ČAJ OD PETELJKI TREŠANJA LEČI NEKOLIKO ZDRAVSTVENIH TEGOBA! Evo, šta je u pitanju...

Shutterstock

07:00 Društvo 0

Informer/Zdravaiprava.com | 22. 05. 2022.

ČAJ OD PETELJKI TREŠANJA LEČI NEKOLIKO ZDRAVSTVENIH TEGOBA! Evo, šta je u pitanju...

U narodnoj medicini preporučuje se čaj od peteljki trešanja. Zato ih ne bacajte, već ih osušite i spakujte u papirne vrećice


Protiv bolesti bubrega i mokraćnih kanala šaku peteljki trešanja treba skuvati u litri vode. Peteljke se, od trenutka kada voda provrim, kuvaju dva minuta. Čaj se potom ostavi da malo odstoji, procedi i pije se tokom dana nezaslađen u gutljajima.

Čaj od trešnjinih peteljki treba piti i protiv bubrežnih kamenčića. Čaj se priprema tako što se kašičica peteljki prelije sa 200 grama vode ili mleka i kuva jedan do dva minuta. Zatim se čaj ostavi da odstoji poklopljen pet minuta, a onda procedi i pije tri puta na dan.

Shutterstock

Čuvajte peteljke od trešanja

Protiv srčanih tegoba treba usitniti 25 grama koštica trešnje, a zatim ih staviti u 80 mililitara jake rakije. Ovako dobijen sadržajostavi se da odstoji deset dana na umerenoj temperaturi. Od dobijene tinkture, dva puta dnevno se pet kapljica.

Sok od svežih trešanja preporučuje se i da se pije osam dana uzastopno ako vas muči reuma. Sok se pije po jedna čaša tri puta dnevno.

Za uklanjanje fizičke i umne iscrpljenosti, korisno je pojesti 250 grama ovog voća tri puta dnevno.

Sadrži vitamin B17

U košticama trešnje nalazi se mala količina vitamina B17, a smatra se da on utiče na smanjenje tumora, sprečava njegovo širenje i ublažava bolove uzrokovane kancerom.

 

ČAJ ZA CELULIT

Potrebno je

30 do 50 g peteljki trešanja
litar vode
pola kilograma trešanja

Priprema

Peteljke prelijte hladnom vodom i poklopite. Posle 12 sati na tihoj vatri, zagrevajte 10-tak minuta, pa prelijte cele plodove trešnje. Posle 20 minuta procedite kroz gazu i pijte po dva decilitra, pet puta dnevno. Osim što ćete povećati konzumaciju čajeva, morate pripaziti na ishranu. Dakle, umesto masnih jela, radije konzumirajte voće i povrće, namirnice bogate vlaknima i biljnim uljima.

Bonus video:


Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.