• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer

11.08.2016

21:26

(FOTO) CEPTER, KOLE I MIHA IMAJU NAJVEĆE: Informer istražuje, ko su najveći morski tajkuni!

Vesti

(FOTO) CEPTER, KOLE I MIHA IMAJU NAJVEĆE: Informer istražuje, ko su najveći morski tajkuni!

Podeli vest

Velelepnim jahtama, između ostalih, mogu da se pohvale i Petar Matić, Darko Bajčetić, Nebojša Šaranović, Srđan Knežević...

Srpski biznismeni, pored brojnih firmi i mnogo keša, vlasnici su i skupocenih luksuznih jahti! Najveće brodove imaju Filip Cepter i Miodrag Kostić Kole, ali ništa manje komforne jahte nisu pokupovali ni Petar Matić, Nebojša Šaranović, Darko Bajčetić, Srđan Knežević.

 

FILIP CEPTER
model: "džoj mi cepter"
dužina: 50 m
brzina: 15 čvorova
cena: 30.000.000 E


Biznismen Filip Cepter ima megajahtu na tri nivoa, prvu u vlasništvu kompanije "Filip Cepter jahte". Ova morska zver ima platformu sa prostorom za sunčanje, teretanu i saunu. Na srednjem nivou su četiri apartmana za goste, salon i bar, u kojem umesto stolica stoje drvene bele ljuljaške. Za porodicu Cepter, na poslednjem spratu, smeštena su dva luksuzna apartmana. Cepter kaže za Informer da je u toku izgradnja nove jahte, dugačke čak 72 metra.

Public
Public
Public
Public


MIODRAG KOSTIĆ (57)
model: "ISA 48"-"Aleksandar V"
dužina: 49 m
širina: 8,6 m
brzina: 16,7 čvorova
cena: 30.000.000 E


Jednu od najskupljih jahti kupio je i biznismen Miodrag Kostić, vlasnik "MK grupe". Kostić je još 2008. krstario Jadranom na jahti "azimut 85 flaj", dugoj 27 metara. Samo godinu dana kasnije Kole je odlučio da iskešira oko 30 miliona evra za kupovinu jahte od 49 metara, koja može da primi 12 gostiju, uz devet članova posade.
Po sinu Aleksandru jahti je dao ime "Aleksandar V", a ova "lepotica" često se može videti usidrena u marini Dukle u Budvi, na kojoj Kostići prave žurke.

Public
Public
Public


PETAR MATIĆ (50)
model: "fereti naveta 30"
dužina: 30 m
brzina: 19 čvorova
cena: 6.500.000

Biznismen Petar Matić, vlasnik kompanije "MPC" i beogradskog tržnog centra "Ušće", jako voli da plovi na jahti, a jahtu čuva u Tehnomontovoj marini u Puli. On je za svoju morsku zver, dugačku 30 metara, dao 6.500.000 miliona evra.

Tanjug
Public
Public


DARKO BAJČETIĆ
model: "sansiker 88"
dužina: 27 metara
brzina: 30 čvorova
cena: 3.100.000 evra


Vlasnik "Future plus" i "Štampe" biznismen Darko Bajčetić priuštio je sebi jahtu "sansiker 88", koju je platio oko tri miliona evra.
Ovaj luksuzni brod ima četiri kabine i dva skipera, kao i osam kreveta i četiri kupatila.

Public
Public
Public


NEBOJŠA ŠARANOVIĆ
model: "majora 27"
dužina: 27,4 m
brzina: 26 čvorova
cena: 1.600.000

Biznismen Nebojša Šaranović, vlasnik fabrike "Jafa", nije odoleo da sebe počasti brodom "majora 27".
Ova jahta prima devetoro gostiju, ima četiri kabine i isto toliko toaleta.

Public
Public
Public


SRĐAN KNEŽEVIĆ
model: "princes 56"
dužina: 18 metara
širina: 4,6 m
brzina: 23 čvorova
cena: 1.260.000 E

Vlasnik benzinskih stanica "Knez petrol" Srđan Knežević pazario je motornu jahtu "princes 56" 2011. godine.
Njegova luksuzna barka ima tri kabine i šest kreveta, a dugačka je 18 metara.
 

Public
Public
Public


Siniša Mihajlović kupio brod od Kavalija

Skupe jahte pazarili su i mnogi sportisti. Bivši fudbaler Siniša Mihajlović vozika se na luksuznom brodu "baljeto 41", koji je kupio od italijanskog kreatora Roberta Kavalija. Boja trupa na ovom brodu preliva se iz zelene u ljubičastu, iz zlatne u plavu i u svim kombinacijama tih boja, zavisno od ugla pod kojim je obasjava sunce. Kavali je jahtu cenio 20 miliona evra, ali je Mihajloviću, navodno, učinio prijateljski popust i prodao je upola jeftinije.
Naš najbolji sportista Novak Đoković uzeo je velelepni brod čuvene britanske firme "Sansiker" po ceni od 5.000.000 dolara, kojoj je dao ime Dijana, po svojoj majci Dijani Đoković.

