PREVRŠILI SVAKU MERU! Lakše dobiti Putina nego nekog u "Ikei"!
Podeli vest
Kupci se masovno žale da je nemoguća misija uspostaviti vezu sa kol-centrom ove robne kuće. Čak i kada se posle višesatnog čekanja javi operater, veza se prekine pre nego što uspete da pitate šta vas zanima
Potrošači, ukoliko želite da preko kol-centra kompanije "Ikea" dobijete željene informacije, naoružajte se strpljenjem jer ćete na razgovor sa operaterom čekati i više od 25 minuta!
Da stvar bude gora, čak i kada uspete, svoj problem ili pitanje morate obrazložiti veoma brzo jer se veza po automatizmu prekida nakon 30 minuta. Kupci su ogorčeni jer se "Ikea" robna kuća nalazi prilično daleko od grada, pa je kol-centar potrošačima jedina opcija da dobiju odgovore.
* Za ovu uslugu u "Acibadem Belmedic-u" moraćete da izdvojite 40.000, kod "Dr Nestorova" čak 14.000 više, dok u manje poznatim privatnim domovima zdravlja možete proći i pet puta jeftinije
20.09.2022
19:40
Najgore od svega je to što se ovi pozivi naplaćuju, što ne bi bio problem da ljudi ne provedu po dva-tri sata na vezi, a ne reše problem!
- Ako želiš da čuješ glas sa druge strane žice, tu smo kad god ti zatreba! Odakle god da zoveš, poziv se naplaćuje po standardnoj tarifi - piše na "Ikeinom" sajtu.
Na ovaj problem ukazali su nezadovoljni potrošači, koji se sve češće na društvenim mrežama žale da je kontakt-centar nemoguće dobiti, ma koliko uporno pokušavali.
Prekid veze
Jedan od njih je i Ivan B., koji je više puta neuspešno pokušao da stupi u kontakt sa njima, jer čak i kada nakon dugog čekanja konačno dobije operatera, veza se posle 30 minuta automatski prekine!
- Najgori korisnički centar ikada! Zovem nekoliko puta u zadnja dva i po sata, i taman kada posle više od 27 ili 28 minuta čekanja dočekam da mi se neko javi, meni se prekine veza svaki put posle 30 minuta razgovora, odnosno usred razgovora sa operaterom. I svaki put tako. Potrošio sam dva i po sata svog života čekajući da mi se jave da bi mi prekidali vezu svaki put. Naravno, nikome ne padne na pamet da pozove nazad kada se to desi - s razlogom je besan Ivan.
Da on nije jedini, pokazuje i primer još jednog nezadovoljnog potrošača na društvenim mrežama. Da stvar bude gora, on nije dobio proizvod koji je poručio, već sasvim drugi. Nažalost, on je u problemu iako greška nije njegova, pošto se na telefone "Ikeinog" kol-centra, naravno, niko ne javlja.
- Čekao sam artikal da mi stigne na kućnu adresu nedelju dana, i sad kad je stigao, vidim da je pogrešan. Kontaktirao sam sa "Ikeinim" centrom za reklamacije i već 25 minuta čekam da se neko javi. Kako mogu da dobijem pravi artikal koji sam naručio, s obzirom da živim u Novom Sadu? - pita se on.
Jedan klijent je samo kratko prokomentarisao: "Pre će mi se Putin javiti na telefon nego neko iz kol-centra u 'Ikei'?!"
Uzalud čekanje
Ekipa Zaštitnika potrošača odlučila je da proveri ove navode i uveri se u njihovu istinitost. Iako smo na vezi ostali punih 20 minuta čekajući da operateri "podignu" slušalicu, to se nije desilo. Na kraju smo odustali. Uverili smo se da odgovore od njih zainteresovani kupci mogu dobiti samo ukoliko se naoružaju strpljenjem i odvoje puno vremena koje će provesti uz mobilni ili fiksni telefon. Mada, sudeći po primerima sa društvenih mreža, čak ni to nije garancija da ćete stići do željenih informacija.
Potrošači zato s pravom postavljaju pitanje čemu služi kol-centar ukoliko se na telefone niko ne javlja?!?
Predsednik Nacionalne organizacije potrošača Srbije Goran Papović smatra da bi "Ikea" morala bolje da se ophodi prema svojim kupcima.
