BRUKA! EVO KAKO METRO KEŠ END KERI PODVALJUJE KUPCIMA: U katalogu jedan, a u radnji drugi, lošiji TV

Informer DN

15:40 Zaštitnik potrošača 0

Zastitnikpotrosaca.rs | 31. 10. 2019.

BRUKA! EVO KAKO METRO KEŠ END KERI" PODVALJUJE KUPCIMA: U katalogu jedan, a u radnji drugi, lošiji TV

Samo zato što se razume u tehniku, Nenad Mladenović nije naseo i kupio televizor u pomenutoj radnji, koji je znatno lošiji, a skuplji od onog što reklamiraju

Kada listate kataloge "Metro keš end keri" trgovinskog lanca, dobro obratite pažnju, jer se može dogoditi da vam u prodavnici "uvale" lošiji proizvod od onog koji reklamiraju, otkriva Zaštitnik potrošača!

Naime, u njihovom reklamnom katalogu na sva usta su reklamirali pametan televizor po specijalnoj ceni od 22.590 dinara. Međutim, ispostavilo se da ovaj model nemaju u ponudi, već prodaju daleko lošiji proizvod, koji nema sve specifikacije pobrojane u katalogu.

Televizor koji sam zamalo kupio, u drugim prodavnicama bele tehnike košta pet do šest hiljada manje
Nenad Mladenović

Na ovu grešku "Metro keš end keri" megamarketa ukazao nam je Beograđanin Nenad Mladenović (43). Kako kaže, propust je otkrio slučajno, inače bi iskeširao novac za televizor koji se u drugim prodavnicama može pazariti za drastično manje para.

Prevara na rafu

- U katalogu trgovinskog lanca "Metro keš end keri" video sam televizor koji me je svojim specifikacijama oduševio, a i cena od 22.590 dinara mi je odgovarala. Ta akcija trajala je od 10. oktobra, tako da sam ja već sledećeg dana otišao tamo da se televizori ne bi razgrabili, a ja ostao praznih ruku.

U katalogu je bio naveden pod šifrom "TV VIVAX IMAGO SMART LED TV 43S60T2S2SM" i da ne bih lutao po rafovima jer je "Metro" zaista velik, zamolio sam radnicu da me uputi gde stoje. Ona me je odvela do dela gde su bile poređane kutije sa televizorima. Ona mi je pokazala jednu gomilu i rekla da su to televizori iz kataloga.

InformerDN

 

Iako je cena bila ista, nešto mi je bilo čudno, pa sam odlučio da proverim o čemu se radi pre nego što pazarim. Otišao sam do dela sa katalozima, našao televizor po koji sam došao, ali kada sam proverio oznake sačekalo me je neprijatno iznenađenje - kaže Nenad.

Ogromna razlika

Naš sagovornik objašnjava da je razlika između televizora iz kataloga i onog koji prodaju u radnji ogromna.

- Televizor za koji je radnica tvrdila da je onaj iz kataloga zapravo to nije bio! Oznaka je bila gotovo ista, ali nije imala poslednja dva slova - S i M. Ta dva slova zapravo označavaju da je televizor smart ili pametan. Bruka i sramota! Pokušavaju potrošačima da uvale običan televizor, a reklamiraju kao da je smart.

Što je još gore, televizor koji sam zamalo kupio, u drugim prodavnicama bele tehnike košta pet do šest hiljada manje. Ja se razumem u tehnologiju pa nisam naseo, ali ko zna koliko su ljudi prevarili na tu foru i naveli ih da kupe televizor za veće pare nego što vredi, jer su na prvi pogled identični, a i oznaka se razlikuje za samo dva slova - napominje on i dodaje:

- Da stvar bude gora, model koji reklamiraju u katalogu uopšte ne postoji u radnji! Oni prodaju maglu ljudima! Kada sam im ukazao na grešku i pitao ih gde su televizori koje reklamiraju, počeli su da se izvinjavaju i rekli da je došlo do propusta i da te uređaje ni nemaju u radnji - ispričao je Nenad.

Gavrilović: Tržišna inspekcija treba da reaguje

Dejan Gavrilović iz potrošačkog udruženja "Efektiva" ističe da ceo slučaj treba prijaviti tržišnoj inspekciji.

- To što je "Metro" uradio zasigurno je nepoštena poslovna praksa. Takođe, pošto su pokušali svojim kupcima da prodaju vizuelno isti uređaj, ali sa manje specifikacija i komandi, oni su počinili i obmanu u oglašavanju.

Trgovci i dalje pribegavaju raznim mahinacijama, a potrošači moraju širom da otvore oči kada kupuju i da provere sve pre nego što izvade novac. S obzirom na to da ovaj čovek nije kupio televizor, jedino što može da uradi jeste da ceo slučaj prijavi tržišnoj inspekciji da se ne bi drugima dogodilo isto - kaže Gavrilović i dodaje:

- Sa druge strane, ako je neko kupio taj televizor, ima pravo da vrati proizvod i traži natrag svoj novac - savetuje naš sagovornik.

 
Pratite Zaštitnik potrošača na Fejsbuku OVDE

Pratite Zaštitnik potrošača na Tviteru OVDE
 
Čitajte Zaštitnik potrošača:Zastitnikpotrosaca.rs


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]