Dolaskom hladnog zimskog vremena većina vozača fokusira se na stavljanje zimskih guma, ali mnogi zaborave na vrlo važnu stvar - pritisak u istim, koji se razlikuje u odnosu na onaj tokom letnjeg perioda.
Tržište polovnih automobila u Srbiji je veoma bogato, te se za svakog može naći po nešto, a ono što je skrenulo pažnju mnogima jesu tri automobila sa cenom do 1.000 evra!
24.11.2025
19:35
Upravo zbog svojih karakteristika Srbi se masovno odlučuju da ih kupuju, pa tako na gotovo svakom parkingu u svim gradovima možete naići na neki od narednih modela.
"Opel korsa" (2002)
"Opel korsa" iz 2002. godine je praktičan mali gradski auto, idealan za svakodnevnu upotrebu zahvaljujući svojoj kompaktnosti i jednostavnosti. Sa motorima tipa 1.2 16V, potrošnja je relativno niska, što ga čini ekonomičnim za vožnju po gradu.
Na tržištu polovnih automobila u Srbiji, jedno ime dominira, a gotovo kako se nađe u ponudi tako se i proda, a radi se o "folksvagen golfu", koji se može naći već za 4.000 evra!
Rezervna guma bila je standardni deo opreme koji se dobijao uvek uz kupljeni automobil, međutim, danas su se stvari značajno promenile.
18.11.2025
17:45
Zbog male mase i dobro podešenog menjača, "korsa" je agilna u manevrisanju i parkiranju.
Foto: Shutterstock
Delovi za ovaj model su relativno pristupačni, a servisiranje nije komplikovano, što je veliki plus kod polovnih automobila starijeg godišta. Uz to, pouzdan je model kada je redovno održavan, što može značiti manji rizik kod kupovine kao polovan auto.
Cena ovakvog modela na sajtovima za prodaju polovnih automobila trenutno iznosi 800 evra.
"Fiat punto" (2001)
"Fiat punto" iz 2001. godine važi za jedan od najpristupačnijih malih automobila. Verzije sa motorom 1.2 benzinskim troše oko 5,7 litara na 100 kilometara prema specifikacijama, dok dizelski 1.9 JTD modeli imaju još nižu potrošnju (oko 4,9 l/100 km).
Ovo ga čini odličnim izborom iz perspektive štedljivosti goriva. Punto je kompaktan i lak za vožnju po gradu, sa relativno jednostavnim i jeftinim održavanjem.
Foto: Shutterstock
Takođe, njegova relativno lagana konstrukcija znači da je manje verovatno da će nastati skupi kvarovi na osnovnim komponentama.
Cena ovakvog modela trenutno iznosi 1.000 evra.
Aktuelne cene polovnih automobila
Automobil
Godina proizvodnje
Cena
"Opel korsa"
2002.
800 evra
"Fiat punto"
2001.
1.000 evra
"Pežo 307"
2004.
2.000 evra
"Reno klio"
2006.
2.200 evra
"Folksvagen polo"
2009.
2.300 evra
"Pežo 307" (2004)
"Pežo 307" iz 2004. godine je veći kompaktni hečbek, što znači da pruža znatno više prostora u odnosu na mali gradski auto. U verzijama sa dizel motorima (npr. 2.0 HDi) može da ima vrlo dobru štedljivost - u pitanjima prosečne potrošnje za HDi verzije se pominju vrednosti poput 5,2 litara na 100 kilometara.
Prtljažnik je prostran (kod modela 307 prtljažnik može biti prilično funkcionalan) što olakšava transport stvari, posebno za porodice ili duža putovanja. Udobnost u vožnji je jedna od jačih strana, a vozači često ističu relativno glatku vožnju, solidnu stabilnost i komfornu kabinu.
Foto: Shutterstock
Takođe, zbog veće karoserije i robusnije konstrukcije, 307 može biti pouzdaniji u smislu dugotrajnijeg korišćenja u odnosu na najmanje gradske modele.
Trenutna cena "Pežo 307" na sajtovima iznosi 2.000 evra.
"Reno klio" (2006)
"Reno klio" iz 2006. (treća generacija) poznat je kao vrlo izbalansiran mali automobil - pouzdan je, prilično štedljiv i relativno jeftin za održavanje, posebno kod dizel verzija 1.5 dCi koje su poznate po vrlo niskoj potrošnji goriva.