- Njihova robna kuća je prilično udaljena od grada, pa je potrošačima kol-centar bolja opcija da dođu do odgovora. Ili bi bar trebalo da bude. Ali nije ako treba da bace puno svog vremena da bi uopšte došli u kontakt sa operaterom. Ukoliko se toliko čeka, meni se čini da je onaj ko dobije operatera pravi srećnik. Međutim, čak i tada je pitanje da li će uopšte dobiti pravi odgovor ili neku dezinformaciju - kaže on.
Naš sagovornik napominje da sem vremena, potrošači bacaju i puno novca pokušavajući da stupe u kontakt sa operaterom, jer se ovi pozivi naplaćuju!
- Trebalo bi da uvedu zelenu liniju i da pozivi korisnika ka kol-centru budu besplatni, a ne kao sada da ljudi čekaju i još da im to naplate. "Ikea" bi i u Srbiji trebalo da se ponaša kao što se ponaša u inostranim zemljama u kojima posluje, a ne da ovde "hvata krivine" - istakao je Papović.
Porudžbine kasne, a niko se ne javlja!
I Ljubica D. se na društvenim mrežama požalila na loše iskustvo sa "Ikeom".
- Porudžbina mi je bila dogovorena za 13. septembar i trebalo je da stigne između osam i 12 časova. Niko se nije pojavio, niko mi se nije javio! Na telefonu i četu dobijam obećanja da će mi se neko javiti i niko se ne javlja!!! Nemam informaciju ni da li će biti isporuka, a ni kada. Mi smo nameštaj iz dnevne sobe već odvezli da bismo napravili mesta za novi - koga nema!!! Ovo je nečuveno, ovakav neprofesionalizam nisam očekivala od kompanije "Ikea". Razumem da svi mogu da pogreše i da se desila neka greška sa isporukom, ali da mi celo popodne i ceo sledeći dan obećavate da će mi se neko javiti, a zapravo se niko ne javlja, to samo govori da je vaš sistem u potpunom rasulu. Stvarno sramota! - napisala je ona.
Radimo smanjenim kapacitetom
U kompaniji "Ikea" priznaju da je komunikacija otežana.
- Centar za podršku kupcima u ovom trenutku radi smanjenim kapacitetom, a zbog velikog interesovanja kupaca očekivano je duže vreme čekanja na odgovor. Usled navedenog, privremeno, telefonske linije su, dostupne radnim danima, od 10 do 18 časova. Naši kupci takođe imaju mogućnost da kontaktiraju sa nama putem četa ili kontakt obrasca. Ističemo i da se odgovori na najveći broj upita kupaca nalaze u odeljku "najčešća pitanja i odgovori" na našem sajtu.
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
komentari
Saša
pre 1 godinu
Imala sam problem sa Ikeom. Niko se satima nije javljao na telefon. Posto su dobili pismo advokata -sa pozivanjem na zakon o zastiti potrosaca-sa istog broja se javila osoba. Novac mi je vracen ,a proizvod o njihovom trosku preuzet. Parola-snadji se
* Za ovu uslugu u "Acibadem Belmedic-u" moraćete da izdvojite 40.000, kod "Dr Nestorova" čak 14.000 više, dok u manje poznatim privatnim domovima zdravlja možete proći i pet puta jeftinije
Lista Dragan Marković Palma - Jedinstvena Srbija - Ivica Dačić - Socijalistička partija Srbije "Za domaćinsku Jagodinu" koja će se na lokalnim izborima u Jagodini 2. juna naći pod rednim brojem 1, započela je danas svoju predizbornu kampanju obilaskom sela Belica, Šantarovac i Bunar.
"Očekujem da će biti teška kampanja. Očekujem da odnesemo pobedu, ali za to je potrebno mnogo da radimo, zato što maj neće biti nimalo lak. Mi nemamo mnogo vremena za kampanju, zato što se bavimo ozbiljnim pitanjima od nacionalnog interesa", rekla je predsednica Skupštine Srbije Ana Brnabić za "Blic" TV.
Koalicija okupljena oko Srpske napredne stranke na listi "Aleksandar Vučić – Niš sutra" predala je noćas izbornu listu za predstojeće lokalne izbore u Nišu.
