Autor: informer.rs

04.12.2021

ZAPANJUJUĆE OTKRIĆE! Paleontolozi pronašli neobičan rep OVE ŽIVOTINJE, pa ostali u čudu!

Printscreen You Tube

Zanimljivosti

Paleontolozi u Čileu su došli do zapanjujućeg otkrića kada su pronašli ostatke dinosaurusa

Naime, zaključili su da je dinosaurus imao vrlo neobičan rep.

Ostaci Stegosaurusa elengasena otkriveni su tokom iskapanja 2018. godine na Cero Guido, lokaciji za koju se zna da sadrži brojne fosile. Tim naučnika tada je verovao da ima posla as već poznatom vrstom dinosaurusa sve dok nisu ispitali njegov rep.

- To je bilo glavno iznenađenje. Ova struktura je apsolutno neverovatna. Rep je bio prekriven sa sedam pari osteodermi stvarajući oružje apsolutno drugačije od svega što poznajemo kod bilo kog dinosaurusa - rekao je Aleksander Vargas, jedan od paleontologa tokom predstavljanja otkrića na univerzitetu u Čileu.

Foto: twitter printscreen

Rep ovog dinosaurusaje bio prekriven sa sedam pari osteodermi

- Otkrivanje nove vrste oružja na repu oklopnog dinosaurusa bilo je veliko iznenađenje za naš tim. Kada mislite da ste otkrili novu vrstu oklopnog dinosaura, ne očekujete da ćete pronaći morfologiju toliko različitu od već poznatih - rekao je Serđo Soto, još jedan član tima.

Osteodermi, koštane naslage koje prave ljuske, ploče ili druge strukture sa sedištem u dermisu, bili su poravnati sa obe strane repa štrčeći prema napolje, što liči na veliku paprat, koja može da ubije ako se njim maše.

Paleontolozi su otkrili 80 odsto kostura dinosaurusa i procenjuju da je životinja živela na tom području pre 71 do 74.9 miliona godina. Dinosaurus je bio dugačak oko dva metra, težak 150 kilograma i bio je biljojed.

SAZNAJEMO! Uhapšen Sergej Trifunović

SAZNAJEMO! Uhapšen Sergej Trifunović

Inspektori Četvrtog odeljenja beogradske policije priveli su večeras glumca i političkog aktivistu Sergeja Trifunovića i to nakon što su kod njega našli nekoliko grama opojne droge, nezvanično saznaje Informer!

18.04.2024