Prema novim rezultatima istraživanja, ispijanje nekoliko šolja kafe svakoga dana može da spreči pojavu raka prostate i povećava šanse za preživljavanje 16 odsto
Studija navodi da osobe koje redovno konzumiraju kafu imaju 12 odsto manje šanse da dobiju ovu opaku bolest, prenosi Daily Mail.
Istraživanje kineskog Medicinskog univerziteta otkrilo je da osobe koje piju kafu imaju 10 odsto manje šanse da obole od raka prostate, od onih koji je ne piju redovno.
Rak prostate je najčešće dijagnostikovan oblik bolesti u Velikoj Britaniji, pa prema rezultazima godišnje imaju više od 47.500 obolelih muškaraca.
Foto: pexels.com
Kafa
Iako ispijanje previše kafe može da bude loše za vaše zdravlje, utvrđeno je da smanjuje rizik od raka jetre, creva i dojke, sve dok se nije pojavilo dovoljno dokaza da može da se koristi za pacijente sa rakom prostate.
Ljubitelji kafe imali su 9 odsto manje šanse da obole od raka, što je porast od 12 odsto u poređenju sa onima koji ne ne piju uopšte. Studiju je sproveo Doktor Kefeng Vang sa Medicinskog univerziteta u Kini.
Istraživači su pretražili podatke iz 16 različitih studija objavljenih pre septembra 2020. godine i uporedili visoku i nisku konzumaciju kafe sa rakom prostate.
- Ova studija sugeriše da bi povećana konzumacija kafe mogla biti povezana sa smanjenim rizikom od raka prostate - rekao je doktor Vang.
Telu je potreban holesterol za izgradnju zdravih ćelija, ali visok nivo može da bude jako opasan. Usled povećanja vrednosti holesterola, povećava se i rizik od srčanih oboljenja
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Telu je potreban holesterol za izgradnju zdravih ćelija, ali visok nivo može da bude jako opasan. Usled povećanja vrednosti holesterola, povećava se i rizik od srčanih oboljenja
Pojavio se još jedan šokantan snimak incidenta sa blokaderskog skupa u Valjevu, na kojem se jasno vidi kako blokaderka Dijana Hrka drži motku u ruci, preti, udara, a zatim juri aktivistkinju Srpske napredne stranke (SNS) Nedu Perić.
Vlada Srbije razrešila je profesore Nebojšu Bojovića sa mesta predsednika, a Vladana Đokića sa mesta člana Upravnog odbora Instituta za arhitekturu i urbanizam Srbije.
Predsednica Narodne skupštine Ana Brnabić žestoko je reagovala nakon skandaloznog saopštenja Univerziteta u Beogradu povodom drastičnog pada na prestižnoj Šangajskoj listi, gde je Beogradski univerzitet potonuo u grupu od 501. do 600. mesta!
Umesto da se zaustave i zapitaju gde vode njihovi pozivi na linč, ekstremisti sa društvenih mreža nastavljaju sa brutalnim zastrašivanjem policajaca i njihovih porodica!
Pripadnici Uprave policije Crne Gore identifikovali su i procesuirali J. P. (41) iz Berana, koji je putem društvene mreže Fejsbuk uputio skandalozne, uvredljive i otvoreno preteće Milanu Kneževiću!
U prethodnoj epizodi emisije "Na merama" pokazali smo vam kakvu to kampanju vodi političar u pokušaju Miki Aleksić, šta ovih dana radi profesor blokader Milo Lompar, koje propise krši samozvani ekolog Aleksandar Jovanović Čuta, čime se bavi potrčko Dragana Đilasa, Borko Stefanović…
Potencijalno toksične plavozelene alge proširile su se na Baltičko more i jezera na severnoj obali Nemačke, zbog čega su zdravstvene vlasti izdale upozorenje plivačima da izbegavaju vidljive koncentracije u vodi.
Veliki požar koji je danas izbio u vikend naselju kod Bovanskog jezera zahvatio je više objekata i šumski pojas iznad naselja, a u gašenje je uključen i helikopter.
"Suzuki džimni" je automobil čija cena s godinama raste zbog popularnosti. Cena novog modela iznosila je oko 23.000 evra, dok se za polovnjak izdvaja i do oko 40.000 evra!
U samo par minuta na tri potpuno različite strane u okolini Prokuplja dogodile su se saobraćajne nezgode, a u dve su čak morali da intervenišu i vatrogasci.
Muškarac iz Lazarevca, inicijala G. L. (63), teško je povređen kada ga je prilikom radova na kući najpre udarila struja, nakon čega je pao sa visine od tri metra.
U selu Konotopje u centralnoj Poljskoj danas je zvanično otkrivena za javnost statua Bogorodice visoka 55 metara, nakon svečanog blagoslova, čime je postala najviši spomenik posvećen Bogorodici u Evropi, javlja poljski javni servis TVP.
Francuski državljanin Brahim Terki (50) i njegova dva sina, uzrasta 12 i devet godina, spaseni su 14. avgusta nakon što su proveli noć na otvorenom moru kod tajlandskog ostrva Ko Samui usled kvara na iznajmljenom džet-skiju.
Vodostaj Rajne pao je na rekordno nizak nivo, dok Evropu i dalje pogađa toplotni talas, pokazali su podaci nemačke Agencije za unutrašnju plovidbu (WSV).
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.