BUS PLUS KARTU ĆEMO PLAĆATI MOBILNIM TELEFONOM, ULAZIĆE SE SAMO NA PREDNJA VRATA Ovo je detaljan spisak promena u gradskom prevozu
Podeli vest
Turska kompanija "Kentkart" po svemu sudeći potpisaće novi ugovor sa Gradom o naplati karata i upravljanju vozilima javnog prevoza u Beogradu. Reč je o firmi koja je i do sada upravljala ovim poslom, samo pod drugim nazivom. Kažu, karte ćemo imati vremena da zamenimo. Šta će se sve promeniti, a šta ostaje isto?
Menjaće se već jednom zamenjeni validatori, kompjuteri kod vozača, uređaji na prodajnim mestima, garažama i upravljačkim centrima. Iz "Kentkarta" kažu da prate nova dostignuća, putniku je pametni telefon osnov infomacije.
Grad Beograd doneo je odluku da dodeli ugovor za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu grupi ponuđača Kentkart koji je ponudio da taj posao radi za 8,79 milijardi dinara, sa PDV-om 10,55 milijardi.
26.03.2021
13:30
"Putnici će moći da ukucaju brojeve autobusa koje koriste, dobiju udaljenost od stanice ali i stanje na putevima na linijama koje su izabrali", kaže Ahmet Basmaci, izvršni direktor "Kentkarta", kom je dodeljeno naplaćivanje karata u gradskom prevozu u Beogradu.
Očekuju da s Gradom potpišu novi 13-godišnji ugovor o naplati prevoza i upravljanju vozilima u njemu. Zahtevaće od poslodavca da putnici kao i u Novom Sadu i u Kragujevcu ulaze na prednja vrata, ne samo zbog ukupnog broja.
"Tako možemo znati gde i u kom vremenu je ušao određeni broj putnika kako bismo mogli da pojačamo ili negde smanjimo broj vozila. To posebno važi za najstarije putnike koji se zbog godišnje karte i ne otkucavaju, a negde ulaze masovno, a sistem to ne prepoznaje", navodi Basmaci.
Ostaje mnoštvo vremenskih karata, kupovina u vozilu, na trafici, marketima. Uz sve vidove plaćanja.
"Sličnom tehnologijom ćete samo moći da prinesete mobilni uređaj i da platite kartu za javni prevoz i ništa drugo za to vam neće biti potrebno", kažu u Sabraćajnom fakultetu u Beogradu.
Strategija razvoja javnog prevoza do 2033.
Fakultet je završio Strategiju razvoja gradskog prevoza u Beogradu pre, ali i posle 2027. godine, kada će metro promeniti pravce kretanja, tačnije razvoj do 2033. godine.
Trenutno, 49 odsto kretanja u Beogradu pokriva javni prevoz. Taj procenat otpada i treba ga povratiti i povećati.
"U povratnoj sprezi bismo obezbedili da sistem javnog prevoza bude primaran vid kretanja u gradu, što bi privuklo i vozače automibila da ga više koriste", ističe profesor Saobraćajnog fakulteta Slaven Tica.
Moraju se prema strategiji razvijati svi podsistemi, ali ne podjednako. Niz važnih odluka i desetine konkretnih mera prate urbanistički razvoj grada, odnosno planove.
"Autobus treba da dopunjava šinski saobraćaj, a ne da bude primarni vid transporta. Ideja je da se i dalje razvija tramvajska mreža, pre svega Novi Beograd i od Slavije do Kalemegdana", naglašava Tica.
Kako ukazuje Tica, Beograd postaje megalopolis i mora oživeti gradski voz do Pazove, Pančeva, Mladenovca i Lazarevca, da zameni autobuse.
"Ukoliko se napravi kvalitetna ponuda za BG voz, sa prihvatljivim intervalima čekanja, prohodnošću i vremenom putovanja, garantujem vam da autobus na tim relacijama nema šta da traži", tvrdi Tica.
