SRAMOTA! MILIĆ KOMPANI NE POŠTUJE PRAVA KUPACA: Nameštaj čist krš, pokušaj reklamacije TEŠKA GOLGOTA

Shuterstock

16:37 Zaštitnik potrošača 1

Zastitnikpotrosaca.rs | 24. 10. 2019.

SRAMOTA! MILIĆ KOMPANI NE POŠTUJE PRAVA KUPACA: Nameštaj čist krš, pokušaj reklamacije TEŠKA GOLGOTA

Penzionerka Spomenka Vojvodić morala da plati 12.000 sudskom veštaku da bi dokazala da je garnitura koju je kupila puna felera. Novac joj vratili tek kad im je zabranila da iznesu neispravan krevet

Kada kupujete nameštaj u "Milić kompani" prodavnicama dobro pazite jer se može desiti da vam za velike pare "uvale" krivu, nagužvanu i nestabilnu garnituru, otkriva Zaštitnik potrošača!

Naime, upravo to se desilo Beograđanki Spomenki Vojvodić, koja je za neupotrebljiv komad nameštaja platila čak 33.900 dinara. Da stvar bude gora, kada je uložila reklamaciju, majstori su joj rekli da greši jer je garnitura rađena po svim standardima!?

- U maju sam kupila ugaonu garnituru u prodavnici "Milić kompani", koju sam platila 33.900 dinara. Odmah sutradan sam otišla iz Beograda na dve nedelje i tek kada sam ponovo došla kući primetila sam da moja garnitura samo na prvi pogled liči na garnituru.

Šok! Nije ličila ni na šta, bila je kriva, tapacir nagužvan, a kada se rasklopi u bračni krevet, jedna strana bila je za nekoliko centimetara viša od druge. Odmah sam ih pozvala da je reklamiram i mislila sam da će sve proći bez problema.

Ali ne lezi vraže, majstor mi je bez pardona rekao da garnitura nema grešku, već je urađena po standardu. Malo je reći da sam bila zgranuta i šokirana - kaže Spomenka i dodaje:

Pomoć stručnjaka

- Obratila sam se za pomoć Nacionalnoj organizaciji potrošača Srbije (NOPS). Njihovi stručnjaci su me posavetovali da angažujem nezavisnog sudskog veštaka kako bi doneo sud o tome da li je garnitura upotrebljiva ili ne, odnosno da li postoje greške u proizvodnji ili ne postoje.

Shuterstock

 

Tako sam i učinila. Za svoje usluge naplatio mi je 12.000 dinara. Uopšte mi nije žao tih para, jer je čovek došao, pregledao i fotografisao sve loše odrađene delove na garnituri. Nekoliko dana kasnije, dobila sam nalaz u kome kaže da je garnitura jako loše urađena i da postoje evidentne greške u proizvodnji - napominje naša sagovornica.

Spomenka ističe da je NOPS odmah javila šta je veštak zaključio u dokumentu.

Ne daju pare

- Oni su tad poslali primerak "Milić kompaniji" i dogovorili se sa njima da mi vrate novac. To se desilo 15. septembra. Od tada sam svaki dan zvala, tražila, molila da mi vrate moje pare, ali su oni uvek imali spremni neki izgovor.

Govorili su mi "biće sutra", "evo baš danas nemamo para, ali daćemo vam za koji dan" i slično. Tek 16. oktobra, dakle mesec dana kasnije, poslali su čoveka po garnituru. Ni tada ne bih dobila novac da im nisam rekla da krevet ne mogu izneti dok mi ne daju pare. Bili su primorani istog trenutka da mi prebace novac na račun - objašnjava Spomenka i dodaje:

- Međutim, ne žele ni da čuju da mi isplate još 12.000 dinara troškova koje sam dala sudskom veštaku. Uopšte ih ne dotiče to što sam morala da pribegnem toj metodi samo zato što nisu želeli u startu da mi vrate novac.

Pa nisam ja to uradila zato što mi se davao toliki novac, već zato što više nisam znala na koji drugi način bi ostvarila svoja potrošačka prava. Penzioner sam, imam malu penziju i nemam para za bacanje. Sramota! Tako velika kompanija, a tako zavlači svoje potrošače - kaže Spomenka.
 

Goran Papović: "Milić kompani" mora da plati 12.000 dinara


Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović ističe da u ovakvim slučajevima ne treba preterano razmišljati, već odmah presaviti tabak i pravdu potražiti na sudu.

Shuterstock

 

- "Milić kompani" mora da isplati tih 12.000 dinara! Neka pročitaju Zakon o zaštiti potrošača, koji bez dileme u ovom slučaju štiti gospođu Spomenku, jer tamo piše da svi troškovi nastali u postupku dokazivanja moraju biti nadoknađeni oštećenoj strani - kaže Papović.

Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
Za vaša prava bori se Zaštitnik potrošača:Zastitnikpotrosaca.rs


tomovic

24.10.2019. 18:04

potrosacki savetnik = nvo koju finansira poznati tajkun djerdj soros kritikuju i pljuju sve firme osim onih koje su u vlasnistvu njihovog finansijera djerdja sorosa


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]