• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video

Izvor: sitoirešeto

08.07.2020

10:43

ZA MESEC DANA DOVEŠĆETE TELO U TOP FORMU! Sve što vam treba je OVO VOĆE!

Ljubav

ZA MESEC DANA DOVEŠĆETE TELO U TOP FORMU! Sve što vam treba je OVO VOĆE!

Laboratorijska ispitivanja pokazala su da se redovnim unosom borovnica može smanjiti količina sala u centralnom delu tela, koje se smatra najopasnijim neprijateljem zdravlja

Tema jedne od poslednjih studija sprovedenih na Univerzitetu u Mičigenu bila je veza između smanjenja masnih naslaga na struku i povećanog unosa borovnica.

Stručnjaci Istraživačkog centra za kardiovaskularne bolesti pri tom univerzitetu tvrde da su borovnice odličan saveznik u borbi protiv sala, ali i da mogu biti veoma korisne u prevenciji metaboličkog sindroma, oboljenja srca i krvnih sudova.

Nakon 90 dana „dijete” naučnici su konstatovali da su se naslage masnoća u abdominalnoj regiji smanjile, kao i da je nivo triglicerida niži, dok je poboljšana osetljivost na insulin.

Foto: Shutterstock

Samo tri nedelje svakodnevnog unosa soka od ovog voća dovoljne su da se kontrola glukoze i insulina u organizmu popravi, tvrde američki stručnjaci.

Borovnice u 100 grama imaju 57 kalorija i 87% vode, što ih čini idealnim saveznikom vitke linije. Dokazano smanjuju stres i napetost, a on je direktno povezan sa mršavljenjem. Poznato je da osobe koje su pod stresnom imaju nepravilan rad hormona koji blokira proces mršavljenja.

Sadrže vlakna koja podstiču probavu, menjaju crevnu floru i ubrzavaju metabolizam.

Lekari preporučuju jednu šaku dnevno ovog voća. Osim voća, možete piti i sok od borovnica bez dodatog šećera i imaćete isti efekat. 


Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

"Džabe gala večeri, mora da se ide među narod!" Vučić iz sela kod Kokinog Broda očitao lekciju svima: Moramo još više da slušamo građane (VIDEO)
Politika

"Džabe gala večeri, mora da se ide među narod!" Vučić iz sela kod Kokinog Broda očitao lekciju svima: Moramo još više da slušamo građane (VIDEO)

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić još jednom je pokazao šta znači stvarna briga o građanima i odgovornost prema svojoj zemlji! U kasnim večernjim satima, iz prelepog sela smeštenog između Zlatibora i Priboja, nadomak Kokinog Broda, predsednik se obratio naciji i poslao snažnu, emotivnu i direktnu poruku svima u Srbiji.

10.08.2026

22:06

Društvo

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Džet set