• aktuelno
Dnevne novine
SRBIJA

Autor: J. MATIJAŠEVIĆ

25.10.2022

08:57

OD BEOGRADA DO ŠAPCA USKORO ZA 45 MINUTA! SVAKA ČAST, MAJSTORI! Nova saobraćajnica godinu dana pre roka!

Informer

Društvo

OD BEOGRADA DO ŠAPCA USKORO ZA 45 MINUTA! SVAKA ČAST, MAJSTORI! Nova saobraćajnica godinu dana pre roka!

Podeli vest

Novi autoput od Beograda do Šapca biće završen godinu dana pre roka - u septembru 2023! Putovanje između ova dva grada trajaće samo 45 minuta, čak duplo brže nego danas, najavio je za Informer Aleksandar Antić, direktor "Koridora Srbije"

Radovi na deonici Ruma-Šabac, dužine 21 kilometar, obavljaju se punom parom, angažovano je više od 500 radnika i 300 mašina, a broj radne snage povećava se iz dana u dan. Kako je najavio Antić, budući autoput u julu iduće godine biće spojen i sa novim mostom na Savi kod Šapca.

Pre roka

- Cela deonica Ruma-Šabac-Loznica od 77 kilometara se sastoji iz tri segmenta. Prvi je Ruma-Šabac u dužini od 21 kilometar, drugi je most preko Save od 1.350 metara i brza saobraćajnica Šabac-Loznica od 55 kilometara. Zaista sam ponosan što ovakav posao završavamo čak i pre ugovorenih rokova. Autoput i brza saobraćajnica Ruma-Šabac-Loznica je najvažniji infrastrukturni projekat za Srem, Mačvu i zapadnu Srbiju i, uprkos činjenici da je ceo svet pogođen energetskom krizom, radovi se odvijaju planiranom dinamikom. Inženjeri kažu da nema lepšeg mirisa od mirisa asfalta i to samim tim pokazuje da se radovi privode kraju - ističe Antić i otkriva:

Foto: Tanjug

Aleksandar Antić, direktor Koridora

- U najvećem delu novog autoputa završeni su zemljani radovi, napravljeni noseći stubovi i već se počelo sa asfaltiranjem. Za sada je urađeno prvih 3,5 kilometara puta sa dva sloja asfalta. Očekujemo da prvi putnici ovom trasom prođu već u septembru sledeće godine. Da bi bila puštena u saobraćaj, mora biti završen i most na Savi, koji je u završnoj fazi. Sada se radi hidroizolacija, pešačke staze, ograde i rasveta. Skoro 96 odsto radova je urađeno. Samo u most ugrađeno je 10 kilometara šipova i čak 8.000 tona armature! I sve to šest meseci pre roka.

Foto: Informer

Vesić: Gradi se cela Srbija

Budući ministar saobraćaja, građevinarstva i infrastrukture Goran Vesić kaže da je veoma važno da se nastave ulaganja u infrastrukturu, jer je to potrebno za nove investicije i nastavak razvoja Srbije.

- U narednih godinu dana završićemo pet autoputeva ili brzih saobraćajnica. Deonica Moravskog koridora od Pojata do Kruševca bi trebalo da bude gotova do 30. decembra ove godine. Naredne godine biće gotova brza saobraćajnica Lajkovac - Valjevo, koja će spojiti Valjevo sa autoputem "Miloš Veliki". Građani Kruševca, Varvarina, Ćicevca će imati autoput do Beograda. Od Kruševca do Beograda će se ići za sat i 10 minuta. I na kraju 2025. godine imaćemo potpuno završenu brzu prugu kroz teritoriju Srbije do Mađarske. Nastavljamo dalje da radimo i na Moravskom koridoru - navodi Vesić i dodaje:

- Do februara sledeće godine biće završen put Surčin-Novi Beograd. Krajem marta očekuje se završetak obilaznice oko Beograda, u potpunosti, sve do Bubanj potoka. Potom se ide u ugovaranje za nastavak obilaznice od Bubanj potoka do Pančeva.

