FITNES GURU VAM POMAŽE DA SMRŠATE! Uvrstite OVE namirnice u ishranu i gledajte kako vam se kilogrami TOPE!

pexels.com

10:51 Ljubav i zdravlje 0

Informer.rs/J.G. | 27. 06. 2022.

FITNES GURU VAM POMAŽE DA SMRŠATE! Uvrstite OVE namirnice u ishranu i gledajte kako vam se kilogrami TOPE!

Pol Krauč, fitnes guru otkriva na koji način možete ubrzati gubitak kilograma

Možda ste već čuli, a sada vam i profesionalac potvrđuje, ključ za zdravo mršavljenje jeste, 80 odsto fokusa na hranu i 20 odsto fokusa na vežbanje.

Ovo potvrđuje i fitnes guru Pol Krauč, koji je za TheSun otkrio šta treba da radite kako biste ubrzali gubitak kilograma.

- Iako je određena količina masti neophodna za zdravu ishranu i ne treba je u potpunosti izbegavati, većina namirnica sadrži više masti nego bilo koji drugi makronutrient, uključujući ugljene hidrate i proteine. Povećanje unosa proteina, može pomoći u gubitku težine i povećanju mišićne mase, dok istovremeno sprečava oštećenje mišića i podstiče oporavak nakon treninga, što ga čini važnim delom vaše svakodnevne ishrane.

Kada dostignete preporučeni dnevni unos masti, Pol kaže da bi trebalo da izaberete jednu od sledećih namirnica, kako biste povećali unos proteina.

1. Belanca

Rekao je da iako jaja mogu biti bogata mastima, većina toga se nalazi u žumancetu.

Objasnio je da odabir belanaca umesto toga, pomaže u povećanju unosa proteina bez dodatne masti.

2. Obrano mleko

Iako se može činiti da ovih dana postoji milion i jedno mleka koje možete izabrati, Pol je rekao da idete na lepo i jednostavno obrano mleko.

- Prelazak sa poluobranog na obrano mleko je jednostavan način da se smanji unos masti i kalorija uz povećanje proteina. Mleko je takođe puno važnih hranljivih materija i vitamina, uključujući kalcijum, vitamin B i kalijum - rekao je on.

3. Sočivo

Ako ste vegetarijanac ili vegan, povećanje količine proteina koje imate može biti težak posao.

Stručnjak za ishranu je rekao da je sočivo odlična opcija za dodavanje proteina vašoj ishrani bez masti i da je puna gvožđa, a pomaže i u sprečavanju umora.

4. Bela riba

U poređenju sa lososom i inćunom, bela riba ima niži sadržaj masti, dok vašoj ishrani dodaje proteine.

Pol je rekao u vašoj sledećoj prodavnici u supermarketu, pokušajte da uzmete bakalar, pastrmskog grgeča ili vahnju.

Shutterstock

riba

5. Pečeni pasulj

Iako možda ne vrište "zdrava hrana", Pol je rekao da su konzerve pečenog pasulja odličan izvor proteina ako tražite i opciju sa malo masti.

- Oni su takođe puni vlakana, što vam pomaže da duže ostanete siti i idu uz skoro sve - dodao je on.

6. Svinjsko meso

Za one koji jedu meso, Pol je rekao da je meso, bilo koji file, odličan dodatak vašoj ishrani.

To je, rekao je, zato što je pun nemasnih proteina, bez dodatne masti.

On predlaže da se meso peče na roštilju, pre nego u rerni, kako bi se osiguralo da eventualna dodatna masnoća otpada tokom kuvanja.

7. Spanać

Poznat po visokom sadržaju proteina, spanać takođe ima veoma malo masti i kalorija.

- Jede se sirov ili kuvan, takođe ima niz zdravstvenih prednosti, od povećanja nivoa energije do podrške zdravim kostima i zdravlju srca - dodao je Pol.

BONUS VIDEO:



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.