SMRŠAJTE BRZO, ZDRAVO I TRAJNO! Ova dijeta će vam pomoći u tome!

Shutterstock

09:15 Ljubav i zdravlje 0

novosti.rs/informer.rs | 02. 02. 2020.

SMRŠAJTE BRZO, ZDRAVO I TRAJNO! Ova dijeta će vam pomoći u tome!

Ubrzavanje metabolizma je najbolji put do zdravog mršavljenja, tvrde nutricionisti...


Kako biste započeli ovaj proces, važno je pridržavati se preporuka koje uključuju ograničen unos kalorija, izgebavanje određenih namirnica i isplanirane obroke.

Dijeta za ubrzavanje metabolizma predviđa dnevni unos od 1.200 kalorija. Uvek jedite u određeno doba dana i ne večerajte nakon 20 časova, jer su tada metabolički procesi sporiji. Hranu treba da pripremate na roštilju, pari ili u rerni, kako se ne bi promenio ukus namirnica. Od začina mogu da se koriste tri kašike maslinovog ulja dnevno, limunov sok i začinsko bilje.

SA OVOM NAMIRNICIM MOŽETE DA SE OTRUJETE! Koliko je pirinač zapravo zdrav?

SE*S POSLE RASKIDA: Kada je to dobra ideja, a kada je OPASNO?

 

Voće, povrće i belančevine iz mesa, ribe i jaja, pomažu kod usporenog metabolizma. Ipak, neke vrste povrća, poput kelja, kupusa, brokolija i rotkvica, mogu da uspore rad štitne žlezde, a time i rad metabolizma.

Pixabay

Izbegavajte masnoće i šećere, kao i alkohol i zaslađena pića visoke kalorijske vrednosti. Beli šećer zamenite niskokaloričnim zaslađivačem, pijte 1,5 litara vode za bolje pročišćavanje i lakše izlučivanje toksina. Pet šoljica kafe dnevno ubrzava potrošnju kalorija za pet odsto, ali ne treba preterivati, posebno ne oni sa povišenim krvnim pritiskom. U tom slučaju, dozvoljene su do dve kafe dnevno.


Ponedeljak

Doručak: Nezaslađen čaj ili kafa, tri kriške integralnog tosta i čaša nemasnog mleka ili nemasni jogurt

PRIRODNA REŠENJA ZA PREHLADU! Evo kako da spustite TEMPERATURU bez lekova!

Užina: Sveže voće ili nezaslađen sok od pomorandže

pexels.com

Ručak: 50 g integralne testenine sa paradajzom i malo rendanog sira, mešana sirova salata i nezaslađena kafa

Užina: Šoljica kafe ili čaja i jabuka

LOGOPEDI UPOZORAVAJU: Zbog mobilnih i tableta deca sve kasnije nauče da govore, a kad PROGOVORE PRIČAJU NA ENGLESKO-SRPSKOM!

Večera: Sirovo povrće ili sveže voće, supa ili pire od povrća bez testenine i pirinča, 200 g ribe na grilu ili u rerni, mešana salata i pola integralnog peciva

Utorak

Doručak: Nezaslađen čaj ili kafa, tri kriške integralnog tosta i čaša nemasnog mleka ili nemasni jogurt

Užina: Sveže voće ili nezaslađen sok od grejpfruta

Shutterstock

Ručak: 160 g posnog krem sira sa pola integralnog peciva, mešana salata od sirovog povrća i nezaslađena kafa

Užina: Šoljica kafe ili čaja i kruška

UKLONITE NALEPNICE BEZ PRETERANOG RIBANJA! Za ovaj genijalan trik sigurno niste znali!

Večera: Sveže povrće ili voće, supa ili pire od povrća bez testenine i pirinča, sos od pečuraka, mešana salata i pola integralnog peciva

Sreda

Doručak: Nezaslađen čaj ili kafa, tri kriške integralnog tosta i čaša nemasnog mleka ili nemasni jogurt

Užina: Sveže voće ili nezaslađen sok od grejpfruta

Shutterstock

Ručak: Salata od pasulja, mešana salata od sirovog povrća i nezaslađena kafa

Užina: Šoljica kafe ili čaja i kivi

KEČAP PROTIV HOLESTEROLA! Da li nas naučnici zezaju ili je ovo zaista tačno?

Večera: Sveže povrće ili voće, supa ili pire od povrća bez testenine i pirinča, dva kuvana jaja, mešana salata i pola integralnog peciva.

Četvrtak

Doručak: Nezaslađen čaj ili kafa, tri kriške integralnog tosta i čaša nemasnog mleka ili nemasni jogurt

Užina: Sveže voće ili nezaslađen sok od pomorandže

Pixabay

Ručak: 50 g integralnog pirinča s povrćem, mešana salata od sirovog povrća, nezaslađena kafa

Užina: Šoljica kafe ili čaja i jabuka

GIMNASTIKA ZA LEPO LICE! Šta će vam maske i kremice, ove vežbe će vam pomoći da izgledate MLAĐE!

Večera: Sveže povrće ili voće, supa ili pire od povrća bez testenine i pirinča, brodet od ribe, mešana salata i pola integralnog peciva.

Petak
 

Doručak: Nezaslađen čaj ili kafa, tri kriške integralnog tosta i čaša nemasnog mleka ili nemasni jogurt

Užina: Sveže voće ili nezaslađen sok od pomorandže

Pixabay

Ručak: Špagete sa školjkama, mešana salata od sirovog povrća, nezaslađena kafa

GLUMICA GAJILA MUSTAĆE! Da li ste znali da su Anđelku Prpić u srednjoj zvali "BRKA"?

Užina: Šoljica kafe ili čaja i kivi

Večera: Sveže povrće ili voće, supa ili pire od povrća bez testenine i pirinča, 150 g mesa na grilu, mešana salata i pola integralnog peciva



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.