BRUKA! SBB IZNAD SVIH MOGUĆIH ZAKONA?! KORISNICI U PROBLEMU: Internet slab, kanali nestaju, kradu struju, A PENALE NE PLAĆAJU
Podeli vest
Koliko je situacija alarmantna, ukazuje na stotine komentara na zvaničnom Tviter nalogu ovog operatera. SBB mora pod hitno da bude kažnjen, a šteta korisnicima nadoknađena, tvrde sagovornici Zaštitnika
"Imam 100 puta slabiji internet nego što sam platio", "Svakoga dana nemam konekciju po nekoliko sati", "Svako malo celo veče nemam kablovsku", "Kanali mi nestaju ili koče", "Seriju koju sam kupio ne mogu da gledam", "Kad god je problem, u kol centru se niko ne javlja 20 minuta", "Obećali ste više puta da ćete smanjiti račun jer nisam dobijao uslugu i nikada ga niste umanjili", "Hoću pod hitno raskid ugovora", "Tužiću vas za prevaru"...
Na programima gde se emituju crtani filmovi i serije za decu usred bela dana možete videti reklamne spotove za kladionice, kockarnice, prezervative i uloške * Obratićemo se i REM-u i svim drugim organima i očekujemo od njih da što pre reaguju. Ovde su odgovorni i oglašivači i SBB, kažu stručni sagovornici Zaštitnika
02.03.2020
15:03
Ovo je pregršt primera kršenja Zakona, nepoštene poslovne prakse, neispunjavanja ugovora, neumanjenja računa, nedozvoljavanje raskida i još veliki broj prekršaja
Dejan Gavrilović, 'Efektiva'
Ovo su samo neki od stotina negativnih komentara na Tviter nalogu SBB-a, u kojima se korisnici žale i na internet i na kablovsku televiziju, ali i na uslugu i nepoštovanje Zakona, što jasno svedoči da je u ovoj kompaniji pravi raspad sistema.
Da sve bude gore, SBB u odgovorima na more svakodnevnih pritužbi i kritika ne poriče ništa, ali ništa ni ne popravlja, već se korisnicima konstantno izvinjava, daje čudne i neretko nerealne izgovore i lažna obećanja, koja gotovo ni u jednom slučaju ne ispuni.
Zbog svega toga potrošači svakodnevno na Tviteru pišu kako žele da raskinu ugovor i "pobegnu" od ove kompanije, a SBB-u obećavaju da će ih tužiti, a neretko i da će im pokidati sve kablove koji vise na zgradi.
Da bismo predstavili koliko je situacija alarmantna, izdvojili smo samo neke od ogromnog broja tvitova na zvaničnom nalogu ove kompanije, koji bi, kada se skupe, činili knjigu veličine Tolstojevog "Rata i mira".
- Već osam minuta čekam slobodnog operatera da li ima neko ko bi mi mogao pomoći - pitao je jedan korisnik.
Drugi korisnik pod imenom Noksović žalio se da su sa promenom rutera krenuli veliki problemi:
- Od kada su mi promenili cisko ruter sa ovim novim belim otpadom, od tada je vaj-faj otišao u aut, a kada ih pozoveš da im kažeš da je vaj-faj sra*e, onda ti objasne kako su se promenili uslovi zbog kojih vaj-faj radi loše, tj. da je do mene, kao da sam izgradio repetitor u kući, pa ga on ometa.
Dragi SBB,zašto #WIFI puca po ceo Božji dan,zašto to ne prestaje i nakon 10+ poziva vašem call centru i prijavljivanju problema?
Zašto generalno,tako često puca NET i kako je moguće da nema nikakvih poboljšanja?
Centar Kragujevca u pitanju i paket koji me košta 5 hiljada mesečno! pic.twitter.com/VCpTLLkfFs
— #Н_Е_Н_А_Д____Б_О_Ј_К_О_Т ✊♌?♐???? (@APIS_Crna_Ruka) February 27, 2020
Korisnici se žale i na "bindžovanje" najnovije serije, koje je problem od kada je uvršteno u ponudu.
