• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer

17.12.2021

11:47

S JOGURTOM ZA 3 DANA MANJI STOMAK! Dijeta za sve one koji žele brzo da skinu višak kilograma

Shutterstock

Ljubav

S JOGURTOM ZA 3 DANA MANJI STOMAK! Dijeta za sve one koji žele brzo da skinu višak kilograma

Ako ste od onih koji nemaju živaca, a ni vremena da se pridržavaju zahtevnih i dugotrajnih režima ishrane kako bi skinuli višak kilograma, probajte jogurt dijetu! Istraživanja su pokazala da ova trodnevna dijeta koja uključuje 500 ml jogurta dnevno uz odgovarajuće namirnice smanjuje obim za jedan konfekcijski broj!

Profesor Majkl Zemel sa univerziteta Tenesi, koji je sproveo istraživanje, kaže da ljudi koji dnevno popiju pola litra ovog napitka i smanje unos kalorija, izgube petinu masti u organizmu i za 80 odsto masnih naslaga na stomaku.

- Jogurt dijeta je u samom vrhu liste popularnih brzih dijeta, i to sa razlogom. Osim što efikasno pomaže u skidanju viška kilograma, povoljno utiče na probavu, jer jogurt sadrži korisne bakterije za varenje, ubrzava metabolizam i čišćenje organizma - kaže profesor Zemel.

Ovaj režim ishrane traje tri dana, nakon kojeg se pravi kratka pauza, pa se može ponoviti zavisno od viška kilograma koje treba skinuti. Ova dijeta nije preporučljiva osobama koje su intolerantne na mlečne proizvode, a inače pre svake dijete treba proveriti zdravlje i posavetovati se sa lekarom.

Foto: Shutterstock

Jogurt

PRVI DAN

Doručak: niskomasni jogurt sa pahuljicama po izboru

Ručak: povrće sa pirinčem začinjeno maslinovim uljem, solju i biberom
Užina: voćni jogurt (možete da napravite sami: šaka voća po izboru i čaša jogurta)
Večera: salata od šargarepe, jabuke, malo šunke i jogurt. Ukoliko želite, sve sastojke možete prodinstati na malo maslinovog ulja i nakon toga u pripremljenu smesu dodati nemasni jogurt

DRUGI DAN

Doručak: salata od krastavca i čaša jogurta
Ručak: ćuretina ili pileće belo meso uz dinstano povrće (paprika, paradajz i šampinjoni, ukupno 250 g); čaša jogurta
Užina: čaša jogurta
Večera: jogurt sa šumskim voćem, najbolje pripremljen od svežih sastojaka

TREĆI DAN

Doručak: voćni jogurt sa cimetom
Ručak: 150 g oslića, salata od jednog krastavca, čaša jogurta i malo senfa
Užina: čaša jogurta
Večera: 100 g testenine sa jednim kuvanim jajetom i paprikom uz dodatak čaše niskomasnog jogurta




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set