• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA
Informer
Video
author image
Informer.rs

Novinar

27.03.2024

22:00

Čaša vina pred spavanje može da vam pomogne da smršate! Naučnici objašnjavaju i zbog čega

Shuterstock

Zdravlje

Čaša vina pred spavanje može da vam pomogne da smršate! Naučnici objašnjavaju i zbog čega

Naučnici su otkrili da crno vino pomaže kod mršavljenja.

Ako se konzumira u manjim količinama crno vino ima neke zdravstvene prednosti, ali je manje poznato da podstiče mršavljenje.

Naime, crno vino sadrži resveratrol, biljnu supstancu koja utiče na proces mršavljenja, posebno ako se pije pre spavanja.

Foto: Shuterstock

 

 

Jedno istraživanje je otkrilo da resveratrol pomaže u smanjenju apetita. Istraživanje koje je sproveo univerzitetski profesor Džejson Dajk pokazalo je da su zdravstvene prednosti resveratrola, jedinjenja koje se nalazi u crnom vinu, slične onima koje dobijamo vežbanjem. Resveratrol deluje tako što sprečava masne ćelije da dobiju više masti.

Ovu dobru vest podržavaju naučnici sa Vašingtonskog državnog univerziteta i Harvarda, koji su otkrili da vaša noćna čaša vina (ili dve) zapravo može pomoći u gubitku težine.

Prema istraživanjima možete sprečiti debljanje za 70 odsto ako pijete najmanje dve čaše vina dnevno, a crno vino je najbolja opcija zbog resveratrola.

Važno je da se vino pije uveče, da bi se dobili najbolji rezultati.

Ako niste ljubitelj crnog vina, ali želite da iskoristite pozitivan uticaj sekundarnih biljnih supstanci, treba da znate da se resveratrol nalazi i u borovnicama, jagodama i grožđu, prenosi Mirror.




Komentari

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

sledeća vest

Politika

TV

Izvinjenje Andree Veskov
Live TV

Izvinjenje Andree Veskov

Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.

07.06.2026

11:11

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda
Live TV

"U sredu sa Bojanom Bilbijom" - Novi radijski format koji može i da se gleda

Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.

05.06.2026

16:31

JOŠ TV VESTI

Društvo

SJAJNE VESTI! Krov nad glavom za oko 12.000 mladih
Društvo

SJAJNE VESTI! Krov nad glavom za oko 12.000 mladih

Više od 7.000 mladih već je rešilo stambeno pitanje uz subvencionisane kredite za kupovinu prve nekretnine, a nakon proširenja garantne šeme za dodatnih 300 miliona evra, biće odobreno još najmanje 5.000 kredita, poručili su iz Ministarstva finansija.

09.06.2026

17:00

Hronika

Planeta

JOŠ Planeta VESTI

Zabava

Džet set