- Malopre uplatim SMS-om gledanje cele serije "Ubice mog oca", probam na televizoru i kaže "niste pretplaćeni"... Okrenem kol centar i kažu mi "ako platite SMS-om, možete da gledate samo na kompjuteru". Ne može da se preusmeri na TV, ne mogu da mi vrate pare. Sve je ne može, SBB lopovluk - napisao je Prof. Nasovitenosam.
Kablovi ko lijane
Zoran Mitrović se žali da nema TV program, a SBB ni ne umanjuje račune iako je obećao.
- Ukoliko hoćete da nedeljom po podne pa do ponedeljka nemate TV, uzmite SBB. Evo u Zemunu je tako već drugu nedelju za redom. Obaveštenje da su ekipe na terenu je mazanje očiju. Umanjenje računa ne postoji. Uredno odgovore na reklamaciju, ali "zaborave" da umanje.
Kakav neprofesionalan odgovor, danas kad wifi ruteri imaju brzinu 300 Mbps. Vi mislite da smo mi vjeverice?— pacijent (@pacijent13) February 27, 2020
Korisnik prijavljen kao Legionar žalio se i na konstantne prekide usluga i interneta i na kablove koji su svuda na fasadi zgrade.
- Molim SBB da me ne obaveštava svakodnevno da je kvar na mreži i ekipe na terenu. Ja želim da imam televiziju i internet. Takođe da mi makar u martu umanje onaj račun iz decembra ako su već "zaboravili" - napisao je u prvom tvitu, a kako problem nije rešen, objavio je još jedan:
- Uspeli ste, gospodo iz SBB-a, da me iznervirate. Svaki vikend prekid do ponedeljka. Ja plaćam redovno. E odsad naplaćujem. Svaki kabl koji ide preko fasade biće čupan. Sve što nema potpise stanara leteće u kantu. Polako... Već smo se ćerali, pa ste izgubili - napisao je Legionar.
Zamolio bih @mojsbb da budu manje profesionalni i da ne dobijam svakodnevno obavestenja dabje kvar na mrezi i da je ekipa na terenu..
Ja bih da imam tv i net...
Takodje da mi umanje makar u martu onaj racun iz decembra ako su vec "zaboravili"...
— Legionar 132 (@Legionar19) February 23, 2020
Sa njim se slaže i korisnik prijavljen kao Neopravdano odsutan.
- I ja ću im j.... majku. Vise kablovi preko zgrada kao lijane u džungli. Sutra sve čupam redom... Seljačine smrdljive.
Ogroman broj prijava je i na užasno slabu internet konekciju jer je protok mnogo manji od ugovorenog.
- Možete li da me vratite na paket koji plaćam? Već ko zna koju noć zaredom imam problem jer daunload padne na jedan. Dešavaju se padovi više od 100 puta u odnosu na kupljeno. Čekam odgovor na koji način se radi raskid ugovora. Kupio sam paket kod konkurencije - napisao je izvesni Gaša u nekoliko tvitova.
Zdravo @mojsbb možete li da mi vratite na vrednost koju plaćam kroz paket, odmah? Već ne znam koju noć za redom imam problem da download padne na oko 1!— Гаша (@leteciGasa) February 26, 2020
Neki plaćaju ogromne račune, a internet im nestaje na desetine puta dnevno.
- Plaćam skoro 4.000 dinara, net nestaje bar 20 puta dnevno. Modem na vaj-faju može da dobaci maks šest metara. Smanjujete kanale i ubacujete neke gluposti - napisao je Zufri.
Predstavnici Udruženja potrošača svesni su da u SBB-u gotovo ništa ne funkcioniše i svakodnevno pokušavaju da zaštite ugrožena prava klijenata ove kompanije. U izjavi za naš list oni tvrde da SBB koristi monopolski položaj na tržištu i svakodnevno krši Zakon, ali da ih zbog jakog političkog zaleđa niko ne kažnjava, iako je podneto mnogo tužbi i donesen veliki broj presuda u korist potrošača. Uz sve to pozivaju još jednom nadležne državne organe da pod hitno počnu da primenjuju Zakon prema kom bi ova kompanija morala da isplati milijarde za odštetu i kazne.
Povećati konkurenciju
Dejan Gavrilović iz Udruženja "Efektiva" rekao je da SBB mora da bude sankcionisan, jer konstantno krši Zakon, ali da je potrebno i više konkurencije na tržištu kako bi potrošači mogli svakodnevno da ih kažnjavaju tako što će promeniti operatera.
