KO KAŽE DA JESEN GOJI? Sedmodnevni jelovnik bez zahtevnih namirnica pomoći će vam da oslabite zdravo i bez gladovanja

Shutterstock

10:44 Ljubav i zdravlje 0

Informer | 07. 12. 2021.

KO KAŽE DA JESEN GOJI? Sedmodnevni jelovnik bez zahtevnih namirnica pomoći će vam da oslabite zdravo i bez gladovanja

Jesen je najgori period za mršavljenje, kažu nutricionisti. Većina ljudi se prepušta sezonskim đakonijama i ne brine za kalorije


Leto je prošlo, a do Nove godine ima vremena za mršavljenje. Ipak, ne činite takvu grešku. Kombinujte pravilno plodove jeseni i ne brinite da li će se višak nagomilati tamo gde ne želite. Bez griže savesti jedite i ajvar, bundevu, patlidžan, kupus, kestenje, a ako volite i šetnju po kiši, računajte da uz ovaj nedeljni plan ishrane možete smršati do dva kilograma.


PRVI DAN

Doručak: kriška integralnog hleba, 50 g mladog sira, sveža paprika
Užina: kruška
Ručak: tanjir supe od bundeve, dve kriške tostiranog hleba 
Užina: jabuka
Večera: 150 g pečene piletine, 200 g brokolija i karfiola obarenih i prelivenih sa dve kašičice maslinovog ulja, sveža paprika

unsplash.com

Integralni hleb

DRUGI DAN

Doručak: tri dvopeka, niskokalorični sirni namaz, dva kuvana jajeta, svež paradajz

Užina: 30 g badema
Ručak: 250 g integralnih špageta s plavim patlidžanom i paradajzom
Užina: 150 g grožđa
Večera: dva kuvana ili pečena kukuruza

TREĆI DAN

Doručak: 40 g muslija, šoljica jogurta, jabuka
Užina 1: nar
Ručak: 250 g grilovanih bukovača, 150 g pirea od bundeve, 200 g kupus salate
Užina: nekoliko pečenih kestenova
Večera: tanjir variva od kupusa, kriška hleba sa semenkama

Shutterstock

Sendviči

ČETVRTI DAN

Doručak: sendvič od integralnog hleba, tri kriške ćureće šunke, sveža paprika
Užina: 150 g voćnog jogurta (voćka po izboru i 150 ml jogurta)
Ručak: dve pljeskavice od kelja, praziluka i soje, 200 g kupus salate
Užina: jabuka
Večera: 250 g pečene pastrmke, 100 g krompir salate bez luka (samo sirće i ulje)

PETI DAN

Doručak: 200 g pite sa mladim sirom od heljdinih kora, šolja jogurta
Užina: 30 g oraha
Ručak: sendvič od integralnog hleba i 80 g tunjevine iz konzerve
Užina: jabuka
Večera: Omlet sa paprikama: dva jajeta, 150 g paprika, kriška integralnog hleba sa semenkama

Shutterstock

ŠESTI DAN

Doručak: kriška integralnog hleba sa semenkama, kašičica marmelade bez šećera, čaša prirodnog voćnog soka
Užina: kruška
Ručak: 100 g kuvane teletine, 150 g salate od leblebija i susama
Užina: dve pomorandže
Večera: 150 g pečuraka, sveža paprika, 100 g mladog sira, kriška integralnog hleba sa semenkama

SEDMI DAN

Doručak: kriška integralnog hleba sa semenkama, kašičica namaza po izboru, čaša prirodnog voćnog soka
Užina: 150 g grožđa
Ručak: tanjir pileće supe, 150 g grilovanog pilećeg belog mesa, 100 g kuvanog krompira, 200 g barenog kelja, dve kašičice ajvara
Užina: jabuka
Večera: 80 g svežeg kravljeg sira, paprika, kriška integralnog hleba



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.