TO NAM TREBA! Ovih 7 saveta pomoći će vam da brzo i zdravo smršate!

Shutterstock

14:30 Ljubav i zdravlje 0

b92.net/informer.rs | 22. 09. 2019.

TO NAM TREBA! Ovih 7 saveta pomoći će vam da brzo i zdravo smršate!

Prema zdravstveno-statističkom godišnjaku Instituta za javno zdravlje Srbije za 2015. godinu, pet najčešćih uzroka smrti bili su oboljenja srčanog mišića (13 odsto), moždani udar (7,3), zloćudni tumor bronhija i pluća (5,1), povišen krvni pritisak (4,5) i srčani udar (4,4)

Ako pogledate ove uzroke smrti jasno je da je gojaznost ili povećana telesna masa povezana skoro sa svakim uzrokom sa liste i da ćete redukcijom telesnih masti odnosno mršavljenjem značajno sebi produžiti život, kaže Milan Zarić, master profesor sporta i fizičkog vaspitanja. Put do zdravog tela nikada nije bio lakši, na vama je da odlučite da li to želite ili ne.

1. Svaki trening bazirajte na kompleksnim vežbama kao što su čučnjevi, iskoraci i vežbe za stomak. Na prvom mestu sagorećete više kalorija, a pritom ćete raditi i na oblikovanju i jačanju ovih atraktivnih mišićnih grupa što je i cilj većini dama.

ZRNO PO ZRNO - ZDRAVLJE! Zašto bi trebalo češće da jedete grožđe

2. Vežbajte u jutarnjem terminu, činjenica je da vežbanjem ujutru započinjete sagorevanje masti brže nego ako vežbate u poslepodnevnim časovima što je sam po sebi dovoljan razlog da ustanete u zoru.

pexels.com

3. Nikada ne sme biti više od jednog dana pauze između dva treninga, vežbajte svaki drugi dan jer tako ubrzavate svoj metabolizam i trošite više kalorija čak i u stanju mirovanja. Dane kojima ne trenirate iskoristite za laganu šetnju.

NIJE NI ŠEĆER, NI MASTI! OVO je najopasnije u ishrani?!

4. Ne uzimajte ništa slatko niti bilo kakve proste šećere dva sata nakon treninga, u tom periodu vaše telo i dalje ubrzano sagoreva masti i ako pojedete nešto tako zaustavićete taj proces i na neki način upropastiti trening koji ste upravo završili.

5. Dovoljno spavajte i vežbajte odmorni, dva su vrlo važna dela treninga mršavljenja. Prvi, jer u toku sna opuštate i regenerišete mišiće, a drugi, zato što morate biti dovoljno odmorni da bi sve zadatke koje trener postavi za vas korektno i sa punom snagom odradili, samo maksimalno odrađen trening je dobar trening.

Shutterstock

6. Ne preskačite kardio trening, vežbanje na traci ili nekoj drugoj kardio spravi direktno sagoreva masne naslage, to je dovoljno dobar i jak razlog.

7. Ne plašite se treninga sa tegovima, jedna od glavnih zabluda većine devojaka u fitnes klubovima je bežanje od tegova i strah da će dobiti velike mišiće, verujte mi da to nije ni malo lako i da niste vi te "sreće", jer je to uz rekreativno vežbanje praktično nemoguće, navodi Zarić. Rad sa tegovima sagoreva veliku količinu energije, naročito ako aktiviramo velike grupe mišića i radimo što kompleksnije vežbe.

Najvažnija činjenica kod mršavljenja jeste kalorijski deficit, jednostavno je, unos kalorija mora da bude manji od potrošnje, manji unos - veća potrošnja i kilogrami moraju ići na dole.

POGLEDAJTE BONUS VIDEO:


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.