ZNAČI SAMO ZELENO... Izbacite ovih 15 namirnica sa jelovnika ako imate visok krvni pritisak!

Shutterstock

09:16 Ljubav i zdravlje 0

Lepa & srećna/informer.rs | 24. 02. 2020.

ZNAČI SAMO ZELENO... Izbacite ovih 15 namirnica sa jelovnika ako imate visok krvni pritisak!

Ako vam je lekar dijagnostifikovao visok krvni pritisak obavezno prestanite da jedete ove namirnice i produžite sebi život...

Visok krvni pririsak predstavlja ozbiljan zdravstveni problem širom sveta, a ako se ne kontroliše može uzrokovati iznenadnu smrt, piše Lepa & srećna.

Prema podacima američkog Centra za kontrolu bolesti i prevenciju više od polovine ljudi i ne zna da ima problem sa visokim krvnim pritiskom ili ga ne kontroliše redovno, što dovodi do velikog rizika po zdravlje.

PRIRODNE METODE LEČENJA BOLNIH SINUSA! Slani rastvor za nos nije jedino rešenje, OVO ĆE VAM POMOĆI DA PRODIŠETE!

KUPILA SAM FARMERKE, a dva dana kasnije, osetila sam nešto u džepu: ZAVUKLA SAM RUKU, A TAMO ME JE SAČEKAO UŽAS

 

Visok krvni pritisak poznat je pod nazivom "tihi ubica", pa pored oštećenja bubrega i gubitka vida, njegova nekonterola često dovodi do smrtonosnog ishoda.

Shutterstock

Ukoliko imate problema sa visokim krvnim pritiskom potrebno je da smanjite unos hrane koja sadrži natrijum. Američka asocijacija za srce ističe da višak natrijuma dovodi do povlačenje vode iz krvnih sudova i stvara se višak krvi što prouzrokuje povećan krvni pritisak.

Takođe, dokazano je da najviše natrijuma unosimo preko soli koje u prekomernoj dozi ima u brzoj, upakovanoj i hrani iz restorana. Američka asocijacija za srce upozorava da se u ove namirnice dodaje najviše natrijuma:

1. Kifle i perece - jedna pereca može da sadrži i do 230 miligrama natrijuma

2. Suhomesnati proizvodi - i do 2 000 miligrama natrijuma u 100 grama

3. Pica - jedna kriška može da sadrži 760 miligrama

AKO PATITE OD NADUTOSTI, MUČNINE, BOLA U STOMAKU...Ovih 5 namirnica uvedite u ishranu, olakšaće varenje!

4. Piletina - samo 100 grama gotovih pilećih štapića za pohovanje može da sadrži 600 miligrama

5. Supa iz kesice - jedna šolja supe iz kesice može da sadrži 940 miligrama natrijuma

6. Masna govedina

7. Jagnjetina

8. Svinjetina

Pixabay

9. Maslac

10. Sir

Poznato je da prekomerna konzumacija šećera dovodi do gojaznosti, visokog krvnog pritiska i holesterola. Međutim, istraživanja su dokazala da unos šećera može da utiče na povećanje krvnog pritiska bez obzira na kilažu čoveka. To je još jedan razlog više da izbacite iz svog jelovnika sledeće poslastice:

PSIHOTERAPEUT ZORAN MILIVOJEVIĆ OTKRIVA zašto uvek pravimo iste greške pri odabiru partnera i KAKO DA NAĐEMO ONOG PRAVOG!

11. Kupovni sokovi

13. Slatki mlečni proizvodi, kao što su voćni jogurt ili sladoled

Pixabay

Ako često jedete hranu koja sadrži veliku količinu trans masti rizikujete da dobijete povećan holesterol, srčano oboljenje, moždani udar ili dijabetes tipa 2. Ukoliko patite od visokog krvnog pritiska obavezno izbegavajte ovu hranu:

ZA VEČERU NIKAKO UGLJENI HIDRATI! 20 principa dijete bez gladovanja Dr Filguda!

14. Kokice

15. Margarin

Krvni pritisak mora redovno da se kontroliše, ali potrudite se da sami budete svoj najbolji savetnik i izbegnite hranu koja vam svakodnevno ugrožava zdravlje. Potrudite se da iz svog jelovnika izbacite štetne namirnice kako bi se vaše zdravstveno stanje popravilo i kako bi sebi osigurali dug život.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]