SAVETI ZA ISHRANU PRE PUTOVANJA! Nutricionista objašnjava kako da izbegnemo STOMAČNE PROBLEME - 6 zlatnih PRAVILA

Shutterstock

08:07 Ljubav i zdravlje 0

informer.rs | 11. 08. 2022.

SAVETI ZA ISHRANU PRE PUTOVANJA! Nutricionista objašnjava kako da izbegnemo STOMAČNE PROBLEME - 6 zlatnih PRAVILA

Stomačni problemi nisu retkost na putovanjima, ali i u toku odmora. Nutricionista Branka Mirković govorila je za Informer.rs kako treba da se hranimo nekoliko dana pre putovanja da bismo izbegli stomačne probleme

Branka objašnjava da treba da pazimo na ishranu ukoliko želimo da izbegnemo stomačne probleme.

 - Pripreme za godišnji odmor i putovanje su uvek uzbudljive ali pored odeće i opreme potrebno je povesti računa i o ishrani pre putovanja i u toku puta da bi izbegli stomačne probleme - kaže Mirković.

Printscreen You Tube K1 Televizija

Branka Mitrović nutricionista

Nekoliko dana pre puta povesti računa o ishrani

1. Voće i povrće dobro oprati pre upotrebe

2. Ishrana treba da se sastoji od laganih supa – čorbi od povrća, variva, salata, manje masnih

mlečnih proizvoda, malo mesa, testenine, pirinča, kuvanog krompira, ribe

3. pripremajte ih jednostavno, na kraju dodajte malo hladno ceđenog ulja

4. količine ne treba da budu velike da hrana ne ostaje, podgreva se jer tada je podložnija
kvarenju

5. izbegavajte fast i yunk food, veoma je podložna kvarenju

6. sireve i ostale mlečne proizvode kupujte u originalnom pakovanju u marketima sa dobrim
rashladnim vitrinama

Shutterstock

Putovanje

Branka savetuje da za putovanje pripremate namirnice koje mogu da podnesu vrućinu.

 - U toku putovanja pripremite namirnice samo koje mogu da podnesu vrućinu, a ako ste u mogućnosti nosite ručni frizider ili rashladnu torbu. Namirnice pre pakovanja dobro ohladite, upakujte u pvc foliju, istisnite vazduh. Možete upakovati i u kesice za zamrzivač.

 - Najbezbednije je da hranu nosite, pripremite sendviče sa trajnim proizvodima, pršut, pečenica, kačkavalj, trapisti, barena jaja, tunjevinu, od povrća papriku jer podnosi visoke temperature, dosta prirodne limunade, hladnih čajeva sa medom i limunom,  kafu ili samo vodu pa dodate kesice kafe. Ovakav način pripreme za put nije samo štednja već i način da jedete hranu, koja je kontrolisana -  dodaje naš nutricionista.

Shutterstock

Sendviči

 - Najbolje je da stanete da se vozač odmori, prošeta, malo vežba, pojedete laganu hranu. Ponesite plastične čase, papirne ubruse, kese da odložite otpatke i sigurno nastavite put. Previše zadržavanja u restoranima, konzumiranje obroka po vrućini koji su obilni dovode u opasnost vašu bezbednost na putu i zdravlje.

Svakako ponesite i neki probiotik kao i osnovnu apoteku za brzo snalaženje.

bosnu video:



Pravila komentarisanja:

Komentare objavljujemo prema vremenu njihovog pristizanja. Prednost u objavljivanju komentara imaće registrovani korisnici. Molimo Vas da ne pišete komentare velikim slovima, kao i da vodite računa o pravopisu.

Redakcija Informer.rs zadržava pravo izbora, brisanja komentara, ili modifikacije komentara koji će biti objavljeni. Prema Zakonu o informisanju zabranjeno je objavljivanje svih sadržaja koji podstiču diskriminaciju, mržnju ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja određenoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihovog seksualnog opredeljenja.

Nećemo objavljivati komentare koji sadrže govor mržnje, psovke i uvrede. Sadržaj objavljenih komentara ne predstavlja stavove redakcije Informera ili portala Informer.rs, već isključivo stavove autora komentara.

Sugestije ili primedbe možete da šaljete na redakcija@informer.rs.