• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: Informer.rs

01.02.2022

10:04 >> 10:01

SOK OD OVE BILJKE ĆE VAS PREPORODITI! Nazivaju ga KINESKI PERŠUN, a topi NAJDUBLJE MASNE NASLAGE!

Ljubav

SOK OD OVE BILJKE ĆE VAS PREPORODITI! Nazivaju ga KINESKI PERŠUN, a topi NAJDUBLJE MASNE NASLAGE!

Ukoliko se razmišljate koji napitak će pokrenuti vaš metabolizam i skidanje upornih kilograma, istraživanja su pokazala da se odlični rezultati postižu upravo ovom biljkom.

Korijander potiče iz Azije i zbog svoje sličnosti s peršunom naziva se i kineski peršun.

Sok od korijandera bi mogao da pomogne ljudima da se reše viscelarnih masti (one koje se formiraju duboko unutar tvog tela, oko trbušnih organa), ističe velnes psiholog Iva Kebilut.

Velike količine viscelarnih masti, mogu da povećaju rizik od razvijanja hroničnih zdravstvenih tegoba, poput bolesti srca. Ovo je povezano sa statičkim načinom života, gde nema mnogo kretanja, već dosta sedenja i neaktivnosti. 

Najbolji način da zdravo gubite kilograme, jeste da jedete dosta voća i povrća, kao i da drastično smanjite unos šećera, dok ćete s druge strane uvrstiti i fizičku aktivnost.

- Sok od korijandera je popularan za brzo gubljenje kilograma. Funkcioniše tako što ubrzava metabolizam, pa samim tim i sagoreva više kalorija i to mnogo brže. Možda vam se neće svideti ukus, ali ukoliko ga pomešate sa limunom, poboljšaće aromu i pojačati efekat - ističe Iva.

Njene tvrdnje potkrepljene su istraživanjima, koja su rađena na viscelarnim mastima pacova.

U studiji koja je objavljena u "Journal of Agriculture & Biology", navodi se da je jednoj grupi pacova data standardna hrana, a drugoj hrana sa mrvljenim semenkama korijandera.

Razlika između nivoa viscelarnih masti se pojavila već nakon pet nedelja.

Foto: Shutterstock

Korijander

 




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete
Showbiz

Najpoznatiji grčki pevač dobio drugo dete

Porodica popularnog grčkog pevača Konstantinosa Argirosa postala je bogatija za još jednog člana. Njegova supruga Aleksandra Nika porodila se 8. juna i na svet donela zdravu devojčicu, njihovo drugo dete.

10.06.2026

14:28

Džet set