Istraživanja su pokazala da treba piti pola litra ovog napitka dnevno...
Ukoliko ste prezaposleni i nemate vremena da se pridržavate zahtevnih dijetalnih režima ishrane, predlažemo vam "jogurt dijetu". Istraživanja su pokazala da ako se pije pola litra jogurta dnevno, može da se smrša za čak jedan konfekcijski broj. Naime, profesor Majkl Zemel sa Univerziteta Tenesi, koji je sproveo istraživanje kaže da ljudi koji dnevno popiju pola litra jogurta i smanje unos kalorija izgube 22 odsto više sveukupnih masti u organizmu i 81 odsto više masnih naslaga na stomaku.
Muškarcima može da bude zanimljivo i istraživanje Tehnološkog instituta iz Masačusetsa, u kom je otkriveno da jogurt podstiče plodnost.
Foto: Shutterstock
"Jogurt dijeta" zauzima sam vrh među popularnim brzim dijetama i to sa razlogom. Osim što efikasno pomaže u skidanju viška kilograma, povoljno utiče na probavu, detoksikaciju organizma i jačanje imunološkog sistema.
Varijanta jogurt dijete koju predlažemo drži se tri dana zaredom, zatim se pravi kratka pauza, pa se može ponoviti zavisno od viška kilograma koje treba skinuti.
Doručkuje se i večera kod kuće, a ručak i užinu možete poneti sa sobom na posao.
PRVI DAN
Doručak: niskomasni jogurt sa pahuljicama po izboru
Foto: pexels.com
Ručak: povrće sa pirinčem začinjeno maslinovim uljem, solju i biberom
Užina: voćni jogurt
Večera: salata od šargarepe, jabuke, malo šunke i jogurt. Ukoliko želite nabrojane sastojke možete prodinstanti na malo maslinovog ulja i nakon toga u pripremljenu smesu dodati nemasni jogurt
DRUGI DAN
Doručak: salata od krastavca i jogurta
Foto: Shutterstock
Ručak: ćuretina ili pileće belo meso uz dodatak jedne paprike, paradajza i šampinjona koje je potrebno kratko propržiti na maslinovom ulju. Kada se smesa ohladi, u nju se dodaje jedan jogurt.
Užina: jogurt
Večera: jogurt sa šumskim voćem, najbolje pripremljen od svežih sastojaka
U pitanju je dvonedeljni plan izuzetno niskokalorične ishrane osmišljen još sedamdesetih godina prošlog veka. Kako je dijeta veoma restriktivna, pre nego što se odlučite da je isprobate, obavezno se posavetujte sa lekarom
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
U pitanju je dvonedeljni plan izuzetno niskokalorične ishrane osmišljen još sedamdesetih godina prošlog veka. Kako je dijeta veoma restriktivna, pre nego što se odlučite da je isprobate, obavezno se posavetujte sa lekarom
Samo jedna jedina izjava predsednika Srbije Aleksandra Vučića bila je dovoljna da izazva potpunu histeriju, paniku i nezapamćeni haos u šiptarskim medijima na Kosovu i Metohiji!
U prvom Kolegijumu Informer TV, ekskluzivno smo objavili nove dosijee sa spiska od 99 kandidata sa "studentske", blokaderske liste koje su oni sami "studenti", blokaderi-plenumaši predložili za "vetiranje", odnosno izbacivanje.
Lider "Srpskih suverenista" Vukša Dragović, koji je razotkrio NVO hidru u Srbiji objavivši detaljan spisak nevladinih organizacija i načine njihovog finansiranja najavio je novi korak.
Savet Regulatornog tela za elektronske medije (REM) stao je na izboru predsednika tog tela jer postoje određene grupe koje bi da ispunjavaju svoje ciljeve, a ne one koje su sadržane u zakonu, izjavio je danas član Saveta REM-a Miloš Garić i istakao da REM, kao i druga nezavisna tela te vrste, ne sme nikome da pripada.
Predsednica Odbora za Kosovo i Metohiju u Narodnoj skupštini Republike Srbije i poslanica Srpske napredne stranke Danijela Nikolić oglasila se na društvenoj mreži "Iks" i žestoko odgovorila na besramne prozivke dežurnog đilasovca Borka Stefanovića!
Predsednik SNSD-a Milorad Dodik ocenio je da političko Sarajevo najviše boli jedinstvo Srbije i Republike Srpske i poručio da to jedinstvo ne mogu sprečiti političke pretnje, podmetanja, zastave provokacije, ni mržnja koja se uporno reciklira iz istih političkih kuhinja.
Pucnjima iz prangija sa okolnih brda i intoniranjem saborske himne „Sa Ovčara i Kablara“ večeras u 18 časova u Guči je počeo 65. Dragačevski sabor trubača
Preuzimanje kontrole nad kompletnim lancem proizvodnje i distribucije narkotika predstavlja jedan od trendova u delovanju kriminalnih grupa, ocenjuje kriminolog Ratomir Antonović, a to potvrđuje i slučaj ilegalne laboratorije kod Smedereva.
Porodično nasilje u mnogim slučajevima prethodi ubistvu a sam obrazac nasilja traje mesecima ili godinama, objašnjava psiholog Snežana Repac, povodom slučaja ubistva žene na Novom Beogradu.
Istaknuti srpski glumac Jovo Maksić je proteran sa ognjišta tokom operacije "Oluja" kojom je izvršeno etničko čišćenje Srba sa prostora Krajine, te je sad progovorio o najtežem periodu u životu.
Pevačica Mala Cana oglasila se na društvenoj mreži Instagram i potresnom porukom obavestila rodbinu, prijatelje i kolege da priprema četrdesetodnevni pomen Andrije Bajića, koji je preminuo 7. jula.
Stajlinzi Jelene Karleuše gotovo svakodnevno pune rubrike šou-biza, a posebnu pažnju privlači njena raskošna kolekcija tašni, koja se može meriti sa garderoberima svetskih trendseterki.
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.