• aktuelno
SRBIJA

Autor: Informer/Telegraf

12:00

"Neće im ovo proći!" Srpkinja šokirana plažom i uslugom na poznatom letovalištu: "Ako sam platila neću da ćutim!"

Shutterstock

Društvo

Podeli vest

Put od 16 sati, zatim četvoročasovno čekanje na ulazak sobu, pretrpana, "skraćena" plaža i, kao jagoda na šlagu, odbijanje da se stane na pauzu nakon pet sati putovanja u povratku. Sve ovo obeležilo je negativno iskustvo jedne putnice iz Srbije koja je preko agencije odlučila da ide na more u Pefkohori u Grčku. U ovoj zemlji ništa manje razočarenje ju je zateklo i na plaži. Svoj doživljaj, ali nimalo lep, objavila je Sprkinja na jednoj fejsbuk grupi uz napomenu da ne želi da ćuti o stvarima kojima nije zadovoljna, a za koje je dala novac.

Ona je na početku objave istakla da joj ovo nije prvi put da putuje u Pefkohori, ali da je sada razočarana stvarima koje su uanpred dogovorene, ali nisu ispoštovane.

- Želim da sa vama podelim moje utiske o ovogodišnjem letovanju u Pefkohoriju. Nije mi prvi put da idem u ovo omiljeno letovalište srpskih turista. Put autobusom do tamo nam je trajao 16 sati, a ukupno vreme zadržavanja na granicama je bilo 4 sata. Po dolasku u Pefkohiri nas je dočekala ženska osoba kao predstavnik agencije, pretpostavljam da je Grkinja jer sam je videla samo tada i na odlasku iz autobusa. Kada smo stigli ispred smeštaja, ona je na grčkom pričala sa ženama što su sređivale sobe i rekla nam je da ćemo do 12 časova svi biti u svojim sobama. Pomirila sam se sa tim da ću od dolaska u 10 sati još dva sata čekati da uđemo u sobu. Međutim, nismo u 12h ušli u sobu već tek u 14. Posle 16 sati u putu mi smo morali da čekamo još 4 na ulazak u sobu - kaže Srpkinja koja ističe da je bila van sebe.

- Premorena i iscrpljena od dugog puta, bila sam van sebe i samo sam htela da popričam sa tom predstavnicom agencije, zašto nam je dala lažne informacije, ali nje nije bilo nigde. Ono što me je iznenadilo što se tiče gradske plaže u Pefkohoriju da ona gotovo više ni ne postoji. To su sada sve neki mala ostrvca od plaže (a grad pun turista) gde ljudi moraju na "mišiće" da se bore za mesto i da gotovo leže jedni drugi na glavama. Pamtim Perfkohori iz vremena od pre kovida sa velikom, prostranom plažom i ovo što sam sada videla je bio neka vrsta šoka za mene - priča razočarana žena.

Foto: Shuterstock

Od lepih stvari, ova turistkinja je istakla da je voda bila izuzetno čista i da je bilo uživanje kupati se, ali kada je došlo vreme za polazak za Beograd usledilo je novo razočarenje.

- More je zaista prelepo, čisto, uživanje za kupanje. Posle deset dana usledio je povratak za Beograd, gde smo tek posle pet sati prešli Evzoni. Autobus je na momenat stao kod "free shopa" posle graničnog prelaza i putnici su krenuli da izlaze jer su hteli da idu u toalet. Međutim, rečeno nam je da se vratimo i da ćemo stati na pumpi u Makedoniji. Tu sam iskoristila priliku da pitam starijeg gospodina koji nam je bio vodič zašto nismo napravili pauzu kod "free shopa". On mi je rekao da oni već pet godina tu ne prave pauzu i da im gazda to ne dozvoljava. Pomislila sam, valjda uslovi putovanja treba da se prilagođavaju putnicima, a ne putnici njima. Ako smo već pet sati u autobusu bez pauze u kojem ima male dece i ako nam je "free shop" prva prilika da izađemo iz autobusa da idemo u toalet, zašto to da nam bude uskraćeno? I ranije smo uvek kada smo se vraćali iz Grčke autobusom stajali ispred "free shopa" i što je neko već napisao u komentarima na ranijim postovima, mi smo nešto platili - kupili, i imamo pravo da ne trpimo nepristojno i manipulatorsko ponašanje za naše pare. Sve to neko nepoštovanje onih kojima smo nešto platili prolazi ako se ćuti i trpi. Zato ne treba ćutati - poručila je nezadovoljna žena.

Ostavite komentar

Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.

Palma: U Hanioti stigla delegacija od 650 članova iz Srbije!
Politika

U Hanioti je jutros stigla delegacija iz Srbije koja je sinoć krenula iz Jagodine -, 650 članova, a u delegaciji su zdravstveni radnici iz 25 gradova Srbije, zatim članovi više udruženja iz Jagodine -udruženja pčelara, gljivara, kinološkog društva, dobrovoljnih davaoca krvi, privrednici, radio amateri. I ovo putovanje je u organizaciji grada Jagodine, a o trošku donatora i ja se zahvaljujem donatorima, rekao je danas predsednik Jedinstvene Srbije Dragan Marković Palma u uključenju za TV Prva.

10:57

sledeća vest

TV

Novi društveni sloj se pojavljuje u svetu! Depopulacija je najsumanutiji projekat vladara iz senke!
Live TV

Nemačka antiimigraciona Alternativa za Nemačku (AfD) slavi istorijski uspeh, velikom pobedom u istočnoj državi Tiringiji, a malo joj je nedostajalo da osvoji i najviše glasova u drugoj državi, Saksoniji. AfD je u Tiringiji osvojio skoro trećinu glasova, devet procenata ispred konzervativne Hrišćansko-demokratska unija (CDU) i daleko ispred tri vladajuće nemačke stranke. Ovo neverovatno političko dešavanje za Informer je komentarisao akademik Dragan Radenović u "Info jutru".

12:30

JOŠ Magazin VESTI

Džet set

Srbija

Zbog ove bitke, Austrougari su našoj vojsci podigli spomenik!

Sremsko polje Leget je bilo poprište bitke između srpske i austrougarske vojske, boja koji se septembra 1914. godine odigrao na teritoriji Monarhije, u Sremu, nakon što je Srbija pritisnuta zahtevima Rusije i Francuske odlučila da iscrpljenih snaga forsira reku Savu i žrtvuje se za viši cilj.