Strategija ne govori o ceni prevoza, ali ako prevoz odgovara putniku, opredeliće se za kartu. Njenu cenu, obaveznu kupovinu ili masovni šverc odluka je gradske uprave. Biće nešto više kontrolora, 300, o trošku stranog partnera.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Ovi koji ovo pisu nikad nisu usli u autobus u Beogradu. Pa u tri sata, pa na dalje, ne moze da se udje u autobus, na bilo koja vrata. I ovako se 5 kilometara putuje sat - sat i po. Sad jos da dodamo jos toliko na cekanje da se ulazi samo na prednja vrata.
I dosta vise sa glupavim primerima tipa Kragujevac. Pa koliko glup treba da bude neko da poredi Kragujevac koji ima manje stanovnika od opstine Vozdovac sa Beogradom.
A kako mislite da naterate Beogradjane da ulaze na prednja vrata? Pa toliko puta se to pokusavalo bez uspeha. O svercu necu ni da govorim. Sta sverceru mogu kontrolori? Nista. Ne smeju ga isterati iz vozila ako to sam nece. Ne smeju zadrzavati vozilo jer time prakticno kidnapuju sve putnike. Komunalci im ne smeju davati podatke putnika, mislim, ako se komunalci slucajno zateknu u vozilu. Kako to da niko nije preispitao politiku cena karata? Trenutnom cenom oni koji placaju prevoz, plate toliko da pokriju i one koji ne placaju i jos dvostruko preko toga. Kako se doslo bas do ove cene???
Jednostavno resenje je besplatan saobracaj. Kako? Pa lako ,umesto sto zaposleni dobijaju novac za prevoz te pare direktno u gsp. Privatnici takodje, koliko prijavljenih radnika toliko novca za prevoz. Ali...tako nema muljanja i nema kupovine socijalnog mira za 3000din!
Gotovo svi autobusi GSP-a imaju slican ili isti raspored sedista - vrlo nepraktican. U delovima autobusa gde postoje po dva sedista sa leve i po dva sa desne strane, prolaz izmedju njih je uzan kao i kod medjugradskih autobusa. To znaci da putnici koji su u prolazu prakicno ne mogu ni slucajno da se normalno mimoidju osim ako nijsu izrazito sitne gradje.
U starim Mercedesovim autobusima konstruktori su bili pametni pa su smanjili broj sedista i napravili takav raspored da su putnici mogli da se krecu po celom autobusu i bez problema mimoilaze sa onima koji se ne pomeraju. Na zalost ovi autobusi vise nisu u funkciji.
Sto se tice ulaska u autobuse, najbolje je i najbrze uci u sredinu ili na zadnja vrata. Tako je bilo i ostace dok postoje gautobusi sa ovakvim glupavim rasporedom sedista!!
Grad Beograd doneo je odluku da dodeli ugovor za eksploataciju i održavanje sistema za naplatu karata i upravljanje vozilima u javnom linijskom prevozu grupi ponuđača Kentkart koji je ponudio da taj posao radi za 8,79 milijardi dinara, sa PDV-om 10,55 milijardi.
Rusija je poslala automatsko upozorenje Sjedinjenim Američkim Državama o lansiranju "orešnika" 30 minuta ranije, jer se radi o raketi balističkog tipa, izjavio je portparol Kremlja Dmitrij Peskov na brifingu.
Ruski predsednik Vladimir Putin u televizijskom obraćanju naciji priznao je da je Moskva pogodila ukrajinski vojni objekat novom balističkom raketomsrednjeg dometa i rekao da se zove "orešnik" (lešnik).
Večeras je objavljena vest da je preminuo predsednik Jedinstvene Srbije Dragan Marković Palma, a ovaj političar je prošlog meseca imao smrtni slučaj u porodici.
Večeras je, posle kraće bolesti, preminuo Dragan Marković Palma, predsednik Jedinstvene Srbije, narodni poslanik i predsednik Skupštine grada Jagodina, a na bivšem Tviteru, sadašnjoj mreži "Iks" odmah su osvanule objave pojedinaca koji se raduju njegovoj smrti.
