NAMIRNICE KOJE ČUVAJU CREVA! Nutricionista Branka Mirković objašnjava kako da poboljšate VARENJE, a ako vam smeta BELI LUK treba da uradite OVO

Shutterstock

11:14 Ljubav i zdravlje 0

J.I. | 16. 09. 2022.

NAMIRNICE KOJE ČUVAJU CREVA! Nutricionista Branka Mirković objašnjava kako da poboljšate VARENJE, a ako vam smeta BELI LUK treba da uradite OVO

Nutricionista Branka Mirković govorila je za Informer.rs o tome da zdrava i funkcionalna creva garantuju dobro zdravlje. Ona otkriva koji metod treba da primenite ukoliko želite da izbegnete neprijatnosti prilikom konzumiranja hrane

Nutricionista Mirković govorila je da dobro zdravlje podrazumeva i dobro varenje. Kako bismo imali dobar rad creva potrebno je da se pridržavamo šest ključnih saveta.

Printscreen You Tube K1 Televizija

Branka Mitrović nutricionista

1. Hrana i namirnice ne treba da budu ni vrući, a ni previše hladni

2. Izbegavati jako začinjenu hranu, industrijski obrađenu sa mnogo konzervansa, emulgatora, aditiva, industriskih boja, aroma

3. Probleme sa varenjem pravi fast i junk foods, namirnice pržene u dubokoj masnoći

4. Unos veće količine hrane posebno različitih vrsta namirnica može proizvesti probleme sa varenjem hrane

5. Bitno je biti umeren, treba jesti proizvode od integralnih žitarica, povrće, voće

6. Obratiti pažnju na namirnice koje mogu da izazovu nadimanje kao pasulj, kupus, mahunarke, povrće ili voće sa jakom opnom ili semenkama

Shutterstock

Creva

Beli luk je zdrav, ali može da smeta

Branka ukazuje da ne izbegavate da jedete neke namirnice nego treba primenite jednostavan metod prilagođavanja pripreme hrane kako biste izbegli neprijatnosti.

1. Ako vam smeta krastavac probajte da odstranite semenke jer su uglavnom one problem

2. Paprika može da ima debelu opnu koja se teško vari, skinite je i odstranite semenke

3. Mnogima smetaju semenke i kora od paradajza, poparite paradajz, naglo ga ohladite I izbacite semenke

4. Ako teško varite voće zbog kore, ogulite ga ili izblendirajte

5. Pečurke i orašasti plodovi se dugo vare i mogu da izazovu probleme, možete jesti razne putere od orašastih plodova, puter od oraha, badema, lešnika...

6. Smeta vam crni luk, posle seckanja posolite i ostavite malo da odstoji, isperite i pripremite salatu

7. Beli luk je zdrav ali ako vam smeta, ispecite ga u rerni u kori ili svežem odstranite srednji deo, uzivaćete u ukusu, a nećete imati probleme sa varenjem.

bonus video:



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.