Srpska napredna stranka danas prikuplja potpise u Novom Sadu u Master centru Novosadskog sajma kao i u mesnim zajednicama u Futogu i Kaću, a velike gužve na lokaciji gde se glasovi prikupljaju govore da je izlaznost velika.
Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić potpisao je podršku izbornoj listi SNS "Aleksandar Vučić - Vračar sutra" za izbore za Skupštinu gradske opštine Vračar.
Tomislav Bokan, predsednik pokreta Dinara-Drina-Dunav i Tomo Lovrenković, novinar i politički aktivista gostovali su u emisiji "Info jutro" na Informer TV i diskutovali o srpskoj opoziciji.
Tomo Kovač, bivši ministar policije Republike Srpske i ekspert za bezbednost Dževad Galijašević analizirali su sramnu Rezoluciju o Srebrenici za Informer TV u emisiji "Info jutro".
Bratislav Jugović, član Glavnog odbora Srpske napredne stranke i Zoran Spasić iz Centra za bezbednosnu i međunarodnu politiku gostovali su u "Info jutru" Informer TV. Oni su govorili o opoziciji u Srbiji, a posebno o njenom delu okupljenom oko Dragana Đilasa.
Andrijana Arnautović iz Srpske radikalne stranke i potpredsednik Centra za nacionalnu politiku Ljubomir Đurić komentarisali su odnose Srbije i Kine tokom gostovanja u "Info jutru" Informer TV.
Skoro punih godinu dana prošlo je od stravičnog masakra koji je počinio dečak-ubica Kosta K. (14) kada je naoružan ušao u Osnovnu školu "Vladislav Ribnikar" koju je pohađao i ubio devetoro učenika i školskog čuvara.
Od kontroverznog crnogorskog biznismena Branislava Brana Mićunovića (71), koji je preminuo u petak 19. aprila, oprostio se i bivši komadant Armije Bosne i Hercegovine, Naser Orić, koji je bio optužen za zločin nad ratnim zarobljenicima na području Srebrenice i Bratunca.
Košarkaši Denver Nagetsa jutros su poraženi od Los Anđeles Lejkersa u gostima sa 119:108, a pre utakmice viđena je nesvakidašnja situacija, koja je može se reći itekako uticala da aktuelni prvak izgubi meč u "Kripto Areni".
Crvena zvezda planira da vrati golmana Milana Borjana (36) i kupi mladog Veljka Ilića (20) iz TSC-a, ukoliko proda Omrija Glazera (28), saznaje Informer.
Košarkaški klub Partizan u subotu je uradio najvažniji posao u ovoj sezoni, pošto je zadržao trenera Željka Obradovića na još minimum dve godine! Kako je proslavljeni stručnjak i sam rekao, ekipu sada čekaju izazovi i borba za preostala dva trofeja, u ABA ligi i u Superligi Srbije, a onda i jednako bitan posao vezan za narednu sezonu, a to je sklapanje tima koji će biti konkurentan na najjačoj evropskoj sceni.
Selektor fudbalske reprezentacije Srbije Dragan Stojković Piksi (59) nahvalio je Dušana Vlahovića (24) kao nikad ranije! Kormilar našeg nacionalnog tima u intervjuu za čuveni italijanski list "Gazeta delo Sport" govorio je o formi napadača Juventusa i tom prilikom istakao da očekuje da naredni šampionat Evrope obeleži upravo sjajni centarfor.
Rusija mora da podrži trenutnu dinamiku u zoni Specijalne vojne operacije, kada raste panika u neprijateljskim redovima, izjavio je portparol Kremlja Dmitrij Peskov.
Ruska vojska preuzela je kontrolu nad selom Novobahmutovka u samoproglašenoj Donjeckoj Narodnoj Republici, koje je bilo ključna tačka u borbi proteklih dana, saopštilo je danas rusko Ministarstvo odbrane.
Jemenska militantna grupa Huti saopštila je da je oborila američki borbeni dron MQ-9 Reaper i objavila video- snimke na kojima se vide delovi bespilotne letelice.
Porodica Marka Utržana (20) iz Kikinde, svirepo mučenog i ubijenog vojnika JNA 1991. godine u hrvatskom logoru Rakitje u Zagrebu, nije dobila pravdu koju je čekala 33 godine.
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.