- Problem sa SBB-om je poznata stvar i veliki broj puta ste pisali o tome. Imali smo pregršt primera kršenja Zakona, nepoštene poslovne prakse, neispunjavanja ugovora, neumanjenja računa za usluge koje nisu pružili klijentima, nedozvoljavanje raskida i još veliki broj svakodnevnih prekršaja. Kada neko pruža uslugu, mora da garantuje da će ljudi dobiti ono što plaćaju i to je zakonski regulisano kao saobraznost.
Nova prevara u ponudi
Iako se na stotinama primera pokazalo kao prevara, jer SBB očigledno nema odgovarajuće tehničke uslove za to, ova kompanija nastavlja da korisnicima nudi i prodaje opciju "bindžovanja", odnosno gledanja svih epizoda neke serije unapred.
Najnovija ponuda poslednjih dana je za seriju "Ubice mog oca 4", a nezadovoljni potrošači se već žale kako im se slika na televizoru na svakih nekoliko sekundi koči i kako ne mogu da koriste uslugu koju su platili.
Isti slučaj je bio sa "bindžovanjem" svake SBB serije na EON platformi u poslednjih nekoliko meseci. Uprkos tome što su konstantno obećavali, u ovoj kompaniji nikada i nikome nisu umanjili račun na ime toga što nisu pružili ugovorenu i plaćenu uslugu.
Ako se paketom obavežete da neko mesec dana ima internet određenog protoka i kablovsku televiziju, onda ne može da se događa da skoro svakodnevno nestaje na po nekoliko sati.
Čak iako se to događa zbog tehničkih razloga, moraju da se umanje ljudima računi za uslugu koja im nije isporučena, a SBB to nikada ne radi.
Uz to prave ugovore u kojima garantuju brzinu interneta od, primera radi, 10 do 150 mbp/s, a onda korisnicima omogućavaju samo ovaj minimalan protok, koji je tek da kažete da imate neku konekciju.
Naše udruženje se iz petnih žila trudi da pomogne potrošačima - podnosimo žalbe i tužbe, nadležni prihvataju naše argumente, ali niko da izrekne neku kaznu protiv ove kompanije ili da presudi da obeštete klijente.
Kao ono kada su krali struju, mi smo reagovali, sve je prihvaćeno, ali ne vidim da su bilo kako sankcionisani.
Stiče se utisak da institucije, a tu ponajviše mislim na sudove u njihovom slučaju, ne funkcionišu.
Smatram da to pod hitno mora da se promeni i da nadležni moraju da počnu da sprovode zakon, a oštećeni klijenti treba da sve nepravilnosti prijavljuju inspekcijama i da traže i raskid ugovora i obeštećenja kad god imaju pravo na to - rekao je Gavrilović i dodao:
- Ovakvi problemi na koje potrošači svakodnevno ukazuju i na Tviter nalogu i kada nas pozovu događaju se zato što SBB hoće što veći prihod sa što manjim ulaganjima. Oni vide da usluga ne funkcioniše jer nemaju kapacitet za to i onda ne samo što neće da ga prošire nego nastavljaju da prodaju i internet i kablovsku u tim delovima grada i zemlje iako znaju da će dodatan broj korisnika još opteretiti sistem i da neće moći da pruže uslugu na koju su se obavezali.
Jedino kada im se dogodi nešto baš očigledno kao ono "bindžovanje" serija, koje uopšte nije funkcionisalo, onda se prihvate posla i pokušaju da urade nešto na platformi. Sve u svemu, zaista im ništa ne verujem i mislim da treba da postoji više konkurencije na tržištu kako bi pored nadležnih organa i potrošači mogli da ih kazne i odu kod drugog operatera. Kada bismo imali 20 operatera, znate li kako bi se borili i grizli za svakog klijenta. To je zdravo takmičenje i konkurencija, koje bi donelo mnogo toga dobrog potrošačima.
Jaka zaleđina
Sa njim se slažu i u Pokretu potrošača Srbije, gde tvrde da SBB mora da snosi rigorozne sankcije za ovo što radi jer niko ne sme da bude iznad zakona. Uz to napominju da bi se odšteta korisnicima, koju bi ova kompanija trebalo da isplati, merila u milijardama.
