(VIDEO) NEĆETE I VI VALJDA DA ME ISEČETE KAO JUGOSLAV?! Vladimir Đukanović otvoreno o gostovanju na TV N1 i pokušaju cenzure!

pink.rs

10:07 Politika 0

Informer.rs/Pink.rs | 12. 09. 2019.

(VIDEO) NEĆETE I VI VALJDA DA ME "ISEČETE" KAO JUGOSLAV?! Vladimir Đukanović otvoreno o gostovanju na TV N1 i pokušaju cenzure!

Poslanik i član Glavnog odbora SNS Vladimir Đukanović, čije je gostovanje u emisiji "Pressing" kod Jugoslava Ćosića izazvalo veliku pažnju javnosti, otvoreno govori o raskrinkavanju sumnjivog poslovanja TV N1, ali i o pokušaju cenzure te televizije objavljivanjem skraćenog snimka te emisije na Jutjubu

Đukanović je gostujući u jutarnjem programu TV Pink šaljivo upitao voditelje Deu Đurđević i Predraga Sarapu: "Nećete i vi valjda da me isečete kao Jugoslav na N1?"

On kaže da bi voleo da veruje da je došlo do tehničke greške i da niko u montaži nije rekao da se taj deo gostovanja iseče.

- Mogu da pretpostavim zašto je to urađeno – kaže Đukanović i dodaje da je enigma kako ova televizija funkcioniše i kako posluje, a kada se to pitanje spomene onda se oni brane time da je to vrsta pritiska na medije.

Objašnjava da je firma u kojoj je Jugoslav Ćosić direktor, firma u Srbiji, Media news d. o. o, a koja posluje sa gubitkom već četiri godine.

- Imam izveštaj revizorske kuće i mislim da bi zakon o reviziji morao da se promeni, pa pozivam ministra Sinišu Malog i državu da ga promeni jer je potpuno besmisleno raditi samo računovodstvenu reviziju iz koje se ne vidi ništa. Trebalo bi raditi celokupno poslovanje – kaže Đukanović.

pink.rs

U izveštaju, kako kaže, KPMG skreće pažnju da je ukupan gubitak na dan 31. 12. 2018. iznosio 767 miliona dinara, što ukazuje na materijalnu neizvesnost koja može izazvati značajnu sumnju u mogućnost društva da nastavi poslovanje u doglednoj budućnosti.

- Dakle, imate firmu od 140 zaposlenih, a koja ima oko 7,4 miliona evra gubitka. Kako isplaćuju plate za 140 radnika? Ili izbegavaju da plaćaju doprinos za porez na dobit. To bi građani voleli da znaju. Dakle, svuda u svetu bi poreski organi zakucali na vrata i tražili da firma posluje u plusu. Nijedna privreda neće da dozvoli da ima nelikvidnu privredu – kaže Đukanović.

Objašnjava da je firma u Srbiji ćerka firma i da je N1 televizija nije registrovana kod naših regulatora, već u Luksemburgu, pod firmom Media news SARL.

Sada se, kako kaže, postavlja i pitanje zašto srpska firma plaća 140 radnika luksemburške firme.

- Iznajmljujemo radnu snagu za emitera iz Luksemburga, a program se ni ne emituje u Luksemburgu – kaže poslanik.

BONUS VIDEO! KAKO JE ĐUKA "RAZMONTIRAO" JUGOSLAVA ĆOSIĆA NA TV N1:



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]