Uključite jaja, avokado, ljute papričice, kelj i bobice u svakodnevnu ishranu i recite zbogom salu na stomaku
Kada donosite zdrave odluke u ishrani za gubitak težine, mast na stomaku se obično prva topi. Melisa Mitri, pisac o ishrani i vlasnica Melissa Mitri Nutrition, je preporučila ishranu za sagorevanje masti na stomaku.
Foto: Shutterstock
Višak masnoće na stomaku može biti toksičan za vaše zdravlje. Povezan je sa mnogim zdravstvenim problemima, kao što su dijabetes tipa 2, visok krvni pritisak, bolesti srca, rak dojke, rak debelog creva i demencija. Zbog toga je neophodno praviti zdrave promene u ishrani i teretani kako biste smršali, oblikovali i poboljšali opšte stanje.
Jaja
Foto: Shutterstock
- Jaja su jedan od najkvalitetnijih izvora proteina. Održavaju vas sitima i imaju manji broj kalorija u poređenju sa mastima i ugljenim hidratima. Uključujući jaja kao redovan izvor proteina, možete da ostanete sitost, pomažu vam da jedete manje, a zauzvrat da sagorite masnoću na stomaku - rekla je Mitri.
Avokado
Foto: Shutterstock
Istraživanja pokazuju da avokado može pozitivno da promeni način na koji se masnoća na stomaku raspoređuje kod žena. Konkretno, jedna studija, koja je objavljena u Journal of Nutrition, otkriva prednosti svakodnevnog jedenja avokada.
- Žene koje su jele avokado kao deo dnevnog obroka primetile su smanjenje masti na stomaku - objašnjava Mitri.
Ljute papričice
Foto: Pixabay
Tokom sledećeg odlaska u prodavnicu, ne zaboravite da dodate malo ljutih papričica u korpu za kupovinu. Mitri ih preporučuje kao sigurnu hranu za sagorevanje masti na stomaku.
- Ljute papričice sadrže jedinjenje pod nazivom kapsaicin koje potiskuje apetit i može pomoći vašem telu da sagoreva više masti. Rečeno je da se to radi pretvaranjem takozvane „bele masti“ u „smeđu mast“ u telu. Smeđa mast, inače poznata kao smeđe masno tkivo, pomaže vam da sagorevate više kalorija i masti u predelu stomaka - dodala je.
Kelj
Foto: Shutterstock
Mitri naziva kelj jednom od najboljih namirnica za mršavljenje, a istraživanje to potvrđuje. Prema studiji iz 2022. godine, pojedinci koji konzumiraju više kelja mogli bi da dožive veći gubitak težine.
- Kelj je neverovatno hranljiv, prirodno ima malo kalorija i neverovatno zasitan, što olakšava pridržavanje plana mršavljenja sa nižim kalorijama - objašnjava Mitri.
Bobice
Foto: Pixabay
Na kraju, ali svakako ne i najmanje važno, vreme je da povećate unos bobičastog voća ako želite da sagorite masnoće na stomaku. Bobice kao što su jagode, kupine i borovnice mogu uticati na gene koji upravljaju sagorevanjem masti i njihovim skladištenjem u vašem telu.
- Bobičasto voće je bogato vlaknima i ima malo kalorija, što je dobitna kombinacija za gubitak težine. Ono je takođe bogato antioksidansima zvanim antocijanini, za koje se smatra da su odgovrni za gubitak težine - zaključila je Mitri, prenosi nam EatThis.
Mediteranska ishrana, koja podrazumeva jedenje manje crvenog mesa, šećera i zasićenih masti, a više voća i povrća, već 6. godinu za redom je na prvom mestu, kao najbolja od svih
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Mediteranska ishrana, koja podrazumeva jedenje manje crvenog mesa, šećera i zasićenih masti, a više voća i povrća, već 6. godinu za redom je na prvom mestu, kao najbolja od svih
Predsednik Srbije Aleksandar Vučić gostovao je u Nacionalnom dnevniku TV Pink, gde je govorio o najvažnijim političkim, ekonomskim i bezbednosnim temama.
Međunarodna asocijacija za vazdušni saobraćaj (IATA) upozorila je danas da globalne avio-kompanije u 2026. godini očekuje dramatičan pad profita za čak 50 odsto.
U programu blokaderske N1 došlo je do neočekivanog obrta. Tajkun i okoreli opozicionar Dragan Đilas javno je priznao da je nebitan i da se jedino ceni predsednik Srbije Aleksandar Vučić.
Nedim Sejdinović, blokaderski propagandista i pajtos Dinka Gruhonjića, čoveka koji podržava udar na našu zemlju, podržao je blokadersku profesorku Mariju Vasić, koja je nedavno najstrašnije izvređala vernike, koji su čekali u redu kako bi celivali Pojas Presvete Bogorodice.
Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić ugostiće danas predsednika Republike Angole Žoaa Manuela Gonsalveša Lorensa, koji boravi u zvaničnoj poseti Srbiji od 8. do 10. juna.
Novinar RTRS Jasenko Todorović je vodio emisiju "Drugi ugao" u kojoj je, prema prijavi, negiran" genocid" u Srebrenici, što je bilo dovoljno da medijski radnik bude saslušan.
Lider radikala Vojislav Šešelj izneo je kontroverzne tvrdnje o Cetinju, pozivajući se na navodno svedočenje Jova Kapičića, nekadašnjeg Titovog generala i prvog komandanta Golog otoka.
Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.
Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.
Ulični prodavci koji u većim gradovima prodaju knjige na improvizovanim štandovima, na prvi pogled izgledaju kao da zarađuju skromno, ali istina je često drugačija.
Na internetu je objavljen video zapis snimljen neposredno pre saobraćajne nesreće u kojoj su u subotu život izgubile dve osobe, preneo je Jutarnji list.
U banjalučkom naselju Lauš uhapšen je muškarac zbog sumnje na nasilje u porodici, nakon što su građani prijavili uznemirujući incident u kojem je vezao svog sina za banderu.
Američki vojni helikopter AH-64 Apač srušio se u blizini Ormuskog moreuza i dva člana posade bezbedno su spasena, preneli su izvori upoznati sa incidentom.
Međunarodna asocijacija za vazdušni saobraćaj (IATA) upozorila je danas da globalne avio-kompanije u 2026. godini očekuje dramatičan pad profita za čak 50 odsto.
TS Media, multimedijalni segment Telekoma Srbija, u saradnji sa Sava Centrom, od 12. do 14. juna, organizuje besplatne večernje projekcije remasterizovanih domaćih filmskih klasika na krovu Sava Centra.
Srpska srednjovekovna tradicija puna je običaja koji bi u savremenom svetu bili potpuno neprihvatljivi, a mnogi od tih običaja prikazani su u našim fimovima i serijama.
Radoš Bajić dobitnik je nagrade "Zlatni vitez" na Međunarodnom filmskom festivalu u Sevastopolju za najbolju glavnu mušku ulogu u filmu "Čuvar ikone Svetog Đorđa".
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.