RECITE ZBOGOM SUPLEMENTIMA! Zamenite ih ovom hranom bogatom CINKOM koju svako ima u kući!

pexels.com

08:03 Magazin 0

tvin.rs | 29. 11. 2021.

RECITE ZBOGOM SUPLEMENTIMA! Zamenite ih ovom hranom bogatom CINKOM koju svako ima u kući!

Kako da pravilno unosite mineral zadužen za imunitet


Cink se u organizmu nalazi u malim količinama, oko 2 ili 3 gr. Upravo je to razlog što se oseti i njegov mali nedostatak.

Veoma je bitan za funkcionisanje čitavog organizma, a kako ga organizam ne sintetiše, moramo ga unositi putem hrane ili suplemenata, posebno u zimskom periodu.

Nalazi se najčešće u namirnicama životinjskog, a manje u namirnicama biljnog porekla. Ukoliko jedete raznovrsnu hranu, malo je verovatno da ćete morati da ga unosite putem suplementacije.

Najbogatije namirnice bogate cinkom su crveno meso, piletina, ostrige, tofu, orašasti plodovi i semenke, mahunarke, jogurt, mleko, sir, žitarice i pečurke.

U većem riziku od nedostatka cinka su vegetarijanci, trudnice, ljudi sa digestivnim problemima kao što su Kronova bolest i ulcerozni kolitis i oni sa hroničnom zloupotrebom alkohola.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.