• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer

Izvor: Informer.rs

23.01.2025

15:45

Kupite kartu za "Viz er", ali se ipak vozite busom! Poznata avio kompanija ponovo "ispalila" svoje putnike

Informer

Zaštitnik potrošača

Kupite kartu za "Viz er", ali se ipak vozite busom! Poznata avio kompanija ponovo "ispalila" svoje putnike

Podeli vest

Avio-kompanija "Viz er" svakodnevno obmanjuje svoje putnike, otkazuje ili pomera letove i pravi potpuni kolaps među avio prevozom!

Nakon prodaje većeg broja karata nego što ima mesta, sada su došli na novu ideju da putnike izbace iz aviona i prevezu ih autobusima, a razlog je gorivo koje više ne toče u Srbiji zbog sankcija kompaniji NIS.

Naime, na mrežama se pojavila informacija jednog putnika, koji je ukratko objasnio dramu koju im je ova avio-kompanija priredila. 

- Viz er je ostavio putnike iz Barselone u Temišvaru i vratio ih autobusom, a avion se prazan vratio u Beograd. Ovo su uradili da bi avion sa što više goriva sleteo u Beograd, jer više ne kupuju gorivo kod NIS-a. Nikada ovo nisam rekao, ali kaznite ih ljudi. Neka maltretiraju kevu svoju - napisao je na mreži "X" izvesni Peđa. 

Bezobrazluk ove kompanije ne prestaje, a da stvar bude još gora ovo je samo jedan u nizu problema sa kojim se susreću putnici koji lete preko preko ove komapnije. Podsetimo na skandal oko prodaje većeg broja karata od broja mesta u avionu. 

Ovu bezobraznu praksu avio-kompanije "Wizz air" na svojoj koži je osetio i jedan putnik iz Beograda (ime i prezime poznato redakciji) kada je u glavni grad Srbije trebalo da se vrati iz Pariza pre nekoliko dana.

Kako ovaj biznismen navodi, za let  "Wizz aira" kojim je trebalo da se vrati hitno u Beograd na poslovni sastanak, čekirao se 24 sata ped poletanje i dobio potvrdu u vidu elektronske karte.

Međutim, kada se na vreme pojavio na pariškom aerodoromu od kako ističe "neljubaznog" osoblja je dobio informaciju da je avion pun!

 

- Kazali su nam da postoji mogućnost da za neke neće biti mesta "ako se svi pojave", te da je kompanija prodala više karata nego što ima mesta u avionu. Svi putnici su došli, a četiri putnika su bili "višak" i ostali su napolju uz ponižavajućih dva sata čekanja na gejtu... Među njima sam bio i ja. Nisam mogao da verujem čemu prisustvujem, ali ni činjenicom da novi let imam tek za tri dana. Na kraju sam morao, da kupujem nove karte i iudem na drugi aerodrom, kako bi se što pre vratio - navodi naš sagovornik i ističe da je "Wiz er" bruka za savremeno vazduhoplovstvo

Foto: Shuterstock

 

Žalba, pa tužba

Predsednik Pokreta za zaštitu potrošaca Petar Bogosavljević za naš list objašnjava da ukoliko razmišlja o tužbi, biznismen koji smatra da je oštećen od strane  "Viz er" prethodno treba da zahteva od ove avio-kompanije da reše njegovu reklamaciju.

Sud postupa kao drugostepeni organ u ovakvim slučajevima, ukoliko se ne dođe do mirnog, vansusdskog rešenja. Ovaj biznismen treba u pisanoj formi da podnese reklamaciju "Viz eru" da napiše koliki su njegovi materijalni i nematerijalni troškovi bili zbog greške kompanije i traži obeštećenje. Takođe, treba da navede da će očekivati odgovor u roku od osam dana. Ukoliko ovakva stvar ipak završi na sudu, rešavaće se po hitnom postupku. U skladu sa aktuelnim Zakonom o zaštiti potrošača ovde je reč o nepoštenoj poslovnoj praksi - kaže Bogosavljević. 

 

Poštovani čitaoci, možete nas pratiti i na platformama: Facebook, Instagram, Youtube, Viber.

Pridružite se i saznajte prvi najnovije informacije.

Naše aplikacije možete skinuti na:


Imate mišljenje?

Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.

Ostavite komentar

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Hronika

Sport

Novak nakon poraza: Ništa nije isto kao pre 15 ili 10 godina...
Novak Đoković

Novak nakon poraza: Ništa nije isto kao pre 15 ili 10 godina...

Novak Đoković je nakon poraza u prvom kolu ATP turnira u Dohi od Matea Beretinija podelio svoja razmišljanja o trenutnoj formi i stanju na terenu. Iako se činilo da je spreman nakon kraće pauze zbog povrede, Đoković je priznao da još uvek nije na željenom nivou i da je Italijan bio bolji tokom meča.

18.02.2025

20:26

Promene u Humskoj pred derbi! Natho u glavnoj ulozi! (VIDEO)
Partizan

Promene u Humskoj pred derbi! Natho u glavnoj ulozi! (VIDEO)

Nakon višegodišnjeg čekanja, Humska je konačno dobila nove svačionice koje su bile obećane, a ovaj trenutak posebno je doživeo defanzivni vezista Bibras Natho. Tokom razgovora sa klupskim sajtom, Natho je podsetio da je prilikom potpisivanja ugovora 2019. godine obećano da će svlačionice biti renovirane, a sada je to i ostvareno.

18.02.2025

22:48

Planeta

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set