preminula je danas u 94. godini.
04.08.2026
14:14
Pop zvezda Kejti Peri tokom nastupa na festivalu u Prištini razvila je zastavu lažne države Kosovo i izazvala burne reakcije.
04.08.2026
12:38
Istaknuti srpski glumac Jovo Maksić je proteran sa ognjišta tokom operacije "Oluja" kojom je izvršeno etničko čišćenje Srba sa prostora Krajine, te je sad progovorio o najtežem periodu u životu.
03.08.2026
17:14
Marko Janjušević Janjuš uživa na moru sa ćerkom Krunom, a tamo je doživeo neočekivani susret sa bivšom devojkom, koja ga je iznenadila svojim priznanjem.
10.08.2026
14:50
Nakon silnih haosa koji su se izdešavali u predhodnom periodu između Asmina Durdžića i Maje Marinković, došlo je do šokantnog preokreta koji je zapalio javnost.
10.08.2026
14:06
Pevačica Jasna Milenković Jami privukla je veliku pažnju pratilaca na društvenim mrežama objavom fotografije sa odmora u Egiptu.
10.08.2026
13:16
Pevačica Aleksandra Prijović doživela je neobičnu situaciju tokom boravka na Hvaru, kada je sa porodicom poželela da sedne u jednom restoranu, ali ih je hostesa odbila.
10.08.2026
12:55
Folk pevač Emir Brunčević još jednom je dokazao zašto važi za jednog od najvećih šmekera na domaćoj sceni, kada je bakšiš sa nastupa poklonio devojci u kolicima.
10.08.2026
12:39
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.