U toku su radovi i na brzoj saobraćajnici Šabac-Loznica, a kada oni budu završeni, napominje Antić, od Beograda do Loznice stizaće se za 70 minuta (pogledajte grafiku).

Foto: Informer

- Radovi se trenutno izvode na teritoriji lozničke opštine na nekih 18 kilometara. Procene su da se cela deonica završi do kraja 2024. godine. Ukupna vrednost projekta je 477 miliona evra - naglašava direktor "Koridora".

Deo istorije

Murat Turkoglu, generalni direktor azerbejdžanske kompanije "Azvirt", koja je dobila posao izgradnje ove važne saobraćajnice, naglasio je da je velika čast biti deo ovako velikog projekta.

- Najveći i najzahtevniji deo bila je izgradnja mosta na Savi, koji je završen šest meseci preko roka. Dajemo sve od sebe da u septembru sledeće godine otvorimo trasu autoputa od Rume do Šapca i da postanemo deo istorije zbog završetka pre roka - poručio je Turkoglu.


Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

komentari
nina

pre 1 godinu

pa nije pre roka, ta deonica je trebalo pre godinu dana da bude gotova! to samo lazu onog jadnog vucica! a i vi kad mozete to da pisete!

KoleM

pre 1 godinu

Ja do Šapca stižem za sat. I to ne vozim iznad ograničenja. Mislim, dobro je što se gradi taj put ali nemojmo da preterujemo.

D Lukić

pre 1 godinu

U tekstu pod naslovom »Od Beograda do Šapca za 45 minuta« ima više stručnih grešaka. Kao prvo; ne gradi se »Novi autoput od Beograda do Šapca«, već deonica od petlje za Rumu do Šapca u dužini od 21km. Drugo, kada tih 21km autoputa dodamo na 69km autoputa od centra Beograda do petlje za Rumu dobijamo podatak, da je rastojanje između Beograda i Šapca tačno 90km, pa da bi se to rastojanje prešlo za 45 minuta prosečna brzina bi morala da bude 120km/h. To je praktično nemoguće, čak i kada bi se računao leteći start u Beogradu i leteći ciljj u Šapcu, jer treba proći kroz dve naplatne rampe gde je brzina ograničena na 40km/h, a takođe i na delu autoputa kroz Beograd gde je dozvoljena brzina 80km/h.

Miailovic

pre 1 godinu

Dali je moguće da za ovu važnu saobraćajnicu nema komentar? To nešto znači...

Izbori 2024

FLAŠA KOALICIJA! I ovo smo vam rešili, bar recite hvala: Evo imena za izbornu listu "hik" opozicije!
Izbori 2024

FLAŠA KOALICIJA! I ovo smo vam rešili, bar recite hvala: Evo imena za izbornu listu "hik" opozicije!

Otpadnici od tajkuna Dragana Đilasa, lažni ekolozi Aleksandar Jovanović Ćuta, Dobrica Veselinović i Radomir Zanzibarićanin Lazović, nedavno su obelodanili da izlaze na izbore u prestonici i otkrili da će nastupati pod sloganom "Biram borbu", ali je - s obzirom na njihove koloritne biografije i nastupe u javnosti - slogan "Biram flašu" svakako mnogo prikladniji.

24.04.2024

12:13

TV

JOŠ TV VESTI

Hronika

Sport

Planeta

Šta se to dešava u Kini, tonu Peking, Šangaj i još druga 82 milionska grada! Ako naučnici ne nađu ređšenje biće potopljeni!
Kataklizma u najavi!

Šta se to dešava u Kini, tonu Peking, Šangaj i još druga 82 milionska grada! Ako naučnici ne nađu ređšenje biće potopljeni!

Nova studija objavljena u časopisu Science otkriva da skoro polovina velikih kineskih gradova tone, stavljajući milione stanovnika u opasnost od poplava. Istraživači su analizirali 82 kineska grada sa populacijom većom od dva miliona koristeći satelitske podatke kako bi pratili promene nadmorske visine između 2015. i 2022. godine.

24.04.2024

22:11

Zabava

JOŠ Zabava VESTI

Magazin

Džet set

Srbija