KUPOVINA HANZAPLASTA KAO MAČKA U DŽAKU  Umesto 20, samo 12 komada UMESTO ČETIRI, SAMO JEDNA VELIČINA!

Shutterstock

16:35 Zaštitnik potrošača 0

J. Matijašević | 20. 09. 2019.

KUPOVINA HANZAPLASTA KAO MAČKA U DŽAKU Umesto 20, samo 12 komada UMESTO ČETIRI, SAMO JEDNA VELIČINA!

U pakovanju "Pro derma" flastera bilo je čak osam komada manje od naznačenog i svi su bili iste veličine iako je na pakovanju jasno istaknuto da se prodaju u četiri različite dimenzije

U pakovanju "Pro derma" flastera bilo je čak osam komada manje od naznačenog i svi su bili iste veličine iako je na pakovanju jasno istaknuto da se prodaju u četiri različite dimenzije

Kada kupujete zapakovane proizvode u kutiji, može da se desi da u ambalaži ne bude ono što ste platili i tražili!

To važi i za "Pro derma" vodootporne flastere, koje proizvodi "Dina plast" iz Beograda. Iako na pakovanju piše da ima 20 komada, i to četiri različite vrste, unutar pakovanja situacija je bila potpuno drugačija.

Neprijatno iskustvo sa kupovinom ovih flastera u jednoj poznatoj drogeriji imala je i Beograđanka Sandra C. kada je otvorila kutiju i shvatila da u pakovanju nema onoga što piše na poleđini.

Informer

 

- Šetala sam gradom i nažuljala me je sandala. Nisam imala izbora nego da svratim u najbližu prodavnicu i kupim flaster. Ušla sam u jednu poznatu drogeriju. Dugo sam birala, jer su sva pakovanja velika i nimalo jeftina, a meni je trebala neka srednja veličina za žulj. Uočila sam pakovanje od 20 komada, sa četiri različite veličine, vodootporne. I iskreno, privukla me je cena.

Kada ne dobijete ono što stoji na pakovanju i što ste platili, u prodavnici su dužni ili da vam daju novi proizvod ili vrate novac
Pokret potrošača

To su "Pro derma" flasteri, koji su koštali oko 129 dinara. Uzela sam jedno pakovanje, platila i izašla iz radnje kako bih na klupici zalepila flaster na žulj. Međutim, kada sam otvorila kutiju, bilo je nešto skroz drugačije. Umesto 20 komada, dobila sam svega 12 flastera - priča Sandra.

Prevara za prevarom

Kako kaže, broj komada u pakovanju nije bio jedina obmana.

- U kutiji je bila ista veličina svih hanzaplasta, i to ona najveća, koja nije predviđena za male rane, a na pakovanju je jasno istaknuto da ima čak četiri. Zaista sam bila zgranuta i šokirana, jer je očigledno propust u pakovanju i proizvodnji. U drogeriji nemaju veze sa tim. Svakako, trebalo mi je za prvu pomoć, pa nisam imala vremena da se vraćam i reklamiram.

SRAMOTNO! VELIKA LOJALITI "LUKOIL" PREVARA: Skandaloznom reklamom, naftna kompanija BEZOČNO VARA KLIJENTE

Da ne pričam da mi ni veličina proizvoda nije odgovarala, jer da sam htela takav, kupila bih neko manje pakovanje. Svakako, ovo je apel svim potrošačima da budu obazrivi kada kupuju zapakovane stvari i da ne veruju u sve što piše na kutiji - poručila je Sandra, koja ističe da se oseća obmanutom i da proizvođači ne smeju na ovakav način da oštećuju kupce.

Informer

 

Svi obmanuti

Domaći stručnjaci smatraju da je u ovom slučaju potrošača i te kako oštećen i da je ovde prekršen Zakon o pravima i zaštiti potrošačima. U Pokretu za zaštitu potrošača ističu za naš list da je ovde prvenstveno "kiks" proizvođača, ali i da je u ovakvim situacijama i prodavac dužan da izvrši reklamaciju.

Brojke:

- 129 dinara koštaju "sporni" flasteri
- 20 komada bi trebalo da bude u pakovanju
- 4 različite veličine
- 12 flastera je bilo u pakovanju
- svi su bili iste veličine

- Ovde je ozbiljno prekršen zakon i potrošač je obmanut. Članovi zakona jasno govore da sadržaj mora da odgovara deklaraciji. I, ukoliko je pisalo da sadrži određeni broj flastera, različitih oblika i veličina, to je moralo biti i u kutiji.

Zato mi stalno i napominjemo da se čita sastav i prati deklaracija, jer to mora da odgovara pakovanju. Pa u ovom slučaju jasno pokazuje da je bilo propusta. Pre svega proizvođača. Jer nije lepo spakovano i dostavljeno - objašnjavaju u Pokretu i dodaju:

TEŽAK SKANDAL! SBB POKUŠAVA DA POTKRADA KORISNIKE: Redovno šalju veće račune, pa AKO PROĐE, PROŠLO JE!

- Greška i krivica prodavca bila bi da nisu želeli da izvrše reklamaciju, da je tražena. U ovakvim situacijama, kada ne dobijete ono što stoji na pakovanju i što ste platili, u prodavnici su dužni ili da vam daju novi proizvod ili vrate novac - ističu u Pokretu za zaštitu potrošača.



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na [email protected]