• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: K. Paunović

12.06.2018

11:12

NAVLAKUŠA! Evo kako SBB VARA KLIJENTE! Obećaju besplatan HBO, pa ga zaključaju!

Zaštitnik potrošača

NAVLAKUŠA! Evo kako SBB VARA KLIJENTE! Obećaju besplatan HBO, pa ga zaključaju!

Podeli vest

U promo ponudi ovaj operater između ostalog nudi popularni kanal besplatno u narednih godinu dana. Međutim, Ivan Đ. je samo jedan od klijenata kome su ga ukinuli posle mesec dana, tvrdeći da je tako po ugovoru

U SBB-u se ne ustručavaju da prevare svoje korisnike! Mnogo je onih koji su odlučili da postanu klijenti ovog operatera zbog usluge koju nudi u okviru paketa, a to je da korisnici mogu godinu dana besplatno da gledaju HBO kanale. Međutim, SBB svojim potrošačima već nakon mesec dana zaključa ovu uslugu i traži novčanu naknadu. Stručnjaci objašnjavaju da se u zakonu ovo vodi kao prevara u oglašavanju, za koju je predviđena kazna od 300.000 do dva miliona dinara.

HOĆE LI NEKO STATI NA KRAJ BAHATOSTI KABLOVSKOG OPERATERA?! SBB ukida kanale, a ne da raskid ugovora!

Redakciji "Zaštitnika potrošača" javio se čitalac Ivan Đ., koga je kompanija SBB na ovaj način pokušala da prevari.

Potpisao sam ugovor za "Trio gold" paket ni ne sanjajući da će ubrzo pokušati da me prevareIvan Đ.

Naplaćuju pozive ka korisničkom servisu

Nenad Bumbić upozorava potrošače da kompanija SBB svojim korisnicima naplaćuje kada pozovu korisnički servis, iako velike kompanije uglavnom ovu uslugu nude besplatno.
- Kompanija SBB krši zakon i tako što nije obavestila svoje potrošače da naplaćuje poziv ka korisničkom servisu. Većina korisnika ne zna da se to plaća, a svi znamo da se čeka i po 10 minuta dok se prvi slobodan operater javi, pa se dešavalo da se potrošači žale da su im stizali računi i po 800 dinara više zbog toga - priča Bumbić.

- Nakon što sam se kod svih operatera detaljno raspitao o uslovima koje nude za pakete kablovske televizije i interneta, odlučio sam se za SBB. Posebno me oduševilo to što oni u jednom od svojih paketa nude godinu dana besplatnog gledanja HBO kanala i to je bio jedan od presudnih razloga što sam se opredelio baš za njih. Sve je prošlo u najboljem redu, potpisao sam ugovor za "Trio gold" paket ni ne sanjajući da će ubrzo pokušati da me prevare - započinje svoju priču Ivan.

Već nakon mesec dana javio se prvi problem kada je shvatio da mu je HBO kanal ukinut, i to bez ikakvog objašnjenja.

- Došao sam s posla baš na vreme da gledam svoju omiljenu seriju. Međutim, kada sam uključio televizor, dočekalo me je neprijatno iznenađenje! Umesto najavne špice serije, na ekranu je stajao ključ i poruka: "Ako hoćete da gledate ovaj kanal, morate da se pretplatite". HBO zaista volim da gledam i ne bi mi predstavljalo problem ni da ga plaćam, ali sam se veoma iznervirao zato što pokušavaju da me naprave ludim. Očigledno je da žele da "navuku" i prevare svoje korisnike! Uvek ima ljudi koji će se žaliti, ali ima i onih koji će ići linijom manjeg otpora i prosto ponovo platiti nešto što su već platili - ljutito priča naš sagovornik i dodaje:

300 hiljada je minimalna kazna za kršenje Zakona o oglašavanju2.000 dinara je mesečna pretplata za paket "Trio gold"

