• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: prva.rs/informer.rs

16.11.2020

08:40 >> 09:51

5 prednosti OVE VRSTE čaja i kako pomaže vašem SRCU, kilaži i ALERGIJAMA!

Ljubav

5 prednosti OVE VRSTE čaja i kako pomaže vašem SRCU, kilaži i ALERGIJAMA!

Zeleni čaj je vrsta čaja napravljena od brzog sušenja lišća biljke Camellia sinensis. To je jedno od najpopularnijih pića koje se konzumira širom sveta i koristi se hiljadama godina...

Nedavno istraživanje sprovedeno na "Columbia University’s Medical Center" sugeriše da bi konzumacija ekstrakta zelenog čaja mogla da popravi stanje kod žena s rakom dojke.

Iako je prerano za donošenje zaključka da zeleni čaj može da spreči pojavu raka, čini se da sve veći broj studija ide upravo u tom smeru. Dok čekamo njihove rezultate, možemo da se osvrnemo na ono što već znamo o zelenom čaju.

Foto: Shutterstock

Ovo su neke zdravstvene pogodnosti konzumacije zelenog čaja:

Zdravije srce – Zeleni čaj napunjen je snažnim oksidansima koji bi mogli da snize vaš krvni pritisak. U šolju zelenog čaja slobodno dodajte i malo limuna za dodatnu količinu vitamina C, koji će pomoći vašem telu pri apsorpciji antioksidanasa.

Više snage – Naučnici su otkrili da konzumacija ekstrakta zelenog čaja može da poveća izdržljivost za gotovo 24 odsto!

Mršavije telo – Neki antioksidansi, prisutni u zelenom čaju, pravo su oružje protiv masnih naslaga na stomaku.

Foto: Shutterstock

Olakšanje od alergija – Japanski istraživači otkrili su da bi sastojak pod nazivom EGCG, antioksidans koji se u velikim količinama nalazi u zelenom čaju, mogao da ojača vaš imunološki sistem i zaštiti vas od raznih alergija.

Smanjuje propadanje zuba - Ako imate problema sa zubima i pribojavate se da vam rapidno propadaju, zeleni čaj pomaže u sprečavanju tog problema. On zapravo pomaže u ubijanju bakterija koje izazivaju plak na zubima, a samo šolja zelenog čaja dnevno će smanjiti rizik od oboljenja desni.

HRANA za SREĆNA CREVA! 7 namirnica koje vas ČUVAJU OD KANCERA pogledajte OVDE.

LAKO KUVANJE nakon posla! Ručak ZA 15 MINUTA uz trikove koje možete da pogledate OVDE.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set