• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: M. M. D.

01.06.2022

17:22 >> 17:23

POSKUPLJENJE, LOŠA USLUGA I OBMANA KORISNIKA SKUPO IH KOŠTALI! Klijenti beže glavom bez obzira!

Zaštitnik potrošača

POSKUPLJENJE, LOŠA USLUGA I OBMANA KORISNIKA SKUPO IH KOŠTALI! Klijenti beže glavom bez obzira!

Podeli vest

* U prva tri meseca 2022. samo ovaj operater imao je manje novih korisnika. U njihovu mrežu broj je prenelo 3.589, a iz nje otišlo 10.393 građana, pokazuju podaci RATEL-a

Loše poslovanje i nepoštovanje korisnika mnogo je koštalo mrežu "Jetel", koja prema podacima Regulatorne agencije za elektronske komunikacije i poštanske usluge (RATEL) beleži katastrofalne rezultate!

Tako je u prvom kvartalu ove godine ova mobilna mreža izgubila čak 6.804 korisnika. To znači da je svega 3.589 korisnika svoje brojeve prenelo u mrežu, dok je čak 10.393 korisnika prestalo da koristi njihove usluge. Loša statistika se ponavljala i tokom cele prošle godine (pogledajte tabelu)!

Foto: Telenor/Yettel

Da je "Jetel" najgori mobilni i internet provajder u Srbiji, bar po mišljenju korisnika koji ih napuštaju, govori i činjenica da svi drugi konkurenti imaju daleko bolje rezultate i da su pridobili poverenje ljudi, pa su tako mreže A1, "Globatel" i "Telekom" u plusu po broju novih klijenata.

Problemi ovog operatera počeli su i pre nego što je mobilni operater "Telenor" postao "Jetel", a na stotine korisnika dugo već muku muče sa kvalitetom usluga, dometom, jačinom signala i protokom interneta.

Tako se pamti i oduzimanje neiskorišćenog kredita od korisnika, uvođenje naplate besplatnih dodataka, ukidanje besplatnih računa, nemilosrdno veliki računi u romingu i još mnogi potezi kojima je kompanija "Telenor" zavukla ruku u džep klijentima.

Najgori operater

Dugo će se pamtiti primer kada je kompanija "Telenor" zavaravala svoje klijente obećavajući im akcije i popuste koje nikada nije ispunila! Naime, korisnicima kojima je ugovor za kućni internet istekao uz poslednji račun poslali su i reklamni letak u kome su im obećavali da mogu za iste pare da dobiju bolju uslugu nego što su imali ukoliko produže ugovor.

Foto: Informer

Ipak, kada su potrošači pohrlili u filijale da potpišu novi ugovor, zaposleni su im rekli da je reč o grešci i da će mesečno morati da plaćaju čak 400 dinara više nego što je obećano!

Dugogodišnjim korisnicima "Telenora" neretko se dešavalo i da ih iznenade astronomski računi, a kada bi proverili listing, na njemu bi bili registrovani pozivi ka egzotičnim i dalekim destinacijama.
Iako je ova kompanija promenom brenda na sva usta najavljivala kvalitetnije usluge kroz najsavremeniju mrežu, potrošači nisu dobili ništa od toga, a nezadovoljstvo i negodovanje konstantno pokazuju na društvenim mrežama, o čemu je Zaštitnik potrošača već pisao.

Domaći stručnjaci saglasni su da "Jetel" sebi nije smeo da dopusti ovakve dugogodišnje greške u poslovanju i da razumeju bes i nezadovoljstvo korisnika koji su rešili da za sebe pronađu bolje operatere.

Lažna obećanja

Zoran Nikolić, potpredsednik Nacionalne organizacije potrošača, kaže da ga ne čudi što korisnici odlaze iz "Jetela", jer je svaki prodavac dužan da ispuni ono što je obećao, da posluje prema potpisanom ugovoru, što je još i nekadašnji "Telenor" kršio.

- Svi se sećamo raznih primera kada je "Telenor" obećavao nepostojeće akcije, kao na primer da ćete zbog krađe dobiti nov telefon, ali i ucene da će "Telenor" oduzimati brojeve telefona korisnicima koji zatraže raskid ugovora zbog najavljenih poskupljenja njegovih usluga. Uz to kvalitet usluge je sve lošiji. Iako je ovaj mobilni operater imao dugogodišnje korisnike, niz situacija prosto je doveo do toga da ljudi polako izlaze iz ove mreže, a pogotovo što je konkurencija veoma jaka i nudi mnogo bolje i povoljnije uslove i akcije - kaže Nikolić.

Foto: Telenor/Yettel

On dodaje da je cela stvar kulminirala kada je "Telenor" i zvanično postao "Jetel". On kaže da, bez obzira na to što je novi brend češke investicione grupe PFF predstavljen u martu ove godine kao nešto što će poboljšati usluge, uz obećanje da promena imena neće uticati na postojeće korisnike, to se nažalost nije dogodilo.