- Odmah sam pozvao njihov korisnički servis i tražio da mi objasne zašto su mi ukinuti svi HBO kanali. Njihovo objašnjenje je bilo više nego sramotno. Rekli su mi da ta stavka nije uključena u ugovor koji sam potpisao. Međutim, kada su shvatili da neću popustiti, priznali su da je njihova greška i da će je ubrzo ispraviti. Iako su mi ponovo omogućili pristup ovim američkim kanalima, ljutnja me i dalje ne prolazi kada pomislim koliko su korisnika "navukli" na isti način na koji su i mene pokušali da namagarče - iznerviran je Ivan.

SBB ŠIBICARENJE! Ne nasedajte na prevaru, tarife menjaju bez upozorenja!

Predsednik Udruženja "Zaštita potrošača" Nenad Bumbić objašnjava da je ovo prevara u oglašavanju, za koju su propisane visoke kazne.

- To je dovođenje potrošača u zabludu jer na njihovom sajtu jasno piše da uz paket "Gold" nude 12 meseci besplatnog gledanja HBO kanala. Zakon o oglašavanju kaže da ono što piše u reklami mora i da se ispoštuje. U suprotnom, reč je o prevari u oglašavanju, a kazna je od 300.000 do dva miliona dinara. Ukoliko se ne ispoštuje, korisnik ima pravo da traži raskid ugovora ili umanjenu cenu paketa - jasan je Bumbić.



Postovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Tagovi:

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
Htr

pre 6 godina

SBB je fantastičan. Prozor u svet, izuzetna usluga!

Jovan

pre 6 godina

Koliku kaznu treba da plate onda politicari, koji u predizbornim spotovima - reklamama svasta obecavaju, a nikada ne ispune? Zar to nije isto?

Branko

pre 6 godina

I treba da vas sisaju, Ameri su to samo profit????????

Ina

pre 6 godina

A tek sto u ponudi imaju kanale koje stalno zatamnjuju. Ok, nije to do njih ali nemoj da mi nudis te kanale a nijednu seriju, nijedan film, nijedan kviz, nijednu utakmicu ne mogu da gledam na kanalu iz regiona.

Goran

pre 6 godina

Ja sam SBBom prezadovoljan. Savet je da kad dobijete call centar odmah tražite da vas prebace na naprednu podršku jer slaba vajda od onih devojčica u call centru.

zoran

pre 6 godina

Ja cu Vam dati podrsku u vezi sa kol centrom jer je to priucen kadar.Kad ih pozovem oni mi diktiraju sta treba da ja radim/iskljuci ovo ukljuci ono i sl,) a mene to ne interesuje jer ih ja placam da bi uzivao u programu. Posle toga dolazi jos gora nocna mora kad Vam dodju majstori i odrze svoje predavanje i iz rukava bez provere nonsalantno kazu nevalja ovo i ono a njihovo je idealno.Njihovi ruteri imaju tehnicku gresku a oni sve to prikrivaju. Pozdrav svima koji se muce sa ovim operatorom!

Mimama

pre 6 godina

I meni se na racunu pojavila stavka Pickbox od 500i nesto dinara koju niko nije aktivirao a kao ukljucen je u pretplatu?!Jos ih nisam zvala ali sigurno hocu.Prevaranti...

Boro

pre 6 godina

Poštovani, cena triogold paketa, koju ja plaćam, je 3680 din. Ako je tačan podatak iz ovog teksta da je cena 2000 dinara onda sam oštećen od strane SBB_a za pozamašnu sumu.

tjofi

pre 5 godina

Nije istina ja sam pre nesto manje od godinu dana potpisao ugovor, imam HBO kao sto je i obecano - prvih 12 meseci bez naknade, ako vama ne radi pozovite 19900 da vam se odradi podrska a ne da pisete ovakve gluposti

Politika

TV

Hronika

JOŠ Hronika VESTI

Sport

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set