Stevan Pavlov, sudija Osnovnog suda u Novom Sadu, intimus žutog drekavca Srđana Milivijevića, oslobodio je iz pritvora đilasovske siledžije Gorana Ješića, Mišu Bačulova i Relju Stanojevića iako su svi oni počinili teška krivična dela, pokazuje dokumentacija do koje je došao Informer!
Predsednik Jedinstvene Srbije Dragan Marković Palma preminuo je danas, a gostovanje u emisiji "Uranak" na televiziji K1 prošlog ponedeljka bilo je njegovo poslednje pojavljivanje u medijima.
Provokatori iz redova opozicije izazvali su za kratko vreme novo nasilje širom Srbije, dok su građani bili sprečeni da obavljaju svoje obaveze i da se slobodno kreću! Na nekim mestima je došlo i do opšte tuče učesnika protesta.
Marko Đurić, ministar spoljnih poslova, bio je gost Info jutra u kome je govorio o neverovatnim rezultatima Srbije, ali i o najaktuelnijim temama u Srbiji!
Gost Info jutra na Informer televiziji bio je prof. dr Miloš Laban koji je govorio o strašnoj tragediji koja se dogodila 1. novembra u Novom Sadu na Glavnoj železničkoj stanici prilikom koje je poginulo 15 osoba, a teško povređeno dvoje.
Huliganska rulja koja pripada opoziciji brutalno je napala novinarke Informera Lidiju Makragić i Branku Lazić, a tim povodom gostujući na Informer televiziji govorili su teolog Miloš Stojković i lider Srpske desnice Miša Vacić.
Večeras se zapalio jedan deo Mosta na Adi sa novobeogradske strane, a zapalilo se nehigijenskom naselju ispod Mosta na Adi, kako je izjavio i ministar unutrašnjih poslova Ivica Dačić.
Mladoženja M.T. (26) iz Titela koji je 8. novembra pucao iz puške, i tom prilikom pogodio nekoliko gostiju na svadbi, nalazi se i dalje u pritvoru, a istraga je u toku.
Miloš Nastić (25) iz Velikih Crljana osuđen je pravosnažno na četiri i po godine zatvora zbog nanošenja teških povreda Zoranu Jakovljeviću (63), od kojih je preminuo u Stepojevcu 10. jula 2022., i nanošenja lake povrede njegovom sestriću Nikoli Goraniću.
Selektor Srbije Dragan Stojković Piksi jasno je naznačio da će mečevi protiv Austrije biti izuzetno teški za našu selekciju u borbi za opstanak u A diviziji Lige nacija.
Trener KK Partizan Željko Obradović prisustvovaće utakmici fudbalske sekcije protiv Napretka iz Kruševca. Taj meč je na programu u nedelju na stadionu u Humskoj, sa početkom od 16 časova.
Polako su se integrisali povređeni fudbaleri, što je vrlo zadovoljavajuće. Dobro su momci trenirali i sve je u najboljem redu, naglasio je trener Crvene zvezde, Vladan Milojević, pred utakmicu 16. kola Superlige Srbije.
Pomoćnik Ralfa Rangnika, selektora Austrije, Lars Kornetka dao je svoje viđenje žreba za baraž u A diviziju Lige nacija na kojem su kao par izvučene upravo Austrija i Srbija.
Novi generalni sekretar NATO-a Mark Rute sastaće se s novoizabranim američkim predsednikom Donaldom Trampom kako bi razgovarali o Ukrajini, objavili su holandski i američki mediji.
Severnokorejski vođa Kim Džong Un kaže da pretnja nuklearnim ratom nikad nije bila veća, te je okrivio SAD za "agresivnu i neprijateljsku" politiku prema Pjongjangu.
Severnokorejski vrhovni vođa Kim Džong Un poslao je svog bliskog saveznika Kim Jong Boka, zamenika načelnika Generalštaba armije, da predvodi njene trupe u Rusiji, navodi se u izveštaju.
Tijana Vučetić, koja je stekla popularnost ulogom Petrojke u seriji "Selo gori, a baba se češlja" ponovo je u žiži javnosti. Ovog puta iznenadila je svojom pojavom u emisiji "Nikad nije kasno".
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.