ĆOSIĆ SE  UPLEO KO PILE U KUČINE! Hoće da tuži Informer, a neće da objasni zašto su mu Šiptari dali 249.862 evra!

Tanjug

18:05 Politika 9

Informer.rs | 14. 11. 2019.

ĆOSIĆ SE UPLEO KO PILE U KUČINE! Hoće da tuži Informer, a neće da objasni zašto su mu Šiptari dali 249.862 evra!

Direktor televizije N1 Jugoslav Ćosić, zapretio je danas kako će tužiti Informer zato što smo objavili kako je od Šiptara dobio 249.862 evra. Ćosić preti tužbama, a ni ne pomišlja da objasni zbog čega je dobio tolike pare

Kako je Informer pisao, direktor TV N1 Jugoslav Ćosić dobio je 249.862 evra iz Albanije na ime usluga "poslovnog konsaltinga". Taj novac dobio je u periodu od januara 2018. do marta 2019. godine.

Kako to da je Jugoslav koji za sebe tvrdi da je "nezavisan" i "profesionalan" novinar, urednik i direktor odjednom počeo da se bavi konsaltingom i postao stručnjak za građevinu?

On se u toku dana oglasio i naveo kako su mu Šiptari iz neke građevinske firme uplatili 249.862 evra i to za poslovni konsalting.

JUGOSLAVU ĆOSIĆU OD ŠIPTARA 249.862 EVRA! Veoma sumnjive finansije direktora televizije N1

Što bi rekao naš narod, "terali zeca, isterali međeda"!

Podsetimo, direktor TV N1 Jugoslav Ćosić dobio je 249.862 evra iz Albanije na ime usluga 'poslovnog konsaltinga'. Taj novac dobio je u periodu od januara 2018. do marta 2019. godine.

Dokument koji je na Tviteru objavio Bogoljub Pješčić, bivši poslovni partner gazde N1 Dragana Šolaka i vlasnik internet provajdera 'Apsolut OK', pokazuje da je Ćosićeva agencija 'Ki konekšen' ove i prethodne godine imala više uplata iz Albanije u ukupnoj vrednosti od skoro četvrt miliona evra. Pored toga, kako se vidi iz objavljenog dokumenta, Ćosiću su na račun njegove firme godinama unazad stizali devizni prilozi registrovani kao 'pokloni i pomoć', i to od američke ambasade u ukupnom iznosu od 25.974.357 dinara (oko 220.000 evra), kao i 47.432,5 dolara od neprofitne organizacije IREX iz SAD.

Informer



RosaLux

14.11.2019. 18:19

Nadajmo se da je već priveden na sigurnom mestu, odnosno zbog detaljne istrage?!


Rajko

15.11.2019. 05:49

@RosaLux - Zašto čekamo da neko drugi uradi nešto što sami možemo.Ako ikako možete otkažite usluge SBB-a.Bez gledalaca su pukli.


RosaLux

14.11.2019. 18:22

Te izdajničke I korumpurane TV treba pod hitno zatvoriti jer rade ne štetu države I nacije! To je za ozbiljnu osudu!



Marcco

14.11.2019. 20:03

@RosaLux - Ne može se za N1 reći da je izdajnički medij jer da bi bio izdajnički morao bi da bude srpski. N1 je CNN, američka TV koja otvoreno zastupa bivšu vlast u americi i njihove interese. Pa tramp im je dnevno na tapetu a veličaju Hilari, Bila i Obamu... i naravno one njihove tvorevina na balkanu, Kosovo, Bosnu, ND Hrvatsku, Crnu Goru i sve što je protiv političkih, ekonomskih i društvenih interesa Srbije.





miroljub

14.11.2019. 19:47

Strani sluga i plačenik ne može biti, a da nije ljigavac. Kad ga vidim onakvog gadi mi se.


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]