- Iako je ova kompanija promenom brenda na velika vrata najavljivala kvalitetne usluge kroz najsavremeniju mrežu, potrošači nisu dobili ništa od toga, a nezadovoljstvo i negodovanje mesecima pokazuju na društvenim mrežama. Doduše, "Jetel" nije prekršio zakon, pa ne može biti kažnjen. Ali najveća kazna je svakako kazna korisnika, koji ih napuštaju zbog loše usluge - kaže Nikolić i dodaje:

- Niko na silu ne može da zadrži korisnike. Imamo veliki izbor operatera u Srbiji i naravno da bolji pobeđuje. Telekomunikacione usluge u našoj zemlji su na veoma zavidnom nivou i sreća je da imamo izbor.

 




Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
latinicnaslovasamo

pre 1 godinu

Код мене је евидентирано да су дуже од месец дана блокирали приступ Спутњик сајту! Имаће изазов ускоро кад истекне уговорна обавеза.

sledeća vest

Izbori 2024

TV

Zapad ne dozvoljava temu NATO agresije na Jugoslaviju! Plaše se da se suoče sa istinom u vezi sa njom!
Live TV

Zapad ne dozvoljava temu NATO agresije na Jugoslaviju! Plaše se da se suoče sa istinom u vezi sa njom!

Savet bezbednosti Ujedinjenih nacija (SB UN) večeras još jednom nije prihvatio da raspravlja o NATO agresiji na Jugoslaviju pošto za predloženi dnevni red nije glasao dovoljan broj članica tog tela. Kao i na sednici SB UN 25. marta, i na večerašnjoj, ponovo zakazanoj na zahtev Rusije, Francuska je zatražila takozvano proceduralno glasanje o dnevnom redu. Za dnevni red, odnosno raspravu o NATO agresiji na Jugoslaviju 1999. godine, večeras je glasalo šest od 15 članica Saveta bezbednosti, dok je ostalih devet bilo uzdržano. Za usvajanje dnevnog reda bilo je potrebno devet glasova. Ovu odluku, u emisiji "Info veče" Informer TV, komentarisali su analitičari Veljko Jovanović i Luka Stajić, kao i Nebojša Obrknežev iz Ruske stranke.

28.03.2024

23:01

Napad u Moskvi je pokušaj državnog udara! Pitanje je dana kad će ukrajinska vojska kapitulirati, zato je potrebno da se Rusija destabilizuje iznutra! (VIDEO)
Live TV

Napad u Moskvi je pokušaj državnog udara! Pitanje je dana kad će ukrajinska vojska kapitulirati, zato je potrebno da se Rusija destabilizuje iznutra! (VIDEO)

Goran Petronijević, advokat, Nikola Jović, politikolog, prof. dr Aleksandar Lukić sa Instituta za političke studije i akademik prof. dr Dragan Radenović govorili su u emisiji "Info dan" na Informer TV o terorističkom napadu u Moskvi i tome šta on zapravo predstavlja i kako će uticati na budućnost Rusije.

28.03.2024

18:01

JOŠ TV VESTI

Hronika

"Laže da ga je Vuk pretukao": Na suđenju Đuri Nikoliću za ubistvo u Jakovu svedočila majka žrtve
Hronika

"Laže da ga je Vuk pretukao": Na suđenju Đuri Nikoliću za ubistvo u Jakovu svedočila majka žrtve

Bila sam u dvorištu Novakovića, u tu kuću je udata moja ćerka i bavila sam se decom. Čula sam da je došao Milan Nikolić i udario mog sina Vuka sa obe šake. Nisam videla, ali sam čula tada šta se desilo. Milan mu je zapretio prstom i rekao, "j....u ti majku", a Vuk mu je odgovorio, "ti da j...š moju Draganu. Milan je mali čovek, ali je poskočio i sa obe šake udario Vuka. To su snimile kamere.

28.03.2024

18:01

Sport

Planeta

Sestre preživele teroristički napad u Volgodonsku, pa ubijene u Krokusu! Kako ovo objasniti, majka ne prihvata da su mrtve!
Bože, ima li te?!

Sestre preživele teroristički napad u Volgodonsku, pa ubijene u Krokusu! Kako ovo objasniti, majka ne prihvata da su mrtve!

Među žrtvama tragedije u Krokus siti holu bile su i sestre koje su preživele teroristički napad u Volgodonsku 16. septembra 1999. godine. Tada je porodica živela u Rostovskoj oblasti, a u blizini njihove kuće, teroristi su digli u vazduh kamion sa eksplozivom. Poginulo je 19 ljudi, a Tatjana i Ana Makarski su povređene, ali su preživele.

28.03.2024

20:45

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija