DO RAVNOG STOMAKA U 6 KORAKA! Uhvatite poslednji voz, leto je pred vratima!

Shutterstock

21:00 Ljubav i zdravlje 0

ljubav&zdravlje/N.L. | 22. 05. 2022.

DO RAVNOG STOMAKA U 6 KORAKA! Uhvatite poslednji voz, leto je pred vratima!

Trbušnjaci vam neće pomoći da skinete masnoće jer se one skidaju trčanjem, brzim hodanjem i sličnim aerobnim vežbama, savetuju stručnjaci...


Masnoća na stomaku nije samo estetski problem. Sve više istraživanja pokazuje da upravo masne naslage na tom delu tela izazivaju razne bolesti. Evo šta tim povodom možete da učinite…

Vežbanje 

Ako mislite da ćete do ravnog stomaka doći bez vežbanja, grdno se varate, ali morate vežbati pravilno. Trbušnjaci vam neće pomoći da skinete masnoće jer se one skidaju trčanjem, brzim hodanjem i sličnim aerobnim vežbama. Počnite s brzim hodanjem oko 20 minuta na dan, a s vremenom počnite da trčite i to bar 45 minuta.

Shutterstock

Preporučuju se tri šolje zelenog čaja na dan

Zeleni čaj 

Stručnjaci kažu da tri šoljice zelenog čaja dnevno podstiču metabolizam i sagorevaju 30 kalorija na dan. Osim za ravan stomak, ovaj čaj dobar je i za otapanje celulita.

Spavanje 

Oni koji spavaju pet do šest sati dobiju u proseku dva kilograma više nego oni koji spavaju sedam do osam sati, a ti se kilogrami najčešće skupljaju na trbuhu.

Shutterstock

Avokado je bogat omega-3 masnim kiselinama koje smanjuju holesterol i trigliceride

Avokado 

Istraživanja su pokazala da avokado posebno dobro deluje na područje oko struka i da doprinosi smanjenju masti na tom delu tela. Ako želite ravan stomak i tanak struk, navalite!

Lešnici 

Istraživanja pokazuju da se ljudi koji svakodnevno jedu šaku lešnika ne debljaju. Orašasti plodovi sadrže zdrave masti i snižavaju holesterol, ali ne treba ih jesti više od šake dnevno. Preporučena doza dobra je za topljenje masti na stomaku.

Shutterstock

Integralne žitarice

Integralne žitarice 

Istraživanja su pokazala da ljudi koji jedu bulgur i ostale vrste integralnih žitarica imaju znatno ravniji stomak od onih koji konzumiraju rafinise žitarice. Cela zrna su odlična jer sadrže vlakna koja podstiču probavu i povoljno utiču na metabolizam, a smanjuju masne naslage.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.