Foto: Shutterstock
Međutim, kod ranijih modela dCi motora može biti problem sa visokotlačnom pumpom, pa je važno pri kupovini obratiti pažnju na servisnu istoriju. Enterijer "klia" je relativno kvalitetan za tu klasu - materijali su izdržljivi, a vozačko iskustvo komforno za svakodnevnu vožnju. Takođe, "klio" je kompaktan i lak za parkiranje, što olakšava korišćenje u gradskim uslovima.
Njegova aktuelna cena je 2.200 evra.
"Folksvagen polo" (2009)
"Folksvagen polo" iz 2009. predstavlja moderniji mali gradski automobil sa dobrim performansama i vrlo efikasnim motorima. Verzije sa 1.2 TSI benzinskim turbo motorom postižu prosečnu potrošnju od oko 5,0 litara na 100 kilometara, dok dizel verzije (npr. Polo 1.2 TDI) imaju čak nižu potrošnju (oko 3,8 l/100 km).
Foto: Shutterstock
"Polo" je veoma siguran za svoju klasu. Nudi EuroNCAP zaštitu, a uz pravilnu vožnju i održavanje može da bude dugovečan. Dizajn karoserije je kompaktniji, ali u unutrašnjosti auto deluje prostranije nego što spolja izgleda, što korisnici često hvale. Takođe, delovi i servisi "folksvagena" su relativno dostupni, što čini održavanje ovog automobila održivim čak i kod polovnih primeraka.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Tržište polovnih automobila u Srbiji je veoma bogato, te se za svakog može naći po nešto, a ono što je skrenulo pažnju mnogima jesu tri automobila sa cenom do 1.000 evra!
Dolaskom hladnog zimskog vremena većina vozača fokusira se na stavljanje zimskih guma, ali mnogi zaborave na vrlo važnu stvar - pritisak u istim, koji se razlikuje u odnosu na onaj tokom letnjeg perioda.
Branka Miljuša, poslanika i prvog saradnika političara u pokušaju Dragana Đilasa, vredni tim Informera uhvatio je kako jede u jednoj beogradskoj pekari.
Monstruozna scena odvila se na jednoj novosadskoj raskrsnici gde se rasporedila šačica zgubidana kako bi po ko zna koji put maltretirali građane, a onda su, verovali ili ne, zabranili majci čije je dete u bolnici da nastavi put ka njemu.
Filipu R. iz Obrenovca koji je učestvovao u tuči koja je prerasla u pucnjavu u kojoj je ranjen njegov drug Petar G. određen je pritvor zbog nasilničkog ponašanja.
Ukrajinske odbrambene snage tvrde da su za nekoliko nedelja uspele da povrate kontrolu nad oko 16 kvadratnih kilometara u severnom delu Pokrovska u Donjeckoj oblasti.
Ozempik, lek koji se koristi za lečenje dijabetesa tipa 2, a poslednjih godina masovno i za mršavljenje, našao se u centru pažnje nakon što je protiv proizvođača i srodnih farmaceutskih kompanija pokrenut veliki broj tužbi zbog navodnih ozbiljnih zdravstvenih komplikacija kod pacijenata u SAD.
Više osoba povređeno je u masovnoj tuči koja je izbila u londonskom Hajd Parku tokom izlaska posetilaca sa popularne božićne manifestacije Vinter Vonderlend.
Glumica Nikolina Friganović kaže da su njeni roditelji bili mladi tokom ratova devedesetih i pogroma Srba iz Hrvatske za vreme ustaške akcije "Oluja" i da je u svoj lik Nade u "Tvrđavi" utkala mnogo ličnih emocija i sećanja na taj nemili period.
Glumica Žilijet Binoš (61) razdrmala je ceo svet ulogom u erotskoj drami "Kobna veza" ("Damage") iz 1992. godine u kojem je snimala eksplicitne scene seksa.
Snimak koji se munjevito proširio društvenim mrežama prikazuje zgodnu plavokosu devojku kako mirno i fokusirano trenira, potpuno nesvesna pogleda oko sebe, jer su joj helanke toliko uske da izgleda kao da je gola.
Za Jarčeve, Device i Bikove Nova godina znači mnogo više promena nego za ostale znakove. Dok će mnogi rasipati i trošiti bez plana oni neće znati šta će sa parama.
Starleta Stanija Dobrojević oglasila se prvi put nakon što je njen bivši verenik Asmin Durdžić otvorio dušu o problemima koje su njih dvoje imali u vezi.
Borivoje Jovanović, poznatiji kao Bora Mercedes, kojeg je publika upoznala u takmičenju "Nikad nije kasno", preminuo je juče nakon duge borbe sa teškom bolešću.
Imate mišljenje?
Ukoliko želite da ostavite komentar, kliknite na dugme.
Ostavite komentar