Public


 

Mitroviću Hrvati zaplenili jahtu

Vlasniku TV Pink Željku Mitroviću Hrvati su 2010. zaplenili jahtu "el bosko V", vrednu 10 miliona evra, tražeći da plati dva miliona evra carine i takse. Hrvatski carinici Mitrovićev brod su zaustavili kada je iz Crne Gore uplovljavao u hrvatsko more i zamerili mu što, kao većinski vlasnik firme "El Bosko", sa sedištem u Gibraltaru, na koju je brod registrovan, nije bio na jahti u trenutku ulaska u Hrvatsku. Pored toga, četiri člana posade zatečena na jahti bila su zaposlena u Mitrovićevoj firmi sa sedištem u Hrvatskoj, a po hrvatskim propisima, jahta u vlasništvu strane firme ne može da zapošljava posadu iz hrvatskih firmi.
Mitrović je odbio da plati carine i takse i sada se sudski "obračunava" sa Hrvatima.

Public

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Tagovi:

Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
Svi komentari
Šilja

pre 9 godina

И мој друг тера Принцес, па ником ништа!?n

adi

pre 9 godina

Ovo je slika Vuciceve Srbije, kao i Tadiceve, kao i Kostunicine. A bake na ulici prodaju cvece. Sramota. Neka ih hapse i komunalci, to ocekujemo uskoro.

Sava Prokopović iz Ritopeka

pre 9 godina

Ово само потврђује наш став, да се мора у Београду изградити велика марина за јахте, чамце и бродове. Ови људи би остављали своје јахте у Србији, када би имали где. Онда би се возили Савом, Дрином, Дунавом, Тисом, Тамишем, Каналом Дунав-Тиса-Дунав, Ибром, Великом Моравом и другим рекама и потоцима. Можда би одвезли бродове и на неко од лепих српских језера и тамо уживали. Могли би Дунавом да се спусте до Црног Мора, па онда кроз Босфор и Дарданеле у Средоземено море. Мора да се изгради пристаниште у Београду за ова лепа пловила. И на пристаништу мора да буде бензинска пумпа и са бензином и са дизелом. Мора бити добра чуварска служба да чува јахте од бандита. Морамо привући српске бродове на српске реке.

Drolc iz Veliki Mokri Lug

pre 9 godina

Mi podržavamo predleg ovog Save iz Ritopeka za izgradnju pristaništa za velike i lepe jahte i brodove srpskih bogataša. Luka za takve brodove može da se gradi na Dunavu, u Krnjači, na putu za Pančevo. Na pristanište dovesti dobru trofaznu struju, vodu, kanalizaciju. Napraviti benzinsku stanicu sa dizelom i benzinom. Možei neki restoran sa ribom i pečenjem pride. Slažemo se da se luka ogradi i postave dobri čuvari koji će čuvati ovo bogatstvo. Jahte mogu ploviti srpskim rekama, potocima, kanalima i jezerima, a i da se Dunavom spustve u Crne more, a posle i u Sredozemno more. Kada se izvozaju, opet mogu da se vrate u beogradsku luku i da tamo zimuju. Zašto da se potucaju po belom svetu, kada može da se napravi pristanište u Beogradu i da ovde budu na bezbednom.

lala

pre 9 godina

Zaboravili ste i jahtu od gos Amidze iz Novoga Sada od 25 met usidrenu u Grckoj .Ko ga ne zna to je gos koji leti iznad Novog sada na mlaznom galebu i izvodi letacke figure..

Vesna 66

pre 9 godina

Kole ulaže u jahte, umesto u sprsku privredu. Da li će neko moći da ga natera da kupi IMT i zaposli 3.000 radnika ? Šta će nam strani investitori, kada imamo domaće, koji ne žele da ulažu u Srbiju....

zoran miljkovic

pre 9 godina

Све тајкун до тајкуна, милиони народних пара, са којима се сада разбацују и башкаре и уместо да су им све паре одузете и враћене сиротињи, они су важни грађани.Е то се зове земља у којој закон важи само за сиротињу, а не за олигархију, безакоње од 1990 до данас, владају они који само брину за себе, али су им пуна уста грађана.

maki

pre 9 godina

Ima njih jos u Srbiji koji imaju vece jahte od ovih i trebali ste da im objavite imena.Objavite sva imena tih profitera koji imaju jahte, trzne centre,firme,avione,kamione itd.a radniku daju minimalac od 24000.koji neisplacuju redovno.Zar sa tom niskom platom nevaraju drzavu.

ZIVKA

pre 9 godina

KAD CE OVA GOSPODA DA SE NADJU U ZATVORU GDE IM JE MESTO

Politika

Hronika

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set