SBB ćuti i samo ćuti
Poštujući pravila profesije, i ovaj put smo povodom ogromnog broja pritužbi klijenata na svaku njihovu uslugu poslali upit SBB-u kako bi se u tekstu čula i njihova strana priče, iako nam do sada nikada nisu odgovorili.
Taj trend se nastavio i ponovo nismo udostojeni odgovora. Uprkos tome, čini nam se da su time sve rekli i da je stvar i više nego jasna, a mi ćemo nastaviti da šaljemo upite kada god radimo neku temu vezanu za ovu veliku kompaniju.
- Prvo i osnovno jeste da je neophodno primenjivati zakone koje imamo, a to se u njihovom slučaju ne radi. Moramo da budemo svesni da su ceo njihov kapital, monopolski položaj do koga su došli i imperija koju su stvorili finansirani od strane građana ove zemlje, jer je SBB u godinama koje su za nama pod izmišljenim izgovorom raznih tehnoloških usklađivanja nekoliko puta podizao cene ugovorenih usluga.
Pored toga, dobro je poznato kako su uz pomoć bivših političkih struktura provlačili optičke kablove po Srbiji, zbog čega ih sada ima svuda, pa ljudi u velikom broju mesta nemaju ni mogućnost izbora.
Ovoliki broj pritužbi koje su svakodnevno na njihovom nalogu je zabrinjavajuć i mislimo da potrošači treba da se ujedinjuju i da podnose grupne tužbe, a sudovi i Ministarstvo za trgovinu, turizam i telekomunikacije da se postaraju da, shodno zakonima, SBB isplati odštetu za sve ovo što radi.
Ta odšteta bi se merila u milijardama jer oni svaki dan na stotine puta prekrše po nekoliko zakona istovremeno. Međutim, to prolazi nekažnjeno jer institucije u njihovom slučaju iz nekog razloga ne postupaju po zakonu, a potrošači su često nedovoljno obavešteni i lako se mire sa činjenicom da ih neko vara i potkrada. Ne smemo to da dozvolimo jer niko nije i ne sme da bude iznad zakona u Srbiji, pa ni SBB - kažu u ovom Pokretu.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
Vla
pre 5 godina
Samo blesavi ostaju toliko dugo kod operate ra koji ne pruza odgovarajucu uslugu, skupite svedoke I belezite Dane I vreme kada imate problem, raskinite ugovor I predjite kod drugog kao ja, neka tuze oni,
Sve ovo sto ste napisali za SBB vazi i za ostale operatere! Ukidaju kanale, internet se kida a mi pretplatnici moramo da ispunjavamo našu obavezu iz ugovora, a to je da plaćamo isto za različitu uslugu. Tako je to kod nas gde nista ne funkcionise kako treba.
SBB je postao krš !!! Sve što ste napisali je tačno !!! I ja sam jedna od mnogobrojnih koji se žale a odgovori koje dobijam od operatera su ... Proverićemo... Javićemo vam.... Budite strpljivi... Promociju SBB paketa za nove korisnike od 1-nog dinara mesečno u narednih 6 meseci plaćaju stari korisnici koji muku muče da se reše ovog kablovskog operatera koji stalno preti !!! Novi korisnici pamet u glavu i poverujte nama koji smo izigrani i opljačkani !!!
Na programima gde se emituju crtani filmovi i serije za decu usred bela dana možete videti reklamne spotove za kladionice, kockarnice, prezervative i uloške * Obratićemo se i REM-u i svim drugim organima i očekujemo od njih da što pre reaguju. Ovde su odgovorni i oglašivači i SBB, kažu stručni sagovornici Zaštitnika
Prema informacijama koje prenose ruski vojni izvori, navodi pojedinih Telegram kanala o tome da je Kupjansk u potpunosti izgubljen demantuju oficiri i vojnici koji se već danima nalaze u gradu i odbijaju ukrajinsko napredovanje.
Predsednik Rusije Vladimir Putin i premijer Mađarske Viktor Orban biće pozvani da prisustvuju ceremoniji izlivanja prvog betona za nuklearnu elektranu Pakš 2 u Mađarskoj, koja je planirana za početak februara, izjavio je generalni direktor Rosatoma Aleksej Lihačov.
