DIJETA PREMA BIORITMU! Jedite u tačno određeno vreme i za mesec dana nosićete garderobu 2 broja manju

Shutterstock

14:03 Ljubav i zdravlje 0

magičnobilje.com | 24. 01. 2020.

DIJETA PREMA BIORITMU! Jedite u tačno određeno vreme i za mesec dana nosićete garderobu 2 broja manju

Dijeta prema bioritmu dozvoljava da jedete sve, ali u strogo određenom vremenu

Biološki ritam tela može u mnogome da nam pomogne u procesu mršavljenja. Svaki organ i sistem organa ima periode uspona i padova aktivnosti u toku dana, pa ukoliko isplanirate ishranu u skladu s njihovim radom, varićete je brže, a podstaćićete i rad metabolizma.

ODRIČETE SE UGLJENIH HIGRATA DOK DRŽITE DIJETU? Niste ni svesni da pravite tri VELIKE GREŠKE

TRADICIONALNA SRPSKA SALATA - omiljen dodatak jelu našem narodu! Savršeno ide uz ručak i najviše se poručuje u restoranima (FOTO)

Shutterstock

Evo u kom periodu su organi najaktivniji:

Od 6.00 do 10.00


U ovom periodu su creva i želudac maksimalno aktivni, pa je to vreme idealno za doručak.

Dobro bi bilo da pre obroka popijete i čašu mlake vode sa kašičicom limuna i malo meda, jer ćete tako podstaći početak rada pankreasa i jetre.

Za doručak birajte hranu bogatu vlaknima, ugljenim hidratima i belančevinama: sir, puter, integralni hleb, kaše od žitarica sa medom i voćem.

Ujutru se hrana u potpunosti apsorbuje i pretvara u energiju.

Od 9.00  do 13.00

Slezina i srce naporno rade u ovim momentima. To je vreme za mentalne napore i laganu užinu.Čaj sa šakom suvog voća, jogurt sa voćem ili banana biće vam sasvim dovoljni.

Od 13.00 do 15.00

Creva i želudac ponovo se uključuju u rad. U organizmu tada ima mnogo amilaze i protease - enzima koji razlažu šećer i skrob.

OVO FARMACEUTI KRIJU OD VAS! DOKTORKA TODOROVIĆ OTKRILA KOJE BILJKE LEČE! Beli luk nikako pre operacije, čaj od krušine za zatvor, srdačica za štitnu žlezdu...

CEO ŽIVOT GREŠITE! Testeninu NIKAKO NE TREBA DA ISPIRATE - ali to nije jedina GREŠKA koju pravite! Isto važi i za OVE NAMIRNICE! (FOTO)

Kako biste zadržali radnu sposobnost na istom nivou, podstaknite organizam obrokom koji sadrži belančevine i vlakna.

Od 16.00 do 17.00

Tad se aktivira sistem za izlučivanje: bešika i znojne žlezde, pa se sagorevanje masti povećava. U ovom satu ne bi trebalo unositi hranu u organizam. Bilo bi pžoeljno da se u ovom periodu posvertite nekoj fizičkoj aktivnosti.

Shutterstock

Od 17.00 do 19.00

Vreme je za laganu večeru za koju je najbolje birati pečeno povrće, mladi sir i voće.

Imajte na umu da večernji obrok treba da bude upola manji od ručka.

Posle 19.00

Posle 19.00, organi za varenje usporavaju rad. U to vreme enzimi se gotovo uopšte ne luče, pa da biste sprečili napade gladi do kraja dana, popijte čašu kefira.

Nakon toga, u organizam ne bi trebalo da unosite ništa osim biljnog čaja.

Od 20.00 do 21.00


Od 20.00 do 21.00 počinje da se luči melatonin - hormon koji organizam priprema za spavanje. Pomozite organizmu: čaj bez kofeina od kamilice, matičnjaka ili majčine dušice smiriće vam nervni sistem i pripremiti ga za odmor.

Od 22.00 do 24.00

Ovo je faza sagorevanja masti. Ukoliko u to vreme spavate i niste se prejeli uveče, za noćmožete izgubiti i do 900 kalorija.

Osim što ćete u roku od mesec dana primetiti da nosite dva konfeksijska broja manje, osećaćete se neuporedivo bolje.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]