OVE NAMIRNICE PRAVE SALO NA STOMAKU! Ako želite tanji struk, izbegavajte ih!

pexels.com

17:17 Ljubav i zdravlje 0

informer.rs | 20. 05. 2022.

OVE NAMIRNICE PRAVE SALO NA STOMAKU! Ako želite tanji struk, izbegavajte ih!

Salo na stomaku i struku muči mnoge žene. Ako želite da se rešite ovog problema, onda treba da izbegavate neke od sledećih namirnica


Sir

Ako ste ljubitelj sireva, naročito onih punomasnih, kremastih i zrelih, ovo nije dobra vest za vas. Sir povlači za sobom i čašu-dve kvalitetnog crnog ili belog vina, a to takođe doprinosi gomilanju masnoća u telu. Želite li da se rešite abdominalnog sala svedite na minimum ili, još bolje, izbacite iz ishrane lazanje od sira, picu sa sirom, i visokokalorične, punomasne sireve poput camemberta ili brieja.

Suhomesnati proizvodi

Reći ćete, to su sam kriška, dve ili tri salame ili kobasice za doručak, ali ako svaki dan doručkujete isto, količina postaje puno veća. Ako je reč o domaćim suhomesnatim proizvodima, povremeno ih je zdravo jesti, ali oni kupovni obiluju konzervansima, soli, pojačivačima ukusa, zbog čega spadaju u visokorpocesuiranu hranu za koju smo već naveli da pridonosi stvaranju sala oko struka.

Printscreen You Tube/bakina kuhinja

Kobasice na testu

Prelivi za salatu

Kupovni prelivi za salatu nešto su što uopšte ne bi trebalo da se nalazi u vašoj ishrani. Baš kao i suhomesnati proizvod i oni obiluju kalorijama i masnoćama i različiti konzervansima i pojačivačima ukusa. Umesto da ih kupujete napravite domaći preliv za salatu. Posegnite za domaćim jabukovim sirćetom, maslinovim uljem, limunovim sokom ili uljem od semenki bundeve.

Energetske pločice

Prodaju ih pod zdravu hranu, kao zamenu za obrok, ali energetske pločice to najčešće nisu – niti su zdrave, niti mogu zameniti obrok. Istina, utažiće vam glad, ali pod koju cenu? Obiluju dodanim šećerima, kalorijama, masnoćama i rafinisanim ugljenim hidratima, a svaki od navedenih elemenata utiču na stvaranje abdominalne masnoće. Energetske pločice jednostavno izbacite iz ishrane. Umesto njih jedi granolu koju ste sami pripremili.

Sladoled

Sladoled na dnevnoj bazi savršen je recept za debljanje, naročito u predelu abdomena jer obiluje zasićenim mastima i šećerom, a i jedno i drugo „lepe“ se upravo za s. Količinu kalorija u sladoledu suvišno je i spominjati. S obzirom da dolaze topliji dani, sada je vreme da osvestite koliko vam sladoled zapravo – ne treba. Kad temperature porastu, umesto njega pojedite rashlađeno voće.

BONUS VIDEO:



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.