Da se blokaderi slažu kao rogovi u vreći dokaz je izjave opozicije koja ne može da sakrije bes prema drugim zgubidanima. Bora Novaković iz NPS, Miloš Stanković iz DSS i Borjko Stefanović iz SSP otkrili su šta misle.
Dok jedni uličnim performansima pokušavaju da izazovu haos, predsednik Srbije Aleksandar Vučić vodi najvažnije diplomatske bitke za interese zemlje i njenih građana.
Više javno tužilaštvo u Beogradu podiglo je optužnicu protiv Aleksandre S. (19) zbog sumnje da je 29. avgusta 2025. godine pokušala da ubije svoju tek rođenu devojčicu.
Američki istražitelji i dalje tragaju za srpskim državljaninom Nikolom Krndijom (57) koji su sumnjiči da je pored skupocene pljačke vina u jednom podrumu u Virdžiniji, osumnjičen je i za krađe iz luksuznih vinoteka na Floridi!
Apelacioni sud u Nišu potvrdio je presudu Višeg suda u Zaječaru kojom je Aleksa Milojević (23) osuđen na 20 godina zatvora jer je 6. juna 2024. godine u porodičnoj kući u Knjaževcu ubio oca Predraga (60), babu Sarajevku (81) i dedu Miloša Milojevića (83).
Britanski list Gardijan otvorio je pitanje mentalnog i kognitivnog stanja američkog predsednika Donalda Trampa, u tekstu koji je usledio nakon višemesečnih polemika o zdravstvenoj sposobnosti njegovog prethodnika Džozefa Bajdena da obavlja najvišu državnu funkciju.
Snažan olujni sistem koji je ove nedelje pogodio Kaliforniju, donevši orkanske vetrove, obilne padavine i sneg, počeo je danas da slabi, ali upozorenja na ekstremne vremenske rizike i dalje su na snazi, dok je nevreme do sada odnelo najmanje tri ljudska života.
Kijev bi u skorom periodu mogao da pokrene potpunu mobilizaciju, uz plan da početkom 2026. godine izda čak dva miliona poziva za vojnu službu, izjavila je portparolka ruskog Ministarstva spoljnih poslova Marija Zaharova.
Američki predsednik Donald Tramp saopštio je da su Sjedinjene Američke Države izvele „moćne i smrtonosne“ vazdušne udare na položaje terorističke organizacije Islamska država u Nigeriji, navodeći da je cilj operacije zaustavljanje masovnog ubijanja hrišćana na severozapadu te zemlje.
Predsednik Rusije Vladimir Putin i premijer Mađarske Viktor Orban biće pozvani da prisustvuju ceremoniji izlivanja prvog betona za nuklearnu elektranu Pakš 2 u Mađarskoj, koja je planirana za početak februara, izjavio je generalni direktor Rosatoma Aleksej Lihačov.
Reditelj Martin Skorseze je često angažovao svoju majku da se pojavljuje u njegovim filmovima, gde je ona igrala majčinske uloge i kuvala za glumce i ekipu.
Dok se sve češće govori o nepotizmu i privilegijama u filmskoj industriji, zaboravlja se da su mnoge najveće svetske zvezde do uspeha stigle potpuno same.
Narcisoidni partneri imaju potrebu za divljenjem, nedostatak empatije i koriste suptilne tehnike kontrole koje mogu dovesti do toga da počnete da sumnjate u svoj zdrav razum.
U Jakutsku, glavnom gradu Republike Saha u istočnom Sibiru, pre nekoliko dana zabeležena je ekstremno niska temperatura od -45°C, dok su u okolnim područjima, poput Tatinskog Ulusa, zabeležene još niže vrednosti, čak -52°C.
Voditeljka i manekenka Danijela Dimitrovska objavila je snimak na kom je pokazala ideju za kombinaciju za Novu godinu u minijaturnoj crnoj haljini i čipkastim čizmama.
Pevačica Marija Šerifović obratila se organizatorima novogodišnjih koncerata na kojim će nastupati i kroz šalu ih zamolila da joj zbog hladnoće obezbede dobro grejanje.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar