MOBILNA SESTRA! Vlasnica ambulante za kućnu zdravstvenu negu Žaklina Nedeljković predstavlja svoj brend

Promo

08:00 Društvo

Promo | 17. 12. 2020.

MOBILNA SESTRA! Vlasnica ambulante za kućnu zdravstvenu negu Žaklina Nedeljković predstavlja svoj brend

Nakon dugogodišnjeg iskustva i rada kao medicinska sestra u državnom i privatnom zdravstvenom sektoru, Žaklina Nedeljković pokrenula je vlastiti biznis - "Mobilnu sestru", negu u kućnim uslovima i obavljanje medicinsko-tehničkih poslova za ljude kojima je to neophodno, od rođenja beba, pa sve do duboke starosti


- Kada je pružanje zdravstvene pomoći u pitanju, najvažnija je brza reakcija. Mobilna sestra, u tom smislu, asocira ljude na zdravstvenu negu koja im može biti pružena najbrže moguće - kaže Žaklina.

Ova ideja joj se, kako kaže, javila u trenutku kada se i sama našla na mestu pacijenta. Polomila je prst na nozi, zbog čega je dva meseca boravila kod kuće oporavljajući se.

- Shvatila sam koliko je ograničavajuće kada zavisite od pomoći komšija ili rodbine. Tada sam razmišljala o ovom projektu. Prema našem zakonu, medicinska sestra ima pravo da otvori ambulantu. Tako sam rešila da prvo nađem prostor za ambulantu, pa da potom krenem u realizaciju same ideje koja se odnosi na pomoć ljudima - priča Žaklina.

Na tom putu bilo je važno lično usavršavanje.

- Zanatlijama, što medicinske sestre u suštini i jesu, potrebno je iskustvo i obrazovanje u vođenju biznisa - kaže ova preduzetnica.

Diplomirala je menadžment u zdravstvu i neposredno nakon toga zajednica je počela da prepoznaje njene usluge i znanje. Dobila je nagradu Cvet uspeha za ženu zmaja što je, kako kaže, bila odskočna daska da se za "Mobilnu sestru" sazna.

Danas ne samo da se za njenu ambulantu zna, ne samo da je pomogla brojnim klijentima i pacijentima nego je svojim primerom motivisala druge dame iz Srbije i regiona da razmišljaju o preduzetništvu.

- Rad u preduzetništvu podrazumeva kompletno davanje, ne možete ga ograničiti na radno vreme od devet do pet, to je važno imati u vidu -  jasna je ona.

Kampanja "Žene, ne gubite vreme" sprovodi se u okviru Programa podrške razvoju i promociji ženskog inovacionog preduzetništva pokrenutog od strane Kabineta ministra za inovacije i tehnološki razvoj. Glavni cilj kampanje je promocija preduzetničkih ideja srpskih preduzetnica, ali i ohrabrivanje i podrška ženama u realizaciji njihovih inovativnih poslovnih planova.