PREVARENI TURISTI UPOZORAVAJU: Fibula reklamira hotel sa četiri bazena, iako on ima samo jedan! Nudili su nam peščanu plažu, a u vodi su masne ploče

printscreen

12:29 Društvo 0

informer.rs | 25. 07. 2022.

PREVARENI TURISTI UPOZORAVAJU: "Fibula" reklamira hotel sa četiri bazena, iako on ima samo jedan! Nudili su nam peščanu plažu, a u vodi su masne ploče

Dragani Aleksić i Dušku Saviću uništeno je letovanje zato što su je, kako tvrde, turistička agencija "Fibula" prevarila

Kako navode, oni su na sajtu "Fibule" odabrali lep resort sa bazenima i peščanom plažom u kom žele da letuju, a odveli su ih u hotel koji ima nebezbednu plažu i samo jedan bazen.

- Izabrali smo hotel "Maravel lend" na Kritu na osnovu fotografija koje su bile postavljene na sajtu "Fibule", i to smo dobro platili. On je predstavljen kao resort sa više bazena i peščanom plažom. Kada smo stigli tamo videli smo da nije u pitanju resort, nego običan stari hotel sa jednim bazenom. Na sajtu se jasno vidi više različitih bazena, a na licu mesta smo zatekli jedan mali. Ali to nije najveći problem. Potpuno smo se razočarali kada smo shvatili da nećemo moći da se kupamo. Plaža uopšte nije peščana, nego se u njoj nalaze betonske - masne ploče i zaista tu nije bezbedno za kupanje jer možete da se okliznete i povredite - kaže Dragana za Informer.

Privatna arhiva

Oštećena turistkinja Dragana Aleksić

I ovo nije jedini problem na koji su naišli. Duško Savić navodi i da su mu dali sobu koja nije bila plaćena:  

- Nama su dodelili sobu u niskom prizemlju sa pogledom na zid ograde, a prilikom rezervacije su nam potvrdili da su prosledili hotelu mail sa napomenom da tražimo sobu sa pogledom na more. U hotelu su nam rekli da im mail nije prosleđen, a vodič nam je rekao prilikom reklamacije da agencija i nema na to uticaj nego se sobe dodeljuju kako ko stigne. Tako da smo dva dana izgubili samo u seljakanju i čekanju gde će da nas smeste - priča Duško za Informer

Privatna arhiva

Duško Savić

Dragana i Duško nisu bili jedini razočarani smeštajem, plažom i činjenicom da im je odmor uništen. Kako navodi, više ljudi se pobunilo, bilo je i dvoje ljudi iz Makedonije. Agencija im nije ponudila nikakvo rešenje, niti se potrudila na bilo koji način da reši ovaj problem. Zbog toga je njih sedmoro odlučilo da ih prijave inspekciji:

- Obratili smo se inspekciji i oni su nam rekli da pošaljemo ponovo "Fibuli" primedbu na njihov rad, pa onda da im se obratimo. Mi smo agenciju zvali telefonom, slali smo mejlove, ali se niko ne javlja niti odgovara. Jedino je Dragana dobila odgovor na zalbu i naravno Fibula je odbila - kaže Duško.

Po povratku sa putovanja oštećeni putnici počeli su da istražuju i shvatili su da je svuda osim na sajtu "Fibule " naznačeno o kakvom se hotelu radi.
- Na svim poznatim sajtovima za bukiranje smeštaja, a i na sajtovima naših turističkih agencija objavljene su verodostojne slike hotela sa jednim bazenom i nigde ne piše da je to resort. Svuda je naznačeno da je u pitanju peščano-šljunkovita plaža, samo na sajtu "Fibule" piše peščana.

printscreen

Ovo je ponuđeno na sajtu "Fibule"

Privatna arhiva

Jedini bazen koji su turisti zatekli

Po povratku sa putovanja oštećeni putnici počeli su da istražuju i shvatili su da je svuda osim na sajtu "Fibule " naznačeno o kakvom se hotelu radi.
- Na svim poznatim sajtovima za bukiranje smeštaja, a i na sajtovima naših turističkih agencija objavljene su verodostojne slike hotela sa jednim bazenom i nigde ne pise da je to resort. Svuda je naznačeno da je u pitanju peščano-šljunkovita plaža, samo na sajtu "Fibule" piše peščana.

OVO JE HOTEL U KOM JE DRAGANA BORAVILA:

Kontaktirali smo turističku agenciju "Fibula"  koja nam je prosledila odgovor koji su poslali Dragani, iako smo im tražili komentar za naš portal:

- U našem opisu stoji da se hotel nalazi na peščanoj plaži dugoj 10 km. Opis je preveden sa zvaničnog sajta hotela. Plaža jeste peščana, a u vodi postoji na jednom mestu kameni sprud koji je i prikazan na slikama na našem sajtu, što dokazuje da nije postojala nikakva namera da agencija predstavi hotelsku plažu drugačije nego što jeste.

Iz agencije su dali odgovor i na primedbe na bazene i sobe:

- Nisam videla sliku vaše sobe i ne razumem šta vam nije bilo po volji u sobi, ali imali ste predstavnika agencije na destinaciji, tako da ako ste bili nezadovoljni sobom iz nekog razloga, mogli ste da tražite da vam zamene za drugu. Slika sa 2 bazena pripada Hotelu Maravel i mogu ga koristiti svi gosti kompleksa Maravel.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.