LEKARI TVRDE DA JE OVO NAJZDRAVIJI NAPITAK NA SVETU! Jača imunitet, čuva srce, smanjuje kilograme, a stručnjaci kažu da je DOVOLJNA SAMO JEDNA ČASA DNEVNO!
Lekari kažu da je jogurt najzdraviji napitak na svetu, jer sadrži mnoštvo važnih nutrijenata. Jedan od njih je kalcijum, koji je važan za rad celokupnog organizma, ali pored toga ovaj napitak sadrži i proteine, kalijum, vitamin D, B2 i B12
Stručnjaci kažu da je dovoljno da pijete po čašu jogurta dnevno da biste osetili poboljšanje, a ako još niste ubeđeni da treba da pijete ovaj napitak, možda će vas sledeći razlozi naterati da se predomislite.
Topi salo
Univerzitet u Tenesiju je sproveo istraživanje koje je dokazalo da su ljudi koji su redovno pili jogurt smršali 22 odsto više i skinuli čak 80 odsto više sala sa stomaka u odnosu na druge.
Foto: Shutterstock
Autor studije Majkl Zemel pojasnio je da kalcijum koji unosite konzumiranje jogurta masnim ćelijama signalizira da proizvode manje kortizola, što pomaže u topljenju masti. Takođe, i aminokiseline koje sadrži su korisne.
Ako želite da smršate, najbolje je da u jogurt dodate kašiku lanenog semena i da to konzumirate svako jutro.
Mlečni proteini koje jogurt sadrži pomažu u regulaciji krvnog pritisak i uopšteno dobro deluju na zdravlje srca. Međutim, za osobe koje imaju povišen pritisak i srčane probleme preporučljivo je da konzumiraju jogurt sa smanjenim sadržajem masti.
Foto: Shutterstock
Snižava holesterol
Jogurt, naravno, ne može da zameni lekove, ali brojne studije su dokazale da ovaj napitak može da pomogne u regulaciji holesterola kod ljudi koji imaju blago do umereno povišen holesterol.
Tokom pandemije u dobu u kom živimo stručnjaci glasnije nego ikad pre podsećaju na brojne načine održavanja zdravlja pluća. Jedan od njih je ishrana bogata hranljivim sastojcima, koja može pomoći u zaštiti, ali i obnovi pluća
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće
registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni.
Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili
nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji,
etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne
predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.
Tokom pandemije u dobu u kom živimo stručnjaci glasnije nego ikad pre podsećaju na brojne načine održavanja zdravlja pluća. Jedan od njih je ishrana bogata hranljivim sastojcima, koja može pomoći u zaštiti, ali i obnovi pluća
Ruska avijacija uništila je privremene punktove ukrajinskih snaga i centre za kontrolu bespilotnih letelica u Dnjepropetrovskoj i Hersonskoj oblasti, saopštilo je Ministarstvo odbrane Rusije.
Miloš Parandilović, poslanik u Narodnoj skupštini Republike Srbije i čelnik stranke Novo lice Srbije, napio se k'o letva na jednoj svadbi u Priboju, pa u tako vidno alkoholisanom stanju seo u automobil i odvezao se, saznaje Informer.
Voditeljka Informer TV Andrea Veskov uputila je javno izvinjenje Privrednoj pravnoj akademiji iz Novog Sada i njenom rektoru prof dr Milanu Počuči zbog pogrešno interpretiranog stava u vezi sa tom institucijom u poslednjem izdanju emisije Paralela.
Publika od sada ima priliku da svake srede od 17 časova na Prvom programu Radio Beograda prati novi politički tok-šou "U sredu sa Bojanom Bilbijom". Reč je o autorskom projektu koji se bavi najvažnijim političkim, geopolitičkim i društvenim temama koje oblikuju svakodnevni život građana Srbije, ali i globalne procese koji utiču na ceo svet.
Nakon gotovo svakog masovnog zločina istražitelji pokušavaju da pronađu odgovor na isto pitanje - da li je tragedija mogla da bude sprečena? U mnogim slučajevima odgovor su pronašli među papirima, beleškama i zapisima koje su počinioci ostavili iza sebe.
Areniljas, malo selo u provinciji Sorija u unutrašnjosti Španije sa svega četrdesetak stalnih žitelja, objavio je neobičan poziv porodicama koje su spremne da započnu novi život daleko od grada.
Šest osoba ranjeno je u nedelju uveče u napadu nožem na njujorškoj stanici "Pen stejšn", a vlasti su saopštile da je osumnjičeni priveden uoči sportskog spektakla kome će prisustvovati i predsednik SAD Donald Tramp.
TS Media, multimedijalni segment Telekoma Srbija, u saradnji sa Sava Centrom, od 12. do 14. juna, organizuje besplatne večernje projekcije remasterizovanih domaćih filmskih klasika na krovu Sava Centra.
Srpska srednjovekovna tradicija puna je običaja koji bi u savremenom svetu bili potpuno neprihvatljivi, a mnogi od tih običaja prikazani su u našim fimovima i serijama.
Radoš Bajić dobitnik je nagrade "Zlatni vitez" na Međunarodnom filmskom festivalu u Sevastopolju za najbolju glavnu mušku ulogu u filmu "Čuvar ikone Svetog Đorđa".
Komentari
Ostavite komentar
Pravila komentarisanja:
Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.
Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.
Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.
Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.