OPREZ! KADA UZIMATE POLOVNJAK OBAVEZNO, ALI OBAVEZNO PITAJTE ODAKLE DOLAZI! Informer istražuje koji su ZA IZBEGAVANJE
Podeli vest
Na ulicama Srbije najviše možemo videti vozila koja su došla iz uvoza, a poslednjih godina potražnja za polovnjacima iz Evrope neosporno raste. U kontekstu poskupljenja novih vozila, ovi polovnjaci su jeftiniji, a često i kvalitetniji, a činjenica je da ih uvozimo tek iz nekolicine zemalja, kao i da se cena razlikuje od zemlje porekla.
Inostrana tržišta sa kojih uvozimo najviše polovnjaka su brojna, a prema podacima 28 odsto polovnih automobila u Srbiji, dolazi iz Italije, koja ima najveći udeo na tržištu, a slede Nemačka (16,7 odsto), Francuska (15,8 odsto), Češka (10,7 odsto) i Belgija (6,5 odsto).
Nakon što je prva ovogodišnja kvota od 100.000 vaučera za subvencionisani odmor podeljena i praktično planula za dva dana u januaru, sada postoji mogućnost da država aktivira novih 100.000 i to već za koji mesec. Mnogi građani već imaju iskustva sa vaučerima, mnogi ne, a mi vam u nastavku donosimo sve što treba da znate.
30.03.2023
10:00
Ako pitate poznavaoce, radnike na autoplacevima ili uvoznike, nezvanično će vam reći da se Italija ne kotira dobro, da je Nemačka ok, ali i da nordijske zemlje nije dobar izbor ukoliko želite da uvezete automobil.
Na stanje vozila i uobičajene probleme u velikoj meri utiče region iz kojeg automobil dolazi. Vozila iz nordijskih zemalja poput Švedske obično imaju više korozije zbog snega, soli i niskih temperatura.
- Kada pada sneg, kao što je u nordijskim zemljama, bacaju so po putevima, a ista ta so se lepi odozdo za pod automobila i branike ukoliko čovek ne pere auto, pa ukoliko ga redovno ne održava... Ta so mora da se pere! Ako se ne pere nagriza limariju. Sad, sve je i do modela, da li je bolji ili slabiji auto, ali so odrađuje svoje, posle par godina otpadaju komadi sa automobila ako nije očuvan. Sve zbog soli! U principu tamo gde ima padavina, posebno snega, baca se so na puteve, a kada ta so dospe u limariju, uništava automobil i karoseriju, a posebno se oštete branici i podovi, jer to odozdo ide. Ako odeš na pranja, opereš gore školjku, ali dole ništa ne pereš... I to ti "pojede auto", bukvalno! Te nordijske zemlje imaju veći problem jer imaju više snega, i onda više te puteve čiste, pa polovnjaci koji nam dolaze iz Švedske npr imaju isključivo takvu vrstu problema... Zato pitajte uvek odakle dolazi polovnjak, važno je - priča N.M iz Beograda, jedan od uvoznika za Srbiju i dodaje:
Foto: printscreen uprava carine
Važno je proveriti odakle polovnjak dolazi...
- Ima veze kakav je kvalitet automobila, pre u jednoj fabrici automobila, limovi za vozila su bukvalno stajali na njivi. Razumete, kad takav lim ugradite u automobile, normalno da će da propadne pre nego neko ko je pet puta impegnirao , tako da ima veze i koji lim je ugrađen, upravo zbog tog problema sa korozijom - završava za nas ovaj uvoznik.
Takođe automobili iz Italije možda nemaju koroziju, ali boja mnogih polovnih vozila iz Italije može biti izbledela zbog intenzivne sunčeve svetlosti. Generalno, ekstremne promene temperature nikada nisu dobre za automobil.
- Srbi imaju poverenje u polovnjake iz Italije ili Nemačke, pretežno zbog toga što veruju da vozači u zapadnoj Evropi brinu o svojim automobilima. Ali to ne mora da bude tako, i u velikom broju slučaja kada poruče polovno vozilo iz Italije, koje je konstantno na suncu, uvere se da to baš i nije tako - priča autolimar N. P. iz Bajine Bašte, te objašnjava da opremljenost polovnjaka iz Italije nije baš kako zamišljamo ovde, u šta se uverimo tek nakon kupovine.
Autolimar je za Informer još objasnio da je velika razlika u polovnjacima iz Italije i Nemačke, te da oni koji su posumnjali da će im se sa kupljenim vozilom iz Nemčke desiti isto što i sa ovim iz Italije, grdno se varaju!
Foto: printscreen uprava carine
Budite na oprezu pri odabiru polovnih vozila
- U Nemačkoj pre svega ne propuštaju redovne servise... Kada stigne polovno vozilo iz Italije, viđao sam slučajeve u kojim su dosta puta preskakali redovne servise, ali nije ni to sve... U Srbiji misle da u zemljama Evrope obavljaju kvalitetne popravke, kupuju bolje opremljene automobile... Verujte, i tamo gledaju kako da uštede na svemu, ali da, ova pravila upravo Nemci najviše poštuju, moj savet je uvek uvesti polovnjak iz Nemačke - završava ovaj autolimar.
Zemlje poput Nemačke, Belgije ili Francuske imaju blagu klimu i dobre puteve, smanjujući rizik od korozije, izbledele boje i problema sa suspenzijom.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
Dule
pre 2 godine
To je tacno, ovdje u zapadnoj Norveskoj pocinju da sole od prvog mraza u oktobru i to sa vrucom soli koju spricaju po asfaltu, a kasnije sole nemilice da auto bude potpuno beo kada pada kisa. Vidim da se sve vise odvozi odavde da tako nazovem "drloga" koji su jeftini. Nema sanse da ti Norvezanin za malo para proda automobil ako je i malo dobar,ali zato kada ga nudi za nekig par hiljada evra moras znati da se radi i te kako o velikom "krsu" sto nasi ljudi malo utegnu pa boze pomozi. Vozilo koje je staro od 7-8 godina pa nagore sigurno je koroziralo jer uglavnom svi mi pored fabricke zastite odvezemo auto da se presprica sa bitumenom barem jedan put. Eto toliko za nas narod u Srbiji. Ne zalecite se na lepi izgled vozila iz Norveske i Svedske.
Nakon što je prva ovogodišnja kvota od 100.000 vaučera za subvencionisani odmor podeljena i praktično planula za dva dana u januaru, sada postoji mogućnost da država aktivira novih 100.000 i to već za koji mesec. Mnogi građani već imaju iskustva sa vaučerima, mnogi ne, a mi vam u nastavku donosimo sve što treba da znate.
Predsednica Skupštine Ana Brnabić poručič je da je predsednik Srbije Aleksandar Vučić kriv jer je medijalna zarada sada duplo veća nego što je bila prosečna zarada pre 11 godina.
Indijska kompanija Reliance Industries, vlasnik najvećeg rafinerijskog kompleksa na planeti, obnovila je kupovinu ruske sirove nafte nakon kratkog zastoja.
Osvanuo je skandalozan snimak Marka Vujića, profesora blokadera sa Fakulteta političkih nauka (FPN) koji je danas duboko uznemirio javnost Srbije uvredljivom i zastrašujućom izjavom kako će do promene vlasti u našoj zemlji doći kada poumiru svi glasači predsednika Aleksandra Vučića.
Danica Vučenić, udarna pesnica tajkunske, antisrpske televizije N1 koja već duže od godinu dana otvoreno podržava rušenje Srbije na ulicama, sada je u programu uživo patosirala blokadere.
Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić prisustvovaće u subotu, 27. decembra polaganju kamena temeljca za izgradnju novog objekta Ministarstva odbrane i Generalštaba Vojske Srbije, saopštila je danas Služba za saradnju sa medijima predsednika Republike.
Član Predsedništva Srpske napredne stranke (SNS) i poslanik Nebojša Bakarec objavio je novu kolumnu s naslovom "Zlokobni antisemitizam blokaderskih plenuma, ZLF i SDA!" koju prenosimo u celosti.
Na deonici zlatiborske magistrale, u ataru sela Draglica, večeras je došlo do saobraćajne nezgode, u kojoj su, prema našim saznanjima, učestvovala dva automobila.
Goran L. (46) je, tri dana pre nego što je ubijen na brutalan i jeziv način u Savinom selu u Vrbasu, na svom Fejsbuk profilu objavio da ima "problem" sa nekim osobama, kao i da će to da reši.
Pripadnici policijske stanice Voždovac uhapsili su juče D.G. (42) zbog sumnje da je u javnom prevozu polno uznemiravao i fizički maltretirao dve devojke.
Kijev je praktično potvrdio dileme koje je ranije izneo ruski ministar spoljnih poslova Sergej Lavrov o načinu na koji bi eventualni izbori u Ukrajini bili organizovani i međunarodno podržani.
Grčka ne predstavlja pretnju nijednoj državi, ali će odlučno braniti svoja suverena prava, izjavio je grčki ministar odbrane Nikos Dendias povodom optužbi Ankare u vezi sa tenzijama u vazdušnom prostoru nad Egejskim morem i u regionu Istočnog Mediterana, prenose grčki mediji.
Ukrajinski predsednik Volodimir Zelenski izjavio je da bi „mnogo toga moglo biti odlučeno pre Nove godine“, dok se ubrzavaju diplomatski napori za okončanje rata u Ukrajini.
Video koji kruži društvenim mrežama navodno prikazuje ruske vojnike kako zauzimaju komandno-posmatrački punkt jedne ukrajinske jedinice u samom centru Huljajpolja, u Zaporoškoj oblasti.
Diskusija o seriji "Tvrđava" održana je juče, a u razgovoru su učestvovali autori i saradnici jednog od najzapaženijih domaćih televizijskih ostvarenja.
Majstori feng šuija ističu da postoje tri biljke koje bi svaka kuća trebalo da ima na početku nove godine, jer se veruje da donose sreću, harmoniju u ljubavi i finansijski napredak.
Brazilka influenserka Ravena Hanijeli planira da postane "ponovo devojka", trošeći više od 19.000 dolara na operaciju vaginalnog pomlađivanja, ali jedan doktor upozorava na moguće rizike.
Pevač Boban Rajović biće deo nove sezone serije "Ubice mog oca" a, kako kaže, profesionalno će odraditi svoj deo posla i neće mu biti problem ni da se obnaži pred kamerama.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar