• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video
author image
Informer.rs

Novinar

27.12.2023

14:30

Doktorka tvrdi: Jedite ovo svaki dan i nećete imati bore! (VIDEO)

Shutterstock

Moda i lepota

Doktorka tvrdi: Jedite ovo svaki dan i nećete imati bore! (VIDEO)

Svakodnevna konzumacija badema može održati kožu glatkom, bez bora, tvrdi doktorka na osnovu sprovedenog istraživanja.

- Možda zvuči ludo, ali svakodnevna konzumacija badema može održati kožu glatkom, bez bora - tvrdi specijalista dermatologije, doktorka Nira, u videu koji je objavila na TikToku.

- Svojim pacijentima govorim da je jedenje tri šake badema dnevno prirodan način za lečenje bora - rekla je ona, a prenosi New York Post.

Nira, koja je završila specijalizaciju i obuku za rak kože na Harvardskoj medicinskoj školi, rekla je: 

- Konzumiranje badema može umereno, ali ne drastično, poboljšati kožu, ali je potrebno više istraživanja. Za najbolje rezultate, svakodnevno nanosite kremu za sunčanje, koristite antioksidativni serum poput vitamina C i uključite retinoide u svoju rutinu.

 

@dermatologysurgeon A 24-week clinical study showed that women who consumed about 400 calories of almonds per day (roughly three handfuls) had a significant reduction in facial wrinkles/fine lines and hyperpigmentation. #wrinkletreatment #wrinkles #antiaging #fyp ♬ original sound - Taylor Dean

 

 

Doktorka je takođe rekla da postoji čak i studija koja podržava njenu tvrdnju.

- Klinička studija koja je trajala 24 nedelje pokazala je da su žene koje su konzumirale oko 400 kalorija badema dnevno (oko tri šake) imale značajno smanjenje bora na licu, kao i finih linija i hiperpigmentacije -  rekla je doktorka Nira o studiji Univerziteta u Kaliforniji.

Foto: Shutterstock

 

 

Studija na 49 žena u postmenopauzi otkrila je da su nakon šest meseci bore smanjene za 16%, a hiperpigmentacija za 20%.

Na kraju studije, žene koje su jele bademe imale su povećanu hidrataciju kože na obrazima i čelu.

 




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Umro srpski kompozitor Vladimir Milačić
Kultura

Umro srpski kompozitor Vladimir Milačić

Istaknuti srpski kompozitor, muzički urednik i stvaralac, Vladimir Milačić umro je u 65. godini, a iza sebe je ostavio neizbrisiv trag u domaćoj muzici, pozorištu i na televiziji.

11.06.